AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
yalnızlıktan bunlar 😊 şaka bir yana eline sağlık
Teşekkür ederim..
ilk 6 ay anne sutu cok onemli diye bosuna demiyo doktorlar.. sen anne sutu icme, sonra ben niye manyak oldum diye yazarsin buralara ;)
Sonrasıda önemli, insanın akıl sahibi olması için :))
burada paylaştıklarım sadece felsefi bir yaklaşım..
manyak olmadığımı beni tanıyan herkes çok iyi bilir..
nasıl bakarsan öyle görürsün..
Değişik bir yazı. O sevgilinin anneni banı hiç bırakma :-
asla bırakmam seviyorum kendimi..
kendini sevmeyi bıraktığın an herşey biter...
Valla helal olsun ya. Kesinlikle takdire layık bir insansın :)
Teşekkür ederim :)
Predestination u izle
Adam kendi nin karisi cocugu aslinda kendisi afgNhNnz
ilginç :) bakmak lazım..
teşekkür ederim..
Güzel anlatmissin tesekkurler ne iş yapıyorsun sormasi ayıp
teşekkür ederim..
(doktor) bana arkadaşlarım tarafından uydurulan bir lakap :) asıl mesleğim Elektronik kontrol ve güvenlik teknolojileri..
Tamam iyi hoşta temellerini de mi kendin attin? Yoksa kendinden mi çıktın?
Konu kendi varoluşumdan çok, varolduğum şartları ve bakış açımı değiştirmemle ilgili..
herkes gibi benimde bir annem ve babam var tabiki..
fakat sürekli birilerinden medet ummak yerine kendi ihtiyaçlarımı karşılayarak kendi kendime yetecek bir dünya kurma çabamı yansıtmak istedim..
başardım, gayet mutlu ve huzurlu bir yaşantım var..
Ee tabii ki insan kendi ayakları üzerinde durmayı bilmeli.
çok aşırı olması psikolojik bir vaka olabilir. Narsisizm gibi.
aşırı bir durum yok az önce benimle zaman geçirmekten çok keyif alan arkadaşlarımla yemekteydim herşey kontrol altında :))
Peçeteden kendi imkanlarınla mı doğdun; hayırdır?
Herkes nasıl doğduğunu çok iyi bilir..
asıl mesele bilmediklerimizi keşfetmek..
Çok iyi ya isterdm böyle biri olmayı
Hayatındaki eksiklikleri kendin tamamlamaya karar verdiğinde böyle oluyor..
çok zor değil, yalnızlığı kabullenip, kendini bölümlere ayırıp, formatlaman gerekiyor..
diskte fazladan yer açıyorsun a. b. c. d. e. f. g :))
nerden başlamalıyım peki
Bunun için herşeyden önce kendinizi sevmeniz, değer vermeniz gerekiyor..
Kendine ne kadar değer verir, ve güvenirsen kendinle okadar barışık ve başarılı bir insan oluyorsun..
kendini mutlu edecek yenilikler keşfediyorsun, başının çaresine bakabliyorsun, ve bu düzeye ulaşman mutlu ve huzurlu olmak için
hep birilerine ihtiyacın olmadığını anlamanla başlıyor..
elbette birlik beraberlik içinde yaşanan mutluluklar tartışılmaz güzelliktedir..
benim anlatmak istediğim, çaresiz kaldığında ya da yalnız kaldığında, güçlü ve kararlı bir duruş sergilerken elimizdeki imkanlar
ve sahip olduklarımızlada mutlu olabilecek kadar güçlü insanlar olabileceğimiz..
gerektiğinde kendi dünyamızınn içinde yaşayıp mutlu olurken topluma faydalı şeylerde yapabileceğimiz..
hayata hangi pencereden bakarsan öyle görüyor öyle yaşıyorsun..
Daha önce gurur yaptığın incindiğin şeyler öyle kolay incitemiyor seni, gerçekleştirmek istedieklerine daha kolay ulaşıyorsun..
çünkü duygusal yaklaşımlar yerine mantıksal fikirler yürütüyorsun..
başına gelen terslikleri dert etmiyorsun, çünkü kendinden eminsin, fırtına dindiğinde herşey normale dönecek biliyorsun..
bir kaç yıl önce piyasaya olan borçlarım yüzünden, gelen haciz memurlarına hoşgeldiniz diye gülümseyerek kahve ikram etmem gibi.
tavrıma ve sergilediğim karaktere şaşırmışlardı, fakat işini yapan insanlara ve yaşamın devamına yönelik gösterdiğim bir anlayıştı hem başkalarına hem kendime
bugün bir önceki günden daha iyiyim, her gün biraz daha iyi, çünkü biliyorumki, hayatın bizi yalnızlığa ve üzüntüye itmesine biz izin veriyoruz..
İZİN VERMEYECEKSİN!
Bu sonuca kendimle ve sorunlarımla kararlı bir şekilde hesaplaştığımda ulaştım..
👏👏yazdkların o kadar iyi geldi ki anlatamam çok sağol
Kardeş kendini s#kebiliyosan ne mutlu sana.
Yok bu konuda senin kadar eksiklik yaşamıyorum..
heteroseksüelim çünkü..
Bırak seni s#ksinler o zaman
Bir erkeğe göre imlanız oldukça düzgün..:)
Teşekkür ederim. :)
gerçekten çok takdir ettiğim erkeklerde var. Her ne kadar sayıları az olsada.. :)
Kızlarıda yabana atmayalım, bazıları zehir gibi... :))
Evet.. Türkçe'yi olması gerektiği gibi yazanlar hala var..:)
Yazı çok güzel. Sen mi yazdin?
evet az önce içimden ne geliyorsa yazıp paylaşmak geldi içimden..
paylaşmak güzeldir :)
Senden çok iyi yazar olur :-) anlattıklarin da güzel şeyler ama halinden memnun musun değil misin anlamadim.
arasıra böyle zırvaladıklarımla bir kitap çıkacağını sanmıyorum..
ama evet bu konuda bir çalışmam var hayat hikayemle ilgili, ya film ya da kitap olarak paylaşırsam daha çok saygı duyucam kendime, üstelik o zaman kendi kendimin yazarıda olmuş olucam :))
Güzel olur :-)
Bende kendimin görümcesiyim.
Süper :)
eğer görümce olmaya karar verdiysen, kendine...
sende benim gibi zoru seviyorsun demektir, ve lakin, hiç gerek yoktu daha iyi bir tercih yapsan vallahi yardım ederdim sana..
ama yinede çok sıkışırsan söz yardımcı olmaya çalışırım..
ben görümce kavramını sildim önce hayatımdan..
hiç lazım değil, lüzumsuz o boşver , boşver :))
Nasıl favorilere eklicezzz
sayfanın sağ üst köşesinde açılan rumuzunun yazılı olduğu menüden ulaşabilirsin..
Ttşkkrler sevgilime okutmak istedim
Rica ederim..
mutluluklar diliyorum ikinizide.. :)
Amin allah bozmasın inşallahh
bn de böyleyim tek yaşamaktan sanırım
yıllarca yalnız yaşıyorsun ve en sonunda kendi kendine her şey oluyorsun
evet bir de bir sure snra hayatına alacagn ınsan konusunda çok fazla secicileşıyorsun
Malesef, bu seçicilikte yalnızlığın ekmeğine yağ sürüyor..
sonra işin yoksa kendi kendine, sevgili ol, sorun değil ya başımı omuzuma koyduğumda, bir kişilik fazladan yer bile artıyor.. :))
şizofrenik semptomlar bunlar...
şizofren değilim:) şizorenler mutsuzdur..
yorumlara yazdığım cevapları oku sonra tekrar buluşalım burada..
Kendimle mutlu olmayi seviyorum
sevmelisin, kendinle mutlu olmayı başarmadan başkalarınıda mutlu edemiyorsun..
Cok cok hsklisin
teşekkür ederim :)
dilerim kendine duyduğun saygıy, sevgiyi yitirmeden hep mutlu olursun..
Tesekkur, umarim
Bir delinin günlüğü :)
yo akıllı olduğumu düşünür beni tanıyan herkes ama ben kabul ediyorum biraz deliyim..
Yanlış anlama bir yargı olarak demedim. Bu yazıya "Bir delinin günlüğü" diye başlık atıp bir dergi olarak piyasaya sürsen alırdım yani. O geldi aklıma hoş ve güzel bir yazı olmuş. ;)
beğendiğin için teşekkür ederim :)
Rica ;)
Sizoofrenisin sen kardesim bir doktora gorun :)
Psikoloji branşında 2 doktor arkadaşım var ikiside yakın arkadaşımdır..
bir şizofreni asla küçümsemem ama gayet sağlıklıyım..
Yaa bende istiyorum bundan
Neden olmasın iste yeterki.. :)
Yapamam ki :/
kendisiyle evleneni bile gördük
bkz: grace gelder
evettt :))
işleri yoluna koyup evlat edindikmi tamamdır bu iş..
Uzun uzun nasıl okuyacak :)
okumak iyidir, keşke bunun önemini ilk okula giderken anlayabilmiş olsaydım..
Tek Sebebi Menapoz Antropoz geçer yakında
Bu yaştamı?
hiç sanmıyorum..
Kimilerinde 24 yaşında başlar
egosit dusuncene saygi duyuyorum
eyvallah kardeşim bende sana saygı duyuyorum :)
eyvallah ;)
Kendinle ne kadar barışıksın
:) Teşekkür ederim..
Güze bir yazı emeğine sağlık :)
teşekkür ederim :)
Ben hem kendimin hem kardeşlerimin anne babasıyım.
Süperrr..
Tebrik ediyor alkışlıyorum seni..
Bir insan en büyük mücadele gücünü, yüklendiği misyonlardan alır...
Doğrudur :)
Bende en baştan kendimi yetiştirdim sayılır mı?
Bilemiyorum..
kimseyi incitmeden, yaşadığın toplumda herkese saygılı bir tutum içerisinde, kendi ayakları üzerinde durabilen her insan kendini yetiştirmiş sayılır bence..
Bence sen şiZofrensin :))
Hayır görüşlere verdiğim cevaplar ve yazışmaları dikkatli okursan şizofren olmadığımı anlarsın..
Predestination filmini tavsiye ederim.
ok mutlaka bakacağım :)
Wuhuuuuu. Tebrik ettim.
teşekkür ederim :)
helal reyiz ya kendimi buldum :)
Teşekkür ederim..
pozitif bir etki yaratması güzeldir, düşüncelerin..
kesinlikle düşündürdü..
Güzel bir bence olabilirdi.
Bence her şey bir bence değildir.
bilmem mesai saatinde bir anlık esti yazdım hiç düşünmeden aklımdan geçip hissettiklerimi..
bu ne ya! insan insana ihtiyac duyar her daim
bazen kendinle yaşamaya ve tek başına mücadele etmeye alışıyorsun işte..
Çok güzel olmuş aynı beni anlatıyorsunuz
Hımm..
Sanırım Benim durumumda olan, aynı duygu ve düşüncelere sahip çok insan var..
Ama kendi kendinize yeterek ve mücadele etmeniz güzel..
:) tebrik ederim..
Teşekkürler çünkü bu hayata ne annem olsada annem gibi daveanmayan annem var bide babam olsada babam mış gibi davranan babamvar sevgili desen o konuya hiç girmiyorum arkadaş desem onada mesafe koydum
Ne güzel yazmissin.. cok begendim :)
Teşekkür ederim...
:) sizlerinde yüreği güzel bunu hissediyorum bunu..
Rica ederim :)
Yalnızlıktan kafayı yeme mod:on
ahahhaha
kafayı yemedim şu an kahvaltı yapıyorum kendimle biraz fazla uyumuşum :))
Knk ingilterede bir kadın kendisiyle evlenmişti sen de evlen bence maşallah birbirinize çok yakışıyosunuz
ciddimisin bak bunu bilmiyordum..
medeni kanunun buna müsade edeceğini sanmıyorum.. :)
Freud dan gircen sandım
:))
yalnızlık nelere kadir
bir yerden sonra herkes yalnızdır aslında..
şaka yapıyorum abi bakma sen bana
::)
Olduu o zamannn
insan ne isterse o olur..
nasıl bakarsa öyle görür..
Aaaa tek deilmişim
:))
Ben.
tebrik ederim, ama senin annen baban yanındadır zaten..
kendine bu kadar karakter yüklemene gerek yoktur, sanırım..
He varlar. Varlığı ile yokluğu farketmeyen insanlar. Olsa ne olur olmasa ne olur
Bu durumda yeteneklerini, geliştirip güçlü bir kız olacaksın demektir..
Ben zaten güçlü bir kızım
Bundan hiç şüphem yok :)
dilerim dahada başarılı olursun..
ben kendimin hiç bişeyiyim.
Şanslı velet..
teşekkür ederim :)
şansın olması için önce inanmak gerekiyor..
Hayal gücü desek daha doğru bence :)
yalnızca hayallerle yaşanmıyor tabi..
bu hayalleri gerçekleştirmek için mantıklı hamleler yapmak ve çaba göstermek gerekiyor..
Peki... Bir anda kendin de dahil tam 5 kişi birden olabilmek için ya hayal gücünün çooooooooook geniş olması ya da şizofren olman lazım.. Yazın çok güzel. Bana mükemmel olmayan dünyada özlediklerimi, sahip olmak isteyip de olamayacaklarımı hatırlattı. O kadar. Ne kadar çabalarsa çabalasn bazen doğru dürüst kendi olamıyor insan, iki üç derdini anlatan arkadaşının yerine koyamıyor kendini. Evet hayalleri, bazı hayalleri özellikle başkalarını üzerine kurulu olmayan hayalleri çaba göstererek gerçeğe dönüştürebilirsin. Bazıları da heep, ömür boyu hayal ettiğin o güzel hayaller olurlar :) Neyse umarım kendimi açıklayabildim :)
seni çok iyi anlıyorum..
kusursuz bir gerçkleştirme eylemi, yalnızca tanrıya mahsus elbette..
5 kişi birden olman imkansızdır zaten 1x1=1 eder :)
sadece başkalarına muhtaç olmadan kendi duygularını ve isteklerini karşılayabiliyorsun..
şizofren tanımlaması beni tarif etmiyor çünkü tanıdığım şizofrenlerin hepsi mutsuz..
ben mutlu, huzurlu, ve işimde başarılı bir insanım..
fikir ve düşüncelerimde herkese saygı duyan bir tarafım var..
Mutlaka mutlu, huzurlu, başarılısın ve kendine yetiyorsundur, ona diyecek lafım yok. Ama herkesin bir şeyden -özellikle böyle yazma çizmeye dayalı şeylerden- kendine göre anlam çıkarması olayı vardır ya belki de o. Ben bu yazıda kendine yetmeden ziyade özlem gördüm. İmkansıza özlem. Herkes kendinde olmayanı görür, bende kendimdeki kusurları görmüşümdür :)
Evet çok güzel :) zaten sende uyandırdığı düşünceler önemli olan..
bu olduğunda beni daha çok mutlu ediyor..
teşekkür ederim. iyi geceler..
Rica ederim. Size de :)
Adam rahat ya😎
Rahat, barışık, bağışık, ve kendi kendine yetebilen..
:)
Aslında olması gereken de diyebiliriz, ideal olan😉
süper kesinlikle harika
teşekkür ederim :)
bütün harikalar biz istediğimiz sürece gerçekleşecek..
Var ben :)
süper sende bendensin o halde :)
Hayırlısı be gülüm..
hayırlısı..
be..
Yohamuha..
what?
Hahaha :D Ne güzel
Sana bağlı güzel bakarsan, güzel görüyorsun..
Bende senin iki alt kız versiyonunum :)
Ne güzel yalnızlığa, ve zorluklara yenilmeyen biri olmak, her zaman avantajlıdır..
Ben kendimin sahipsiziyim ya :)
herkes kendine değer verip, sahiplenmeli..
Sen ne ictin arkadaş:)
mesai saatinde asla içmem 20:00 da paydos..
Belli :)
ben böyle değilim
Şartlar bunu gerektirdiğinde, ya da yalnız kaldığında alışıyorsun kendi kendine yetmeye..
en güzeli bence... kendi kendine yetebilmek.
Top musun len sen? Gay misin he?
Bizde sevgili yok
Bir gün olacaktır..
dert etme bence :)
sevgilisi olanlarda bazen varlığından dertli. en iyisi anlaşabilceğin özlediğin sevgili gelene kadar, elindeki imkanlarla mutlu olmaya çalışman..
bir şeyin yokluğundan ne kadar şikayet edersen.. yaşamın döngüsü o kadar çok sınıyor seni, koyver gitsin..
bir gün mutlaka olacaktır.. :)
teşekkürler)) evet sağ olsun sağ elimde yalnız bırakmıyor beni :D
Sağ elinin değerini bil :) o halde
Dogrudur başkan
eyvallah..
Başlık tehlikeli..
bence en tehlikeli şey yanlış anlamaktır..
bu yüzden katil olanlar bile var:)) haksızmıyım?
Haha tamam hocam ya sinirlenme o kadar.. :( :D
En iyisini yapıon
evet şartlar neyi gerektiriyorsa yapıyorum kendim için hayat devam ediyor..
Öylede olmalı