
Para
Manita
İftarda yiyeceğim yemekler
Uçuk kaçık hayallerim
İnce iş
Parmak kaldırıyorum şimdi açıklayacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ayakkabı seçimi. https://www.adidas.com.tr/tr/handball-spezial-ayakkabi/IF6490.html https://www.adidas.com.tr/tr/handball-spezial-ayakkabi/IF9531.html sence hangisi?
Ustteki
Cevap
5Cevap
ölmüş olurdum mezarıma da çiçek getiren bile olmazdı xd
O kadar da abartma mazlum musun barış 🤣 KS gelse mezarlık dolar taşar xd
:D xd
Maddi bir şey hocam. Olsa iyi olurdu ama sıkıntı yok. Bugün sinir olmazsam iyi. 😁
Paraya gülemedik bir hocam ben seneye içinden gececem paranın
İnşaallah hocam. Geçerken haber ver de bende dilenci gibi toplarım. 🤣🤣
Estağfurullah hocam sende para çoktur xd
Sermayem yüksek olsaydı bu yil 10 20 milyon arası yapmıştım ama zaten yurt dışına çıkacağım orada halletmeyi düşünüyorum hedefim çok yüksek doz para hedeflerim var farklı düzeyde
Dilenci de ne gezer. 😁
İnşaallah hocam. Şairin dediği gibi zekat kabul edilir. 🤣🤣🤣
Spoiler verme hocam. 😃
Ahaha spoiler felan yok hocam tek başımayım zaten zirveye yürüyeceğim zaman alacak sadece. Belki 1 belki 2 yıl
Uzun bir süre değil zaten hocam. 😇
İnsanlar ömrü billahi çalışsa kazanamıyor hocam sistem bozuk bitik TL yok hükmünde
Yurt dışında şu an kazandığım parayı kazansam lüks villada yaşarım 🤣
Hocam o işte enflasyonla alakalı durum. 😁
ABD'ye o yüzden özgürlükler ülkesi deniyor.
Birim açısından şu an Avrupa'daki en zengin ülkede bile kazandığımı kazansam harbiden yaşıyorum burada eziyet resmen hocam sıkıntı yaşıyoruz neyse bakalim halledeceğim bu yaz yurt dışı işlerini ki para gerekli bir araç. İhtiyaçlar için gerekiyor.
Abd şu an herkese posta koyuyor hocam xd
Euro arttı son zamanda
Zengin daha çok zengin oluyir para çok olursa bizimde paralar artacak doğru yatırım yaparız
İnşaallah hocam. Euro artması sebebi Avrupa faiz indirip genişlemeci politika izliyor. ABD öyle şu an dış açığı kapatma derdinde ama politika yanlış. Yani aşırı gidilmesi kötü durum.
Genişlesinler artik yan gelip yattılar cin hepsini öpüyor
Trump her yere çökme derdinde xd
Trump ticaret yollarını değiştirmek istemiyor o yüzden böyle. 😁
Aşırı genişleme Avrupa da yeni bir enflasyonu tetikler ki daha yeni işin içinden çıkarken.
Çin taktiği güzeldi geçen hafta. Ticaret anlaşma işlerine gidiyor ülkelerle.
Çin anaokullarina bakinca hocam gelecekte dünyayı yöneten devlet olacağı belli oluyor. Bakalım neler olacak borsacilar bitcoinciler için fırsat zamanı
Çin o kadar gelişmiş ülke değil bence hocam. Sadece iyi sömürülmüş ülke. Bize göre iyi oldukları doğru sadece. Evet, eğitim olarak biraz saat önem veriyorlar ve son olarak elektrikli araç üzerine ticari olarak biraz saat ön plandalar.
Bakalım neler olacak hocam zaman içinde göreceğiz büyük oyunları xd
Uçuk kaçık hayellerim
Ne gibi uçuk
Site kuralları gereği buna cevap veremem 😂
🤣😂🤣
eski uçuk kaçık hayal olmaktan çıkan hayallerim başıma geldi ajshsj
Sakin ve huzurlu, uzun bir tatile çıkmış olurdum.
İnşallah
Dunyayi gezmekk
Oldukça iyi
Kesin mafya bei kaçırmıltı dnddkjf
Mafya filmi izledin naptin xd
Yok kitap okudum djdkkd
Herkes birbirine silah mı dayadı xd
Kdkdkdkdkd yaniii
Söylemem ehjdj
İçinde tut xd
Sahilde yürümek..
Harika seçim
Para ve sağlık
En iyi ikili
Pars
Dhfhhg
Aldatılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?