Depresyonda olduğumu hissediyorum.
Friends izliyorum , yürüyüş yapıyorum, hareketli müzikler dinliyorum, kitaplar okuyorum. Başka ne yapayım?
Depresyonda olduğumu hissediyorum.
Friends izliyorum , yürüyüş yapıyorum, hareketli müzikler dinliyorum, kitaplar okuyorum. Başka ne yapayım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sigara içerim iyi gelir
Yapabileceğin hepsini yapıyorsun ama yetmiyor aynısını bende yapıyorum, belli bir yere kadar gidiyor sonuç sıfır
Çizgi film izle
Kendine mektup yaz