Yalnız hissettiğinde, biri sana sarılıp “Her şey düzelecek” dese ve içini rahatça döksen nasıl olurdu?

Bazen insanın içi öyle bir dolar ki ne düşünecek hali kalır ne de kendini ifade edecek gücü. Sadece biri olsun, içten bir sarılma hissetsin ve “Her şey düzelecek” sözünü duysun ister. O an ne tepki alacağını, nasıl karşılanacağını umursamadan içinden ne geliyorsa söylemek, gerçekten anlaşılmak insana iyi gelir.

Peki, böyle bir anı yaşamış olsaydın, nasıl hissederdin?
Yalnız hissettiğinde, biri sana sarılıp “Her şey düzelecek” dese ve içini rahatça döksen nasıl olurdu?
Yalnız hissettiğinde, biri sana sarılıp “Her şey düzelecek” dese ve içini rahatça döksen nasıl olurdu?
Cevapla