Yaşamak İçin Sebebim Yok Hiç Bir Şeyi Hayal Edeyim Başarısım Yok İşim Yok Gücüm Yok Okulum Arkadaşım Yok Ne Düşünüyorsunuz?

Ölüm gelse de gitsek.

Yaşamak İçin Sebebim Yok Hiç Bir Şeyi Hayal Edeyim Başarısım Yok İşim Yok Gücüm Yok Okulum Arkadaşım Yok Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla