Dışardan nasıl gözüktüğümü öğrendikten sonra kendimi hiç iyi özelliği yokmuş gibi hissediyorum?

Dışardan soğuk, hayat enerjisi düşük, sıkıcı biri olarak görülüyormuşum ve insanlar bundan dolayi beni satıyomuş veya aralarına almıyorlarmış. Kendimi kötü biriymiş gibi sanki hiç zaman iyi biri olamamış gibi hissediyordum. Ben kimseyi kendimden uzaklaştırmak istememiştim ki. Kendimi işe yaramaz hissediyorum. Napıcam ben?
Dışardan nasıl gözüktüğümü öğrendikten sonra kendimi hiç iyi özelliği yokmuş gibi hissediyorum?
Cevapla