#SelamGençlik Ben bir ortama veya insana kendimi çok zor ait hisseden biriyim, kendimi orada benimsemiş ruh halini korkunç zor duyumsarım, epey bir mesafeli dururum fakat kendimi ortama/ insana ait hissedersem dünyanın en hızlı uyum sağlayanı ve en zor kopanı da benim. Böyle de bir acayip 🙂🙂 #TubaSueda
Ortamdaki insanlara bağlı bir durum bu. Normal şartlarda insanlara uyum sağlamakta zorlanmam. Yeter ki yerine göre onlar da bana uyum sağlasınlar. Ama tabi değer verdiğim insanlar için geçerli bu. Eğer pek umrumda olmayan insanlar varsa ortamda. Ayak uydurmam ve uzaklaşırım o ortamdan. Ama değer verdiğim insanlarla beraberken kötü bir şeyler olmadığı sürece her türlü şeye ayak uydurabilirim. Çünkü benim isteklerim kadar değer verdiğim insanların da istekleri önemli ve ben insanların isteklerine saygı duyarım. Beni de aralarında görmek istiyorlarsa onlara uyum sağlamakta neden zorlanayım ki? Ama hep benci olup sadece kendilerini düşünüyorlarsa, sadece kendi istedikleri olsun istiyorlarsa işte o zaman en uyumsuz insan ben olurum. İnadına yapmam, inadına uyum sağlamam. Saygı görmediğim kimseye saygı duymam...
Ortamın birazda içeriğine bağlı. Her ortama da ayak uyduramam şahsen ben. Eğer içinde samimiyet yoksa ve dedikodu üzerine kurulu bir sistem var aman benden uzak olsun derim. Normalde insanlara ve ortamlara çabuk ayak uydurabilen biri insanım. Çünkü severim samimiyeti ve samimi ortamları.
Ortamına bağlı. Kendime yabancı gördüğüm, alışık olmadığım ortamlara çabucak uyum sağlayamam. Bu biraz zaman alacaktır. Fakat şöyle de bir şey var; rahat hissedemeyeğimi düşündüğüm bir ortama zaten girmem. Giriyorsam kolaylıkla uyum sağlayabileceğimi düşündüğüm bir ortamdır.
Zorlanmıyorum fakat analiz yapıp hareket etmek daha akıllıca geliyor. Bu soruyu 20 li yaşlarımda alsaydım mutlaka uyum problemi yaşıyorum derdim. Yıllar, yaşanmışlıklar önemli rol oynuyor ve siz bir anlam da üstesinden gelebiliyorsunuz ben de öyleyim.
O kadar çok ortam değiştirdim ki.. Küçüklüğümden bu yana çok değişim geçirdim. Yaşadığım ev, şehir, insanlar değişti. Gittiğim okullar, mekanlar hep değişti. Bunlar da ister istemez adaptasyon sürecimi hızlandırdı. Bir nevi yeniliğe bağışıklık kazandım bile diyebilirim ๑
Sağlayamam. Kadın dedikodularının ayyuka çıktığı, saçma sapan muhabbetlerin döndüğü ve futbol muhabbetinin yapıldığı bir mekânda 5 dakika bile katlanamam. Allahtan arkadaşlarımın hiçbiri takım tutmuyor. :D