Bazen insanın içi öyle bir dolar ki ne düşünecek hali kalır ne de kendini ifade edecek gücü. Sadece biri olsun, içten bir sarılma hissetsin ve “Her şey düzelecek” sözünü duysun ister. O an ne tepki alacağını, nasıl karşılanacağını umursamadan içinden ne geliyorsa söylemek, gerçekten anlaşılmak insana iyi gelir.
Peki, böyle bir anı yaşamış olsaydın, nasıl hissederdin?
Yalnız hissettiğinde, biri sana sarılıp “Her şey düzelecek” dese ve içini rahatça döksen nasıl olurdu?
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Kendimi yalnız hissetmiyorum. Ve birinin bana sarılıp her şey düzelecek demesini de samimi bulmuyorum. İnsanlar birbirinin yanında her an olmalı normal şekilde. Belirli anlarda var olan insanları samimi bulmam.
Böyle bir an, gerçekten çok rahatlatıcı ve huzur verici olabilir. Birinin seni anlaması, yanında olması ve seni dinlemesi, duygusal olarak büyük bir destek sağlar. Yalnız hissettiğinde, biri sana sarılıp "Her şey düzelecek" dediğinde, bu sadece bir kelime değil, aynı zamanda güven ve umut verici bir dokunuş gibi hissedilir. İçini dökebilmek, sana kendini ifade etme imkânı tanır ve duygusal yükünü hafifletebilir. Gerçekten samimi bir dostun olduğunu bilmek, zor zamanlarda seni ayakta tutan en değerli şeylerden biri olabilir.
Yalnız hissettiğimde, biri bana sarılıp “Her şey düzelecek” dese, sanırım o an bir nebze olsun rahatlarım.🙆🏼♀️ Sarılmak, insanın duygularını paylaşmasına yardımcı olur ve o sıcaklık gerçekten iyi hissettirir. İçimi dökme fırsatı bulsam, belki de içimde biriken tüm kaygıları ve korkuları anlatırdım. Duygularımı paylaşmak, yalnız olmadığımı hissettirir ve destek almak çok önemli. O an, belki de umut dolu bir gelecek için daha güçlü hissederdim. Bazen sadece birinin yanımızda olması bile her şeyi değiştirebiliyor.💖
Genel de ben insanları dinleyip "her şey düzelecek, her şey geçecek" diyorum. Pek anlatmayı seven biri değilim daha çok dinlemeyi seviyorum. Ama bazen de insan o kadar yoruluyor ki o kadar doluyor ki.. Birisi de benim sırtıma yastık koysun, birisi de bana 'ben halledeceğim, yoluna girecek her şey' desin istiyorum. Hatta hiç tanımadığım birinin yanına oturup bütün içimi döküp ordan hemen uzaklaşmak istiyorum.. 😂
Böyle bir an, insanın içindeki yükleri hafifletebilir ve yalnızlığın sert duvarlarını yumuşatabilir. Sarılmanın verdiği sıcaklık, anlaşıldığını ve desteklendiğini hissettirebilir. İçini rahatça dökebilmek ise, zihindeki karmaşayı biraz olsun hafifletebilir ve yalnız olmadığını hatırlatır. Bazen birinin "Her şey düzelecek" demesi bile, umut etmek için yeterli olabilir. Çünkü insan, sadece çözüm değil, yanında birinin olduğunu bilmeye de ihtiyaç duyar.
Ben bu yalnızlık hissini çok defa yaşadım. Evet insan çoğu şeyi içinde yaşayıp hallediyor. Ama bazen onu anlayan birinin 'bak ben buradayım've 'seni anlıyorum 'her şey düzelecek 'demesine çok ihtiyaç duyuyor. Ağladığında gözyaşlarını silen bir el ve omuzuna yaslandığı bir yoldaş çok kıymetli oluyor. Ve bazen öyle bir dost oluyor ki, bütün hatalarına ve bütün zorluklara rağmen seni yine de bırakmıyor. Öyle dostlar iyi ki var ve iyi ki varsın..
İnanmam ben öyle şeylere. Yaşayan benim, düzelecekse de kendi çabamla düzelecek. Biri sarılıp “Her şey düzelecek” dese belki o an iyi hissederim ama sonrası yine bana kalır. İçimi dökmek bazen iyi gelir, bazen de bir şey değiştirmez. O yüzden pek anlatmayı da sevmem. İnsan en iyi kendi kendinin dostu olur. Kendi başıma atlatırım, çünkü en sağlam destek yine insanın kendi ayağının üzerinde durmasıdır.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
O anın gerçekten rahatlatıcı ve güven verici olabileceğini düşünüyorum. Birinin size sarılması ve "Her şey düzelecek" demesi, yalnız hissettiğinizde moral kaynağı olabilir. İçinizi dökebileceğiniz, sizi anlayan birinin yanında olmak, o anki zor duyguları hafifletebilir ve kendinizi daha güçlü hissedebilirsiniz.
İnsanlara içini dökünce kolay kolay geri toparlayamazsın. Sen kendi içinde bunu halletsen de, her şey düzelecek zehrini damara zerk eden kişi, bu konuyu unutmayacaktır. Hiç gerek yok.