• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kendinizi iyi hissetmek için ne yapıyorsunuz?

beldadessr
beldadessr Takip Et
Xper 3 Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
33
Yapay Zekaya Sor

çok bunaldığınız ve kimseye bir şey anlatamadığınız zamanlarda nasıl kendinizi toparlıyorsunuz

Kendinizi iyi hissetmek için ne yapıyorsunuz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Kendimi iyi hissetmek istediğim zamanlarda asla insanlarla muhattap olmamayı ve başkalarından yardım istememeyi öğrendim.
    En güzeli kendi kabuğuna çekilmek. Kendine neyin iyi geleceğini, neyin seni mutlu edebileceğini, toparlayacağını, şu an nasıl davranılması gerektiğini en iyi sen bilirsin. Bu yüzden direkt olarak kendi içime dönüp kendime sarılıyorum.
    O an kendime soruyorum ne istiyorum diye hiçbir şey yapmak istemiyorsam önce odamı toparlarım biraz. Yaşadığın yeri derli toplu görmek bile senin mentaliteni olumlu yönde etkiliyor aslında. Ardından uzanır tabletimi açar youtubeda en saçma videodan başka bir videoya seke seke giderim. Bazen mutfağa girer en sevdiğim bir diziyi ya da şarkıyı açıp mutfakta zaman geçirir yemekler yaparım.
    Tüm bunları yaparken her zaman içimdeki kendimle konuşup kendimi teselli eder çıkış yoku seçeneklerini düşünürüm.
    Her zaman böyle depresif olmayacağımı bunun sadece hayatımın bir bölümü olduğunu güzelce bunu atlatıp hayatıma kaldığım yerden devam etmem gerektiğini kendime güzelce söylerim🥳🧚🏻‍♀️

    1
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      o kadar güzel geliştirmişsiniz ki kendinizi hayran kaldım.
      bunları bende hayatıma geçirmeye çalışıyorum ama tam anlamıyla bütünleşmesi biraz zaman alıyor tabii.
      bana da ilham kaynağı oldu, teşekkür ederim.

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Rica ederimm🌸 her şey zamanla yavaş yavaş kendini tanıyarak gelişiyor

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yalniž_kadîňn
    Yalniž_kadîňn Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı.

    Başka konularla meşgul ediyorum kendimi, canımı sıkan konuların dışında kalan konulara ağırlık veriyorum. Zaten her ne yaşarsan yaşa zaman dediğimiz şey onun acısını eskitiyor o yüzden yıpranıp sağlığımızı ziyan etmek yerine vurdumduymaz takılmayı tercih etmeliyiz. Sabır+zaman formül bu

    0
    0 Yorumla
  • miran_kayazz24
    miran_kayazz24 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kur'an okuyorum ve sonra uyuyorum.
    Hiç bişey olmamış gibi.
    Allah bana herşeyi unutturuyor.
    Ve iyi olmam için farklı güzel şeyler önüme çıkartıyor.
    Duam şu oluyor genellikle kuran okuduktan sonra.
    Allah'ım bu gün göğsüm darlıyor.
    İçimde büyüyen sıkıntı var.
    Ben senin kelamıni okudum.
    Gözlerimi kapatıp uyumak istiyorum
    Haram yalana kötü yola sapmadan beni doğru yola ve huzura erdir.

    Sonra uyandıktan sonra her şey geçmiş.
    Ve Allah'ın bana verdiği rızkimi yiyorum ve hayata devam ediyorumn

    0
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      o kadar güzel ki gerçekten ben okurken bile kendimi iyi hissettim.
      inançlarımızın bize güç vermesi çok huzurlu hissettiriyor.
      duanız çok hoş bende dualarımda size eslikk edebilirim..

      Yorumla
  • Eivie
    Eivie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Edindiğim tecrübeler bana sorunlarımı kimseyle paylaşmamayı öğretti. Yarın bir gün ufak bir tartışmada pat diye önüme gelmesindense kendi içimde yaşamayı tercih ediyorum.

    0
    5 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      o kadar doğru ki ama pekii içinizi nasıl döküyorsunuz?

      Yorumla
    • Eivie
      Eivie
      +1 yıl

      Olmuyor işte, zamanında çok denedim. Ders aldım. İçim içimi yese de yalnızlığımla sıkıntılarımı atlatmayı öğrendim. Kedilerin ölmek üzereyken bir yerlerde saklanması gibi bir tavır. Zaten en büyük sıkıntı birkaç aya geçiyor. Küçükleri de çok koymaz bir haftada geçer gider. Keşke gerçek arkadaşlığa inanabilseydim ama kimse onu yaşatmadı, ha böyle deyince de sen ne yaptın diyen oluyor. Ben yeri geldi 1 yıl boyunca her gün saatlerimi arkadaşımın problemine verdim, her seferinde başa sardı yine de ilk defa dinliyormuş gibi sesi düzelene kadar her konuşmada moral verdim. Sonuç ne oldu, arkamı döndüğüm anda yok. Giden zamana üzülüyorum sadece bu saatten sonra.

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      anlıyorum, ama ne hoş bu yaşadıklarınızdan oldukça ders çıkarmış görünüyorsunuz. önemli olan da bu değil mi zaten?
      bazen en çok veren taraf siz olduğunuzda karşıdaki bunu anlamaz ve karşılığını vermek yerine sadece kendi işine geldiği şekilde kullanır o yüzden gerçekten her şeyi dengede tutmak gerekir. eminim hepsi teker teker karşılığını alıyordur.
      umarım hayatınızın geri kalanında gönlünüzde kalan kırgınlıkların yerini en güzel çiçeklerr doldurur..

      Yorumla
    • Eivie
      Eivie
      +1 yıl

      İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Benim için önemli bir insan olmasa bu kadar belki üstüne düşmezdim ama ne zaman ki manevi desteğe ihtiyaç duydum, o zaman yalnız olduğumu anladım. Artık ne kendimi açıyorum ne de kendimden taviz veriyorum. Umarım sizi yormayan güzel insanlarla karşılaşırsınız ben de sizin için böyle bir dilekte bulunmak isterim 😊

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      en doğrusunu yapıyorsunuz fakatt eminim bir gün o manevi desteği sağlayacak biri de çıkar karşınıza.
      teşekkür ediyorum buna ihtiyacım vardı. (: ✨

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

43

Cevap

45

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    hiç bir şey yapmıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      peki ya ne önerirsin?

  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Spor yaparım, müzik dinlerim, oyun oynarım, dizi film izlerim, kitap okurum, dışarı çıkıp hava alırım gezerim

    Ama şu an da önümde E-kpss sınavı var o yüzden (oyun oynamak, dizi film izlemek kitwp okumak ve dışarı çıkmayı yapamıyorum) YKS de var tekrardan gireceğim 😂 sınavlardan sonra da dil öğreneceğim çalışacağım

    1
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      süper kombinasyon

      Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      +1 yıl

      Evet 😂

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanın gün içerisinde duyguları ve ruh hâli değişkendir, sabit kalmaz. Zihnen bir çok düşünce ve çevredeki insanlar zorlayıcı olabiliyorlar. İnsan kendisini iyi hissettirecek şeyleri iyi biliyorsa hızla çözüm üretebilir. Birkaç güzel tavsiye ise, kedi sevmek ve onunla dertleşmek, oyun oynayan çocukları izlemek, sokaklarda yürüyüş, kahve içmek diyebilirim.

    1
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevdiğim ve yaptığım hobiler yöneliyorum. Sinirlerim olduğu esnada antermana gidiyorum duygusal acıyı fiziksel aciya çeviriyorum, daha çok ağırlık kaldırarak atıyorum sinirimi böylece mental olarak rahatlıyorum.


    Üzgünlüğüm olduğunda Konak sahiline gidip kayaların orada denizin dalgalarını dinlemek beni kendime getiriyor.

    Mutlu konusunda saz çalınca, bilgisayar oyunu oynamak, kitap okumak evet rahatlatıyor.

    1
    0 Yorumla
  • büşbüş6161
    büşbüş6161 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Böyle zamanlarda iyi hissetmek için gün boyu meşgul ediyorum kendimi ama gün bittiğinde tekrar eski halime dönüyorum. Ağlayınca rahatlıyorum. Yürüyüş yapmak da iyi geliyor.

    1
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      evet, insan sadece kendiyle başbaşa kalınca her sey üstüne geliyor.

      Yorumla
  • Blue_Star
    Blue_Star Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Film izliyorum, müzik dinliyorum , spora ya da yüzmeye giriyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, bağzen sadece uyuyorum madina göre neye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum ve yapıyorum 😎

    1
    0 Yorumla
  • gaddarım
    gaddarım Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    Gezeceksin doğa ile başbaşa kalcan , alışveriş yapıcan uyumak çözüm diil. Arkadaş sohbetleri inanılmaz faydalı , az ama iyi arkadaş edinin. Dert ortaklığınız olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Sevdiğim şeyleri yaparım, çıkar gezerim veya kafa dinlerim.

    0
    0 Yorumla
  • Annoria
    Annoria Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Bende sanırım çok bir şey yapmıyorum. Ya boş boş uzanıyorum ya bilgisayarda bir şeyler izliyorum veya oyun oynuyorum ki kafam dağılsın diye

    1
    0 Yorumla
  • biradettubaa
    biradettubaa Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Müzik açıp kendime bir uğraş buluyorum. Ütü, makyaj

    1
    0 Yorumla
  • atılgan55
    atılgan55 Takip Et
    Guru Yaş: 57 , eic 98%
    +1 yıl

    Arabama biner sessiz bir yere gider tabiyati izlerim

    1
    0 Yorumla
  • kartaliçezeze
    kartaliçezeze Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.

    Hava güzelse yürüyüş, değilse veya cok gecse spor salonuna giderim

    1
    0 Yorumla
  • Abdulkadir_King
    Abdulkadir_King Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Namaz kılıyorum, salavat, istiğfar, dışarı çıkıp yesillige bakıyorum ormana, annemin babamın yanına gideirm

    0
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      çok güzel.

      Yorumla
    • Abdulkadir_King
      Abdulkadir_King
      +1 yıl

      Sagolun

      Yorumla
  • Vandoo
    Vandoo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    "Bos ver, bunlara kafa yormak için az ömrün var" diyorum

    1
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      müthis farkındalık yarattı teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Vandoo
      Vandoo
      +1 yıl

      Bir ömür yeter

      Yorumla
  • seydayagmr924
    seydayagmr924 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    YouTubedan yağmur sesi acıyorum ve öyle rahatlıyorum

    1
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      mm daha çok düşünceye daldırmıyor mu

      Yorumla
  • Çağhan2734
    Çağhan2734 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 808 cevap paylaştı.

    Kitap okuyorum ve oradaki kahramanın kişiliğine bürünüyorum

    0
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ilginç, denenir.

      Yorumla
  • Viçori53
    Viçori53 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Video oyunları oynarım (özellikle aksiyon dövüş vb türler) Bunlar olmasa boksa başlardım herhalde😃

    0
    2 Yorumla
    • Viçori53
      Viçori53
      +1 yıl

      Stres atmak için birebir😂

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      başla bence gerçeği daha işe yarar

      Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Kendimle kalmalıyım kimse ve ses olmamalı etrafta, tabi başka şeyler de lazım ama kitap okumak da bunlardan biri...

    0
    0 Yorumla
  • HÜSEYİN-SAMA
    HÜSEYİN-SAMA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Müziklere sığınıyorum. Manzaraya bakıp derin düşüncelere dalıyorum. Bazen motorla ölüme gazlıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • NAZZVFS
    NAZZVFS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    ya uyurum ya da müzik dinlerim bi şekilde kafam dağılır

    0
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      bazen uyutmuyor

      Yorumla
    • NAZZVFS
      NAZZVFS
      +1 yıl

      tabii olur öyle seyler

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Saç bakımı ve cilt bakımı ardından ılık duş sonrasında kendime geliyorum

    1
    0 Yorumla
  • isimsizdiss
    isimsizdiss Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Namaz sonrası secdeye kapanıp dua ediyorum

    2
    1 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      çok hoş inançlarımız bu noktalarda ilaç gibi gelebiliyor.

      Yorumla
  • Spartanian
    Spartanian Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yoga masaj hamam olurdu ya da müzik dinlemek o an için

    0
    0 Yorumla
  • mavikelebeks
    mavikelebeks Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yürüyüş yapıyorum sakin bir yerde ya da denizi gökyüzünü seyrederim

    0
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Akışına bırakıyorum
    Canımın sıkıntısına sabrediyorum

    0
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne kadar kafam karıştıysa o kadar kafa karıştırıyorum yaşasın intikam 😂

    0
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Kahve içiyorum,
    Yürüyüş yapıyorum,
    Uyuyorum...

    0
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Film izlerim, müzik dinlerim, alışveriş yaparım en ufak şeylerle bile mutlu olurum.

    0
    0 Yorumla
  • ghostvari
    ghostvari Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Düş, yürüyüş, kitap, dizi, aktivite varsa katılırım vadi yürüyüşü gibi

    0
    0 Yorumla
  • Dardelen
    Dardelen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bütün iyi hisleri içime alsamda kendimi iyi hissedemem artık

    0
    0 Yorumla
  • Darkqueen00
    Darkqueen00 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Herkesten uzakta yalnız başıma doğa yürüyüşü ormanda yürüş yapmak aşırı iyi ve huzurlu hissetiriyor kendiniz yeniliyorsunuz tazeliyorsunuz bu gerçekten çok iyi geliyor herkese tavsiye ederim

    0
    0 Yorumla
  • HardFastFierY
    HardFastFierY Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.

    Alışverişe çıkıyorum oda kesmiyosa arabaya binip kafa nereye yol otaya diye gazlıyorum

    1
    0 Yorumla
  • 031pikacu
    031pikacu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Turkce kuran okuyorum inşirah suresi bire bir bu durum ıcin

    1
    2 Yorumla
    • 031pikacu
      031pikacu
      +1 yıl

      Yapılan bir araştırmaya göre bebek ve çocuklarla vakit geçirmekte iyi geliyor

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      bir kaç kere denemistim işe yarıyor gerçekten doğruu

      Yorumla
  • Aazazil
    Aazazil Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Her günüm böyle geçiyor, bana en iyi gelen müzik dinlemek oluyor.

    0
    30 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      neden peki? neden her gününüz böyle geçiyor?

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      @beldadessr gözüm kapalı güvenebileceğim dostlarım yok maalesef öncelikle, yani bilmiyorum belki biraz uzun bir konu çünkü yaşantı olarak huzur biraz uzak kalan bir ışık olarak gözüküyor, dinlediğim müzikleri demek istediğim veya dinlemesi ilham kaynağı olan düşündüren sözler oluyor bu durum hoşuma gidiyor, bir şeyi dinlerken aynı zamanda düşündürüp ufkumu genişletmesi gün içinde yaşadığım sorunların üstünden gelmem için yardımcı olabiliyor, genel olarak nötr bir ruh haline sahibim ama çoğunlukla bir şeyler gelir moralimi bozar

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      anlıyorum, benim de öyle ve eminim böyle olması bizim için daha hayırlı ve doğrudur kimsenin tam anlamıyla güven verebileceğine inanmayı tercih etmem.
      huzuru uzaklaştıran belki de sizsinizdir yani bunu zaman zaman bende yapıyorum sizin bahsettiğiniz gibi uzak kalan bir ışık olarak nitelendirince ama gerçekten her şey bakış açısından ibaret ki eminim bunu siz de çok iyi biliyorsunuzdur.
      yine de ufak bir şey söyleyeceğim böyle düşündüğünüz için hayatınızın büyük bir bölümüne acıları küçük bir bölümüne de huzuru koyduysanız şu an bunun farkındalığını yaşayıp bu durumyn tam tersini hayatınıza geçirmeniz için tam zamanı belki de şu an bunları yazıyor olmam sizin için bir işaret. mesela çoğunlujla bir şeyler gelir moralimi bozar derken burada bunu hayatınıza geçirmiş onu kabullenmiş oluyorsunuz ve bu yüzden o bir şeyler sürekli gelip sizi buluyor.
      çok uzattım ve sizin içinrahatsız edici olabilecek bir şey yazdıysam afedersinizz ✨

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Daha hayırlı olduğunu söyleyebilirim ama çokta güzel bir durum olduğunu düşünmüyorum çünkü nede olsa insan sosyal bir varlık.
      Huzuru uzak tutan kişinin ben olduğumu düşünmüyorum, evet çoğunlukla insanın kaderi kendi eline bağlı ama daha ulaşamadığımız hedefler var.
      Şöyle bir söz var "vakit epey basık zaman çıktı şu an rayından
      ne düşlediğim yerdeyim ne istediğimi bilmeden
      zaman dursa geriye sarsa geçmiş halim hazırken
      yaşlanır mı insan girse mezara yüzü asıkken"
      Bence bir şeyi kabulleniyor olmakta onu orada bırakmak anlamınada gelmez.
      Uzatman sorun değil okumayı seviyorum, rahatsızda olmadım.

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      evet, haklısınızz.
      tabi ne yaşadığınızı nelerle boğuştuğunuzu bilmiyorum.
      buu sözz beni biraz düşündürdüüü.
      bahsettiğim oradaa bırakmak değil kabullenince hayatınıza tam anlamıyla o şeyi geçiriyor olmanızdan bahsettimm.
      pekâlâ, öyleyse iyi ✨

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Neyse ya bugünde ölmedik buda bişey

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      evettt, böyle bi sehirde yaşayabiliyorsak helal olsun bize.
      neyse güzel düşünelim güzel olsun. ✨

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      😅 valla bir sürü şehire gittimde bence hiç birinde de yaşanmıyor, genel olarak hayatta sorun var, renk solmuş, tat kaçmış.
      Sen ne düşünüyorsun?

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ya belki bi nebze ama senin bahsettiğin insanlarla ilgili benim bahsettiğim tamamen şehire yönelik daha önce yaşadığım şehir bambaşkaydı burası bambaşka ama burası kötü anlamdaaa bi başkaaa :/

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      İnsanlarla ilgili olduğunu nereden bildin la haha

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      llaa

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Kötü olan ne ki?
      Benimde bulunduğum şehir o kadar mükemmel sayılmaz yani nasıl olsa

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      anlaşılırrr

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      hemen hemen her seyi ya toz topraktan baska bir sey yok

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Neresi ki

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Senin günün nasıl geçiyor nasıl geçirmek istiyorsun az çok oda önemli

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      mardin ama merkez değil öyle olsa yine bi derece beelllki

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ya öyle tâbi ve çok uzun zaman olmadı alışamadım hâlâ onunda etkisi var sürekli aklımda gitmek olduğu için tadı varsa da pek bir şeyden tat almıyorum.😃

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Haha 😅 ya bende Mardin'de yaşıyorum burada çok fazla yapacak bir şey yok gerçekten bende bu durumdan pek memnun değilim

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Biraz trajikomik geldi de

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      yaa beni gayettttt iyi anlarsın o zamann

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Alışma durumu bende pek olan bir şey değil mesela İstanbul'da da kısa bir süre yaşadım benim gözümde bir fark yoktu çoğunlukla bence her yer aynı gibi, aslında senin hayatta ne istediğin, beklentilerin önemli, evet yanlış istemediğin bir yerlerde de olabilirsin hayat bu belli olmaz,

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      mm anlıyorumm öyle tâbi ya da doğup büyüdüğüm yerden ayrılmak zor geldiği için böyledir isin tuhaf yanı aslen buralıyım ama taşınana kadar hiç bi fikrim yoktu 😃

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Arkadaş olmak ister misin

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      olabilirr

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Konuşabileceğimiz başka bir uygulama var mı, burada direk mesaj atamıyorumda, yorumlarda da her şey konuşulmuyor özel hayat olarak

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      evet bende buradan yazamıyorum istersen kullanıcı adını yazarsan snapten ekleyebelirim yorumlara yazmak ister misin bilmiyorum ama

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Snap kullanmıyorum
      Instagramım var, kullanıcı adım "sogurcehennembile"

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      bende instagram kullanmıyorum o yüzden snap dedimm

      Yorumla
    • Aazazil
      Aazazil
      +1 yıl

      Kullandığın başka bir uygulama yok mu

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Gideceğim birazdan özel alanıma.

    1
    0 Yorumla
  • serseribirruh
    serseribirruh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yuruyus sanirim tek yolum

    1
    0 Yorumla
  • hatsanati41
    hatsanati41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    19 yaşımdan beri günlük yazıyorum 27 yaşındayım dönüp okumak çok keyifli oluyor

    0
    0 Yorumla
  • sfsbilal
    sfsbilal Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Markete gidip parasina bakmadan istedigimi aliyorum ayda bir kere falan iste haha

    0
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Keyifli şarkılar dinlerim, zihnimi meşgul ederim

    0
    4 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ya bi yerden sonra buna devam edemediğinde ne yaparsın

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Uyurum, çözemiyorsam zamanı hızlandırırım

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      zamanı hızlandırmak?

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Uyku, uyuyunca zaman hızlı geçer.

      Yorumla
  • Laïcité
    Laïcité Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Yatakta müzik

    0
    3 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ama böyle daha da dibe çökmüyor muyuz

      Yorumla
    • Laïcité
      Laïcité
      +1 yıl

      Üzgün müzikle başlayıp yavaş yavaş mod yükseltiyorum. Hayal kurmak hayata ilham veriyor

      Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      anlıyorum, hayal kurmak bana zor geliyor nedense. sanki çok güzel bir şey ellerinden kayıp gidiyor ve daha da çaresiz kalıyorsun gibi

      Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ya uykuya veriyorum kendimi ya da çıkıp geziyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kahve, müzik, bakım, dans...

    1
    0 Yorumla
  • dertdinlenir28
    dertdinlenir28 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 84%
    +1 yıl

    Adana kebap yiyorum kanat yiyom

    1
    0 Yorumla
  • xŚọvâlyē
    xŚọvâlyē Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 83%
    +1 yıl

    Yurumek iyi hissettiriyor

    1
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Hayatı ve insanları seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Müzik dinlerken dans ediyorum dhdhyd

    0
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Sevdiğim kişiyle konuşunca iyi geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yatıyorum kalıyorum valla

    0
    0 Yorumla
  • bulutsvn
    bulutsvn Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnız kalıp zikir çekerek

    0
    0 Yorumla
  • Potdemiel
    Potdemiel Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    Dua ederim. Sevdiğim kişilerle konuşurum.

    0
    1 Yorumla
    • Potdemiel
      Potdemiel
      +1 yıl

      Tkp edersen cevap yazarım vs vs

      Yorumla
  • çiftkanat
    çiftkanat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    gitsr çalıyorum ya da kedi köpek seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Arkadaşlarımla filan konuşurumm

    0
    0 Yorumla
  • metropolköylüsü
    metropolköylüsü Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bol su, spor ve uyku düzeni

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Anneme sarılıp uyuyorum

    0
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      ne güzel keske Şu an bende yapabilsem

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben yapıyorum yanında uyuyor sen neden yapamıyor

  • çözümarıyorum2
    çözümarıyorum2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 72%
    +1 yıl

    Gökyüzü ne bakmak

    1
    0 Yorumla
  • kwpeöwlwöwö
    kwpeöwlwöwö Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Kitap müzik film

    1
    0 Yorumla
  • Akangözyaşı
    Akangözyaşı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Uyumak güzel oluyo

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Uyuyorum en güzel terapi 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Uyuyorum en güzel temizzz

    0
    0 Yorumla
  • ebraristeben
    ebraristeben Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 750 cevap paylaştı.

    uyuyom

    0
    2 Yorumla
    • beldadessr
      beldadessr
      +1 yıl

      düsünmekten uyuyamıyorsak peki

      Yorumla
    • ebraristeben
      ebraristeben
      +1 yıl

      hayal kur ve uyu

      Yorumla
  • Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kendinizi iyi hissetmek için ne yapıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendinizi iyi hissetmek için ne yapıyorsunuz? 12 cevap verildi
Kendinizi iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz? 14 cevap verildi
Kendinizi iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz? 17 cevap verildi
Kendinizi iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz? 85 cevap verildi
Kendinizi iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz? 17 cevap verildi
Kendini iyi hissetmek için neler yapıyorsun? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨