Kişi, eğer çocukluk döneminde güvenli bir bağlanma geliştirmediyse (örneğin, ebeveynlerinin tutarsız ya da duygusal olarak uzak olmaları durumunda), duygusal yakınlık ve sevgiyi kabul etmekte zorlanabilir.

Kişi, eğer çocukluk döneminde güvenli bir bağlanma geliştirmediyse (örneğin, ebeveynlerinin tutarsız ya da duygusal olarak uzak olmaları durumunda), duygusal yakınlık ve sevgiyi kabul etmekte zorlanabilir.

Tabii ki kabul ederim. Karşıdakinin bir şey belli etmesine gerek yok ben anlarım. Benden hiçbir çıkar olmayan bir insan benimle konuşuyorsa ve benimle ilgileniyorsa zaten o bana sevgi veriyordur. Ben de olanları ona göre davranırım.
%90
"Kişi, eğer çocukluk döneminde güvenli bir bağlanma geliştirmediyse (örneğin, ebeveynlerinin tutarsız ya da duygusal olarak uzak olmaları durumunda), duygusal yakınlık ve sevgiyi kabul etmekte zorlanabilir."
sevgi ve yakınlığı kabul etmekte zorlanır. En önemli melese sürekli kuşku endişe varsayımlar ile sürekli Güvenmek de zorlanır ve bağlanma problemleri ile ilerleyen zamanlar da duygusal ilişkisi de etkilenir.
Sevgiyi kabullenmek kolay, sevildiğine inanmak zor olabiliyor.
Günümüzde sayısız sahte sevgi türüne denk gelince artık toplum olarak hepimiz bu durumdayız.
Evet doğru
EİC Teşekkür ederim
Rica ederim üstadım
Önce sorguluyorum
Bende öyle
🌟🌷
🌸❤️
Cevap
5Cevap
Evet. Sevgi konusunda sıkıntım yok. İyi ki varsınız iyi ki seviyorsunuz beni eheueheu
😄😄🌸🙂
Merhaba
Her şey o çocukluk döneminde iyisiyle, kötüsüyle yeşeriyor
Aynen öyle
Evet o sevginin samimiyetini hissedersem kabul ediyorum.. Ama hissetmezsem kesinlikle kabul etmiyorum..
Ilgimi çekmeyen kişilerin sevgisi umrumda olmuyor. Sevdigim kisinin sevgisi ile ilgiliyim daha cok
Benim kabul edememe sebebim sevgiye inancımı yitirmemden kaynaklanıyor ailevi bir problem yok
Genelde sonu onlardan nefret etmemle bitiyor
Kabul etmek zor bastırmak daha kolay
Kabul ederim de karşılık vereceğimi sanmıyorum
kimin verdigine göre değisir dkdk
Hayır.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?