Bunca tehlikenin içinde nasıl dünyaya adapte olabiliyorsunuz?

Bura ölümlü bir yer olduğu düşüncesi ve tehlikeler zihnime geliyor ve hayattan keyif alamıyorum hep tetikte ve kaygılıyım. İçimde neden böyle bi his oluşuyor sizce? Kendimle başabaşa kalıp oturduğumda oluyor özellikle bu. Biriyle konuşurken bir iş yaparken değil. O yüzden çok bunalıyorum. Bura simülasyon gibi bir yer bence

Bunca tehlikenin içinde nasıl dünyaya adapte olabiliyorsunuz?
Cevapla