Bazı insanlar hissettiklerini hemen dışa vururlar. Bazıları da içinde tutar ve kolay kolay paylaşmazlar.. Peki siz?

Bazı insanlar hissettiklerini hemen dışa vururlar. Bazıları da içinde tutar ve kolay kolay paylaşmazlar.. Peki siz?

Yengeç burcuyum duygularımı en uç noktada ve yoğun yaşıyorum oyuzden içimde de asla tutamam sevgimi , nefretimi , kızgınlığımı kırgınlığımı hemen yansıtırım bu sadece sözlerime değil , yüzüme mimiklerime kadar yansır 😂 ama o duyguyu belli etmek istemiyorsakta çokta güzel kamufle ederiz içimizde yaşarız 👍😊 öyle değil miyiz @birsuskuncicek yanlışım varsa düzelt 🥰❤️
Off canm tam üstüne bastn
Bir yengeci en iyi yengeçler anlar
Duygularım bazen dipte bazen uçurumdan atlıyor sanki asla gizemli kalamıyorm
@birsuskuncicek kesinlikle öyle 👍❤️🥰 çünkü yengeç olmak bunu gerektirir
Genelde duygularımı belli eden biriyim ama herkese değil. Gerçekten güvendiğim, değer verdiğim insanlara hissettiklerimi açıkça söylerim, içimde tutmam. Ama eğer karşımdaki kişi bunu anlamayacak ya da değersiz görecekse, içime atmayı tercih ederim. Bazen fazla düşünmekten dolayı duygularımı sakladığım anlar da oluyor, özellikle kırılmaktan çekindiğimde. Ama içinde tutmak da bir yere kadar, bazen patladığım da oluyor. Sonuçta insanım, her şeyi içime atarsam kendime zarar veririm.
Tebessüm üzerine ise belli ederim çoğunu ancak az bir noktada belli etmem. Duyguların çoğu zaafların kullanılacak kısmında yer aldığı için insanoğluna karşı açık olmak gerekmez hemen aile dışında. O yüzden belşrli çaba ve yoğunluk da lazım duygular da. Duygular mantıklardan daha yoğundur. Kimin nerede nasıl kullanacağı belli olmaz bu yüzden zaafları. İşte burada da en çok bu yıpratır insanı.
Ben genelde duygularımı içine atanlardanım. Duygularımı açıkça ifade etmekte zorlanıyorum ve çoğu zaman hissettiklerimi saklamayı tercih ediyorum. İçimde biriken duygular bazen çok ağır geliyor, ama dışarıya yansıtmak yerine kendime dönmeyi seçiyorum. İnsanlarla paylaşmaktan çekiniyorum, çünkü ne zaman ne olacağını bilemiyorum. Kimi zaman bu durum beni yalnız hissettiriyor, ama yine de içimdeki karmaşayı kimseyle paylaşmak istemiyorum ve yalnızlığı seviyorum.🙏🏻
Eic için teşekkür ediyorum.🥰
Cevap
34Cevap
İnsanların bu konuda nasıl hissettiklerini ve davranışlarını anlayabilirim. Duygularını belli eden biri olmak, genellikle daha açık ve dürüst bir iletişimi gerektirir, ancak bazen insanlar duygularını içlerinde tutmayı tercih edebilirler, çünkü bu, onları savunmasız hissettirebilir ya da başkaları tarafından anlaşılmalarını zorlaştırabilir.
Ben hiçbir zaman poker face birisi olamadım. Ruh halim neyse yüzüme de aynen o yansır.
Sevmeyi sevinci belli ederim, üzüntüyü de hepsini, kızgınlığı da
Genelde duygularımı belli ediyorum gadası
Genelde duygularımı belli eden bir yapıya sahibim, ancak şöyle bir gerçek vardı duygularımı anlayacak birisi olursa karşımda destek olacak birisi olursa Bu doğrultuda hareket ederim ama duygularımı anlamayacak bu yine kendini bildiğini okuyacak insanları umursamadan Bazı şeyleri içime atmayı tercih ederim.
İçime atarım. Duygularımı her zaman kolayca paylaşamam, çünkü bazen ne hissettiğimi kendim bile tam anlayamam. İçimde yaşarım, çözmeye çalışırım, hatta bazen kendimle kavga ederim ama dışarıya pek belli etmem. İnsanlara yük olmak istemem ya da yanlış anlaşılmaktan çekinirim. Ama bazen de içime attıkça daha da büyüdüğünü hissederim, o yüzden keşke daha rahat paylaşabilsem diyorum.
Kesinlikle belli ederim. Gerekirse her şeyi her yerde söylerim. Sinirli halimde bile belli ederim. İnsanların yüzüne söyleyecek ne varsa söylerim çekinmem.
İçimde tutarım. Dışarıdan neşeli hatta derstsiz görünürüm. Derdimi anlatinca hemen pişman olurum çünkü hiç bir insan derde çare olmaz. Derdi verenle aramızdaki bağı kuvvetlendirnek tek çaredir
belli etmem hiç bir türlü sinsi sinsi avımı izlerim :)
Eğer başlamam gerekiyor kaşımdaki de bunu hak ediyorsa her zaman kartlarım açıktır.
Net şekilde konuşurum.
Tesadüf benim için geçerli değildir.
Hemen belli oluyor hallerimden filan hemen anlıyor insanlar, ne oldu diye soruyorlar ama hiç söylemiyorum.
Belli ederim. Hatta çoğu zaman içimden taşar duygularım. Üzüntüm, kederim, mutluluğum, düşüncem yüzümden okunur.
Bazen içe atar , bazen dışı vurur , bazen yüze vurur , bazen de suratıma ve davranışlarıma yansıtırım.
içime atar karşımdakine tepki vermem kadarini yansitan birisiyim ikili ilişkilerde belirli sınırlar dahilinde hareket etmeyi seviyorum
Gercekten bu konuda dışardan nasıl görünürüm bilmiyorum.
Genelde göstermeyi pek tercih. etmem duyguları.
Bazen belli ederim bazen ise belli edemiyorum
İnsanların bilmesi gerektiğini onlara gösteririm. Gerisi benim özelim, canım cigerim.
Belli ederim ben bazen yanlış bisey olduğunu düşünürüm
İfade ediyorum duygularımı. içine atmayı doğru bulmuyorum 🙂
Genellikle içime atarım ama yerine göre belli de ederim
Ketumumdur duygularımı kolay kolay açmam. Hatta hissettirmem.
Belli etmem içimde yaşamayı tercih ediyorum genelde..
Ne kadar belli etmek istiyorsam o kadar belli ederim
Duruma göre değişir.
Göstermemem gerekiyorsa saklarım karşımdaki anlayamaz ne hissettiğimi.
İçine kapanık birisiyim içine çok kapanık hemde cooooooook cooooooook cooooooook
İçime atamam. Denerim ama bir şekilde açık veririm.
Duygusal biriyim. Öfkemi belli ederim, üzüntümü ise içime atarım.
Belli etmeye utanırım bâzenleri...
İşte bu bâzenleri hayatımın zor zamanlarını geçirdiğim zamanlar oluyor...
Davranışlarımla konuşma tarzımla belli ederim karşı tarafa içimde tutamam
Hayir Belli etmem karşı tarafın ilk adımı atmasını beklerim
Belli etsem de darbe yiyorum belli etmesem de darbe darbe darbe
Asla gizleyemiyorum. Sevgimi temas ederek gösteriyorum
Nereye temas 🤣
Mutlaka taşıyordur bi yerlerden ben istemesem de, amaaan çok da takmamak lazım napalım.
Genellikle içime atarım, kendi başıma yaşamaya üstesinden gelmeye çalışırım
Duruma göre değişiyor
Belli etmem kolay kolay paylaşmam.
Belli ederim çoğu zaman
Yani bilmiyorum ama sanırım içime atarım ya
İçime atsam da bazen belli etmeyi de tercih ederim
Belli eden
Belli ederim konuşurum Poker face değilim
maalesef
İçime atarım
İçimde tutarım. Canım isterse yansıtırım.
Eskiden belli ederdim artık duygum yok
Çoğu zaman içime atarım
İçine atanlardanım Kolay kolay kimseye belli etmem
İçime atarım içimde kalır..
Bazen içime bazen dışıma
Belli ederim, hiss olunur.
Kişisine ve duruma bağlı olarak değişiyor
Duygularımı hemen belli ederim.
Belli eden, yansıtan. 🎀
Hiçbir zaman belli etmek
Dışardan bir fayda görmedim içime attım bende.
Belli ederim fazlasıyla 🤣
Net ceval vermek zor
İcime atarim diyelim
Dilimi tutarım ama yüz ifademe çözüm yok.
Duygularımı belli ederim her zaman
Belli ederim ya
Genelde açiğa vurmayı pek sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?