Kendinizi iyi hissetmek icin neler yapiyorsunuz?

Depresyonda olduğumu hissediyorum.

Friends izliyorum , yürüyüş yapıyorum, hareketli müzikler dinliyorum, kitaplar okuyorum. Başka ne yapayım?

Kendinizi iyi hissetmek icin neler yapiyorsunuz?
Cevapla