çok bunaldığınız ve kimseye bir şey anlatamadığınız zamanlarda nasıl kendinizi toparlıyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendimi iyi hissetmek istediğim zamanlarda asla insanlarla muhattap olmamayı ve başkalarından yardım istememeyi öğrendim.
En güzeli kendi kabuğuna çekilmek. Kendine neyin iyi geleceğini, neyin seni mutlu edebileceğini, toparlayacağını, şu an nasıl davranılması gerektiğini en iyi sen bilirsin. Bu yüzden direkt olarak kendi içime dönüp kendime sarılıyorum.
O an kendime soruyorum ne istiyorum diye hiçbir şey yapmak istemiyorsam önce odamı toparlarım biraz. Yaşadığın yeri derli toplu görmek bile senin mentaliteni olumlu yönde etkiliyor aslında. Ardından uzanır tabletimi açar youtubeda en saçma videodan başka bir videoya seke seke giderim. Bazen mutfağa girer en sevdiğim bir diziyi ya da şarkıyı açıp mutfakta zaman geçirir yemekler yaparım.
Tüm bunları yaparken her zaman içimdeki kendimle konuşup kendimi teselli eder çıkış yoku seçeneklerini düşünürüm.
Her zaman böyle depresif olmayacağımı bunun sadece hayatımın bir bölümü olduğunu güzelce bunu atlatıp hayatıma kaldığım yerden devam etmem gerektiğini kendime güzelce söylerim🥳🧚🏻♀️12 Yorumla- +1 yıl
o kadar güzel geliştirmişsiniz ki kendinizi hayran kaldım.
bunları bende hayatıma geçirmeye çalışıyorum ama tam anlamıyla bütünleşmesi biraz zaman alıyor tabii.
bana da ilham kaynağı oldu, teşekkür ederim. - +1 yıl
Rica ederimm🌸 her şey zamanla yavaş yavaş kendini tanıyarak gelişiyor
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı.
+1 yılBaşka konularla meşgul ediyorum kendimi, canımı sıkan konuların dışında kalan konulara ağırlık veriyorum. Zaten her ne yaşarsan yaşa zaman dediğimiz şey onun acısını eskitiyor o yüzden yıpranıp sağlığımızı ziyan etmek yerine vurdumduymaz takılmayı tercih etmeliyiz. Sabır+zaman formül bu
00 Yorumla
+1 yılKur'an okuyorum ve sonra uyuyorum.
Hiç bişey olmamış gibi.
Allah bana herşeyi unutturuyor.
Ve iyi olmam için farklı güzel şeyler önüme çıkartıyor.
Duam şu oluyor genellikle kuran okuduktan sonra.
Allah'ım bu gün göğsüm darlıyor.
İçimde büyüyen sıkıntı var.
Ben senin kelamıni okudum.
Gözlerimi kapatıp uyumak istiyorum
Haram yalana kötü yola sapmadan beni doğru yola ve huzura erdir.
Sonra uyandıktan sonra her şey geçmiş.
Ve Allah'ın bana verdiği rızkimi yiyorum ve hayata devam ediyorumn01 Yorumla- +1 yıl
o kadar güzel ki gerçekten ben okurken bile kendimi iyi hissettim.
inançlarımızın bize güç vermesi çok huzurlu hissettiriyor.
duanız çok hoş bende dualarımda size eslikk edebilirim..
Edindiğim tecrübeler bana sorunlarımı kimseyle paylaşmamayı öğretti. Yarın bir gün ufak bir tartışmada pat diye önüme gelmesindense kendi içimde yaşamayı tercih ediyorum.
05 Yorumla- +1 yıl
o kadar doğru ki ama pekii içinizi nasıl döküyorsunuz?
- +1 yıl
Olmuyor işte, zamanında çok denedim. Ders aldım. İçim içimi yese de yalnızlığımla sıkıntılarımı atlatmayı öğrendim. Kedilerin ölmek üzereyken bir yerlerde saklanması gibi bir tavır. Zaten en büyük sıkıntı birkaç aya geçiyor. Küçükleri de çok koymaz bir haftada geçer gider. Keşke gerçek arkadaşlığa inanabilseydim ama kimse onu yaşatmadı, ha böyle deyince de sen ne yaptın diyen oluyor. Ben yeri geldi 1 yıl boyunca her gün saatlerimi arkadaşımın problemine verdim, her seferinde başa sardı yine de ilk defa dinliyormuş gibi sesi düzelene kadar her konuşmada moral verdim. Sonuç ne oldu, arkamı döndüğüm anda yok. Giden zamana üzülüyorum sadece bu saatten sonra.
- +1 yıl
anlıyorum, ama ne hoş bu yaşadıklarınızdan oldukça ders çıkarmış görünüyorsunuz. önemli olan da bu değil mi zaten?
bazen en çok veren taraf siz olduğunuzda karşıdaki bunu anlamaz ve karşılığını vermek yerine sadece kendi işine geldiği şekilde kullanır o yüzden gerçekten her şeyi dengede tutmak gerekir. eminim hepsi teker teker karşılığını alıyordur.
umarım hayatınızın geri kalanında gönlünüzde kalan kırgınlıkların yerini en güzel çiçeklerr doldurur..
- +1 yıl
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Benim için önemli bir insan olmasa bu kadar belki üstüne düşmezdim ama ne zaman ki manevi desteğe ihtiyaç duydum, o zaman yalnız olduğumu anladım. Artık ne kendimi açıyorum ne de kendimden taviz veriyorum. Umarım sizi yormayan güzel insanlarla karşılaşırsınız ben de sizin için böyle bir dilekte bulunmak isterim 😊
- +1 yıl
en doğrusunu yapıyorsunuz fakatt eminim bir gün o manevi desteği sağlayacak biri de çıkar karşınıza.
teşekkür ediyorum buna ihtiyacım vardı. (: ✨
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
45Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılhiç bir şey yapmıyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
peki ya ne önerirsin?
Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Spor yaparım, müzik dinlerim, oyun oynarım, dizi film izlerim, kitap okurum, dışarı çıkıp hava alırım gezerim
Ama şu an da önümde E-kpss sınavı var o yüzden (oyun oynamak, dizi film izlemek kitwp okumak ve dışarı çıkmayı yapamıyorum) YKS de var tekrardan gireceğim 😂 sınavlardan sonra da dil öğreneceğim çalışacağım12 Yorumla- +1 yıl
süper kombinasyon
+1 yılİnsanın gün içerisinde duyguları ve ruh hâli değişkendir, sabit kalmaz. Zihnen bir çok düşünce ve çevredeki insanlar zorlayıcı olabiliyorlar. İnsan kendisini iyi hissettirecek şeyleri iyi biliyorsa hızla çözüm üretebilir. Birkaç güzel tavsiye ise, kedi sevmek ve onunla dertleşmek, oyun oynayan çocukları izlemek, sokaklarda yürüyüş, kahve içmek diyebilirim.
10 YorumlaSevdiğim ve yaptığım hobiler yöneliyorum. Sinirlerim olduğu esnada antermana gidiyorum duygusal acıyı fiziksel aciya çeviriyorum, daha çok ağırlık kaldırarak atıyorum sinirimi böylece mental olarak rahatlıyorum.
Üzgünlüğüm olduğunda Konak sahiline gidip kayaların orada denizin dalgalarını dinlemek beni kendime getiriyor.
Mutlu konusunda saz çalınca, bilgisayar oyunu oynamak, kitap okumak evet rahatlatıyor.10 Yorumla
+1 yılBöyle zamanlarda iyi hissetmek için gün boyu meşgul ediyorum kendimi ama gün bittiğinde tekrar eski halime dönüyorum. Ağlayınca rahatlıyorum. Yürüyüş yapmak da iyi geliyor.
11 Yorumla- +1 yıl
evet, insan sadece kendiyle başbaşa kalınca her sey üstüne geliyor.
Film izliyorum, müzik dinliyorum , spora ya da yüzmeye giriyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, bağzen sadece uyuyorum madina göre neye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum ve yapıyorum 😎
10 YorumlaGezeceksin doğa ile başbaşa kalcan , alışveriş yapıcan uyumak çözüm diil. Arkadaş sohbetleri inanılmaz faydalı , az ama iyi arkadaş edinin. Dert ortaklığınız olmalı.
10 YorumlaSevdiğim şeyleri yaparım, çıkar gezerim veya kafa dinlerim.
00 YorumlaBende sanırım çok bir şey yapmıyorum. Ya boş boş uzanıyorum ya bilgisayarda bir şeyler izliyorum veya oyun oynuyorum ki kafam dağılsın diye
10 Yorumla
+1 yılMüzik açıp kendime bir uğraş buluyorum. Ütü, makyaj
10 YorumlaArabama biner sessiz bir yere gider tabiyati izlerim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.
+1 yılHava güzelse yürüyüş, değilse veya cok gecse spor salonuna giderim
10 Yorumla
+1 yılNamaz kılıyorum, salavat, istiğfar, dışarı çıkıp yesillige bakıyorum ormana, annemin babamın yanına gideirm
02 Yorumla- +1 yıl
çok güzel.
- +1 yıl
Sagolun
"Bos ver, bunlara kafa yormak için az ömrün var" diyorum
12 Yorumla- +1 yıl
müthis farkındalık yarattı teşekkür ederim.
+1 yılYouTubedan yağmur sesi acıyorum ve öyle rahatlıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
mm daha çok düşünceye daldırmıyor mu
- Kişilik & Karakter konusunda 808 cevap paylaştı.
+1 yılKitap okuyorum ve oradaki kahramanın kişiliğine bürünüyorum
01 Yorumla- +1 yıl
ilginç, denenir.
Video oyunları oynarım (özellikle aksiyon dövüş vb türler) Bunlar olmasa boksa başlardım herhalde😃
02 Yorumla- +1 yıl
başla bence gerçeği daha işe yarar
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılKendimle kalmalıyım kimse ve ses olmamalı etrafta, tabi başka şeyler de lazım ama kitap okumak da bunlardan biri...
00 Yorumla
+1 yılMüziklere sığınıyorum. Manzaraya bakıp derin düşüncelere dalıyorum. Bazen motorla ölüme gazlıyorum.
00 Yorumlaya uyurum ya da müzik dinlerim bi şekilde kafam dağılır
02 Yorumla- +1 yıl
bazen uyutmuyor
+1 yılSaç bakımı ve cilt bakımı ardından ılık duş sonrasında kendime geliyorum
10 Yorumla
+1 yılNamaz sonrası secdeye kapanıp dua ediyorum
21 Yorumla- +1 yıl
çok hoş inançlarımız bu noktalarda ilaç gibi gelebiliyor.
+1 yılYoga masaj hamam olurdu ya da müzik dinlemek o an için
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYürüyüş yapıyorum sakin bir yerde ya da denizi gökyüzünü seyrederim
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAkışına bırakıyorum
Canımın sıkıntısına sabrediyorum00 Yorumla
+1 yılNe kadar kafam karıştıysa o kadar kafa karıştırıyorum yaşasın intikam 😂
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Kahve içiyorum,
Yürüyüş yapıyorum,
Uyuyorum...00 Yorumla
+1 yılFilm izlerim, müzik dinlerim, alışveriş yaparım en ufak şeylerle bile mutlu olurum.
00 YorumlaDüş, yürüyüş, kitap, dizi, aktivite varsa katılırım vadi yürüyüşü gibi
00 YorumlaBütün iyi hisleri içime alsamda kendimi iyi hissedemem artık
00 Yorumla
+1 yılHerkesten uzakta yalnız başıma doğa yürüyüşü ormanda yürüş yapmak aşırı iyi ve huzurlu hissetiriyor kendiniz yeniliyorsunuz tazeliyorsunuz bu gerçekten çok iyi geliyor herkese tavsiye ederim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılAlışverişe çıkıyorum oda kesmiyosa arabaya binip kafa nereye yol otaya diye gazlıyorum
10 Yorumla Turkce kuran okuyorum inşirah suresi bire bir bu durum ıcin
12 Yorumla- +1 yıl
bir kaç kere denemistim işe yarıyor gerçekten doğruu
Her günüm böyle geçiyor, bana en iyi gelen müzik dinlemek oluyor.
030 Yorumla- +1 yıl
neden peki? neden her gününüz böyle geçiyor?
- +1 yıl
@beldadessr gözüm kapalı güvenebileceğim dostlarım yok maalesef öncelikle, yani bilmiyorum belki biraz uzun bir konu çünkü yaşantı olarak huzur biraz uzak kalan bir ışık olarak gözüküyor, dinlediğim müzikleri demek istediğim veya dinlemesi ilham kaynağı olan düşündüren sözler oluyor bu durum hoşuma gidiyor, bir şeyi dinlerken aynı zamanda düşündürüp ufkumu genişletmesi gün içinde yaşadığım sorunların üstünden gelmem için yardımcı olabiliyor, genel olarak nötr bir ruh haline sahibim ama çoğunlukla bir şeyler gelir moralimi bozar
- +1 yıl
anlıyorum, benim de öyle ve eminim böyle olması bizim için daha hayırlı ve doğrudur kimsenin tam anlamıyla güven verebileceğine inanmayı tercih etmem.
huzuru uzaklaştıran belki de sizsinizdir yani bunu zaman zaman bende yapıyorum sizin bahsettiğiniz gibi uzak kalan bir ışık olarak nitelendirince ama gerçekten her şey bakış açısından ibaret ki eminim bunu siz de çok iyi biliyorsunuzdur.
yine de ufak bir şey söyleyeceğim böyle düşündüğünüz için hayatınızın büyük bir bölümüne acıları küçük bir bölümüne de huzuru koyduysanız şu an bunun farkındalığını yaşayıp bu durumyn tam tersini hayatınıza geçirmeniz için tam zamanı belki de şu an bunları yazıyor olmam sizin için bir işaret. mesela çoğunlujla bir şeyler gelir moralimi bozar derken burada bunu hayatınıza geçirmiş onu kabullenmiş oluyorsunuz ve bu yüzden o bir şeyler sürekli gelip sizi buluyor.
çok uzattım ve sizin içinrahatsız edici olabilecek bir şey yazdıysam afedersinizz ✨ - +1 yıl
Daha hayırlı olduğunu söyleyebilirim ama çokta güzel bir durum olduğunu düşünmüyorum çünkü nede olsa insan sosyal bir varlık.
Huzuru uzak tutan kişinin ben olduğumu düşünmüyorum, evet çoğunlukla insanın kaderi kendi eline bağlı ama daha ulaşamadığımız hedefler var.
Şöyle bir söz var "vakit epey basık zaman çıktı şu an rayından
ne düşlediğim yerdeyim ne istediğimi bilmeden
zaman dursa geriye sarsa geçmiş halim hazırken
yaşlanır mı insan girse mezara yüzü asıkken"
Bence bir şeyi kabulleniyor olmakta onu orada bırakmak anlamınada gelmez.
Uzatman sorun değil okumayı seviyorum, rahatsızda olmadım. - +1 yıl
evet, haklısınızz.
tabi ne yaşadığınızı nelerle boğuştuğunuzu bilmiyorum.
buu sözz beni biraz düşündürdüüü.
bahsettiğim oradaa bırakmak değil kabullenince hayatınıza tam anlamıyla o şeyi geçiriyor olmanızdan bahsettimm.
pekâlâ, öyleyse iyi ✨ - +1 yıl
evettt, böyle bi sehirde yaşayabiliyorsak helal olsun bize.
neyse güzel düşünelim güzel olsun. ✨ - +1 yıl
ya belki bi nebze ama senin bahsettiğin insanlarla ilgili benim bahsettiğim tamamen şehire yönelik daha önce yaşadığım şehir bambaşkaydı burası bambaşka ama burası kötü anlamdaaa bi başkaaa :/
- +1 yıl
llaa
- +1 yıl
anlaşılırrr
- +1 yıl
hemen hemen her seyi ya toz topraktan baska bir sey yok
- +1 yıl
mardin ama merkez değil öyle olsa yine bi derece beelllki
- +1 yıl
ya öyle tâbi ve çok uzun zaman olmadı alışamadım hâlâ onunda etkisi var sürekli aklımda gitmek olduğu için tadı varsa da pek bir şeyden tat almıyorum.😃
- +1 yıl
yaa beni gayettttt iyi anlarsın o zamann
- +1 yıl
Alışma durumu bende pek olan bir şey değil mesela İstanbul'da da kısa bir süre yaşadım benim gözümde bir fark yoktu çoğunlukla bence her yer aynı gibi, aslında senin hayatta ne istediğin, beklentilerin önemli, evet yanlış istemediğin bir yerlerde de olabilirsin hayat bu belli olmaz,
- +1 yıl
mm anlıyorumm öyle tâbi ya da doğup büyüdüğüm yerden ayrılmak zor geldiği için böyledir isin tuhaf yanı aslen buralıyım ama taşınana kadar hiç bi fikrim yoktu 😃
- +1 yıl
olabilirr
- +1 yıl
evet bende buradan yazamıyorum istersen kullanıcı adını yazarsan snapten ekleyebelirim yorumlara yazmak ister misin bilmiyorum ama
- +1 yıl
bende instagram kullanmıyorum o yüzden snap dedimm
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
u +1 yılGideceğim birazdan özel alanıma.
10 Yorumla
+1 yılYuruyus sanirim tek yolum
10 Yorumla
+1 yıl19 yaşımdan beri günlük yazıyorum 27 yaşındayım dönüp okumak çok keyifli oluyor
00 YorumlaMarkete gidip parasina bakmadan istedigimi aliyorum ayda bir kere falan iste haha
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKeyifli şarkılar dinlerim, zihnimi meşgul ederim
04 Yorumla- +1 yıl
ya bi yerden sonra buna devam edemediğinde ne yaparsın
- +1 yıl
Uyurum, çözemiyorsam zamanı hızlandırırım
- +1 yıl
zamanı hızlandırmak?
- +1 yıl
Uyku, uyuyunca zaman hızlı geçer.
Yatakta müzik
03 Yorumla- +1 yıl
ama böyle daha da dibe çökmüyor muyuz
- +1 yıl
anlıyorum, hayal kurmak bana zor geliyor nedense. sanki çok güzel bir şey ellerinden kayıp gidiyor ve daha da çaresiz kalıyorsun gibi
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ya uykuya veriyorum kendimi ya da çıkıp geziyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKahve, müzik, bakım, dans...
10 Yorumla
+1 yılAdana kebap yiyorum kanat yiyom
10 YorumlaYurumek iyi hissettiriyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayatı ve insanları seviyorum
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Müzik dinlerken dans ediyorum dhdhyd
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sevdiğim kişiyle konuşunca iyi geliyor
00 Yorumla
+1 yılYatıyorum kalıyorum valla
00 YorumlaYalnız kalıp zikir çekerek
00 YorumlaDua ederim. Sevdiğim kişilerle konuşurum.
01 Yorumlagitsr çalıyorum ya da kedi köpek seviyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Arkadaşlarımla filan konuşurumm
00 Yorumla
+1 yılBol su, spor ve uyku düzeni
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnneme sarılıp uyuyorum
02 Yorumla- +1 yıl
ne güzel keske Şu an bende yapabilsem
Cevap sahibi+1 yılBen yapıyorum yanında uyuyor sen neden yapamıyor
+1 yılGökyüzü ne bakmak
10 Yorumla
+1 yılKitap müzik film
10 Yorumla
+1 yılUyumak güzel oluyo
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUyuyorum en güzel terapi 🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUyuyorum en güzel temizzz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 750 cevap paylaştı.
+1 yıluyuyom
02 Yorumla- +1 yıl
düsünmekten uyuyamıyorsak peki
- +1 yıl
hayal kur ve uyu
- Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer