Acaba, insanlar kalp kırmaktan puan mı topluyor? İnsanları kolay kolay kırar mısınız?

Bugün itibarıyla 'güzel ruh halim' kategorisindeki tüm ödüller, 'sen niye böyle söyledin? Şöylesin, böylesin...' diyenlere verilmiştir. 😄

Başkalarına dokunmadan rahatlayamayan İnsanlar birilerini kırarak, biriken negatif enerjilerini başkalarına yükleyerek kendilerini tatmin ediyor.

Tüm enerjisini insanları kırarak tamamlamayı sevenler, 'oldu da bitti, şimdi daha hafifim' diyorlar. Negatif enerjileri öyle birikiyor ki, artık birikintinin üstü bile kapanmaz hâle gelmiş.

Kızılinka'dan 👂🏻'lara küpe o nasihat; nezaket iyidir. 👌🏻😌

Acaba, insanlar kalp kırmaktan puan mı topluyor? İnsanları kolay kolay kırar mısınız?
Acaba, insanlar kalp kırmaktan puan mı topluyor? İnsanları kolay kolay kırar mısınız?
Cevapla