Kendimizi hem zihinsel, hem duygusal ve hem de kabiliyet olarak geliştirmek hayatımızın bir parçasıdır. Peki sen hangi konuda gelişmelisin?

Kendimizi hem zihinsel, hem duygusal ve hem de kabiliyet olarak geliştirmek hayatımızın bir parçasıdır. Peki sen hangi konuda gelişmelisin?

İnsanlar, kendilerini duygusal zeka ve iletişim becerileri açısından geliştirmelidir. Kendi duygularını ve başkalarının duygusal durumlarını anlamak, sağlıklı ilişkiler kurmak ve etkili bir şekilde iletişim kurabilmek kişisel ve profesyonel başarı için temel bir beceridir. Bu gelişim, daha empatik ve etkili bireyler olmalarını sağlar. Bende öyle yapıyorum. Duygu önemli benim için.
Kendimi en çok geliştirmem gereken konu, sanırım olaylara daha sakin yaklaşabilmek ve her şeyi bu kadar kafaya takmamayı öğrenmek. Bazen gereğinden fazla düşünüyorum, belki de bazı şeyleri akışına bırakmayı bilsem hayat daha kolay olacak. Ayrıca, sabır konusunda da kendimi geliştirmem gerektiğini düşünüyorum, çünkü bazı durumlarda hemen tepki vermek yerine biraz bekleyip değerlendirme yapabilmek daha sağlıklı olurdu. Bir de kendimi sürekli geliştirme konusunda daha istikrarlı olmam lazım, çünkü başlıyorum ama bazen motivasyonum düşebiliyor. Hayatta hep daha iyi olmak istiyorum ama bunu yaparken kendimi fazla zorlamadan, biraz daha dengeli bir şekilde ilerlemeyi öğrenmeliyim.
Rica ederimm. ☺😇
Bence herkesin gelişmesi gereken bir alan mutlaka vardır. Benim için en önemli konulardan biri sabır. Bazen olaylara hemen tepki veriyorum, o yüzden daha sakin ve sabırlı olmayı öğrenmem lazım. Bir de zaman yönetimi konusunda daha iyi olabilirim, bazen yapacak çok şey varken vakti iyi değerlendiremiyorum.
Teşekkür ederim
Bence kendimi geliştirmen gereken alanlardan biri bazen çok fazla kendine yüklenmek olabilir. Zaman zaman her şeyi mükemmel yapma isteği, seni fazlasıyla yorabiliyor ve bu da sabırsızlığa yol açabiliyor. Bir şeyin hemen olmasını istiyorsun, ama bazen sabır, en önemli anahtar. Kendini bu konuda biraz daha rahat bırakman iyi olabilir.
Cevap
14Cevap
Kendi hayatıma odaklıyım ama daha odaklı olmakta kendimi daha fazla geliştirebileceğimi düşünüyorum.
Sü çok duygusallıktan bi kurtulsam
Tam emin değilim halen devam ediyorum henüz... Ancak belki de demem diye.
Herkes bana hiç gerek yok çok fazla kasmaya insan fındık kabuğunu doldurmayacak mesellere denizde gemileri yanmışçasına üzülüp efkarından zehirli dumanlı kanserojenler içip kendinden çıkartıyor acısını...
Her gün yeni bir gün olduğunu düşündüğüm için güne yeni karşıma çıkan şeylerde kendimi geliştirme amacı güdüyorum. Tabi geride kalan eksik şeyler üstünde de tamamlama ve daha geliştirme isteği var. Bir konuda ne kadar bilgiliyim desen de unutma ki mükemmel olamazsın.
Umursamazlığım bir tık kontrol edilemez hale gelmeye başladı. Sorun yok hallederim de şu an keyif alıyom. 🤣
Bazen aceleci olduğum için yanlış yapıyorum ve inatçı bir kişiliğim var bunları törpülersem daha iyi olabilir benim için. Akademik olarak ise İngilizce öğrenip yurt dışına taşınma hayalim var.
Her konuda aklına gelip gelebilecek o yüzden ben asla biliyorum demem söylenenin mantıkli olduğunu düşünene kadar araştırırım
Kişisel bir soru olduğu için özel hayata dair de ilişkilendirilebilir o nedenle bu soruyu yorum yapmadan geçiyorum.
Daha disiplinli ve azimli olmak
Aşk ilişkilerinde daha mantıksal olmak
Bazı kişilere çok fazlayım bile beni seven böyle sevsin
Pek çok konu var ama en başta azimli olmak konusunda kendimi geliştirmeliyim
İnsanlara anlam yüklemekten vazgeçmeliyimm sanırım
Matematik gregori perlimen seviyesinde olmalı
İnsanlarla olan iletişimim konusunda daha katı olmayım sanırım.
Her konuda kendimi denemeliyim ondan sonra hangi alandan ilerleyip geliştirmem gerek karar veririm.
Resim müzik
Affetme konusunda gelişmem şart
Tahammül ve bilgi eksikliği konusunda.
Yabancı dil konusunda geliştirmeliyim.
para tabiki :D
Fazla sevme konusunda
Sabır, biraz daha sabırlı olabilmeyi çok isterdim
Diksiyon
Merhamet
İletişim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?