Ne güzel şarkı söylüyordum jfjfj Ezan başladı, sustum. Kız kardeşim "ne güzel dünya bir kaç saniyeliğine güzelleşecek " dedi. esprisine tabii ki.😂 Şu an ne olsa "dünya bir kaç saniyeliğine güzelleşecek" derdiniz? Jfjjf
Şu an ne olsa "dünya bir kaç saniyeliğine güzelleşecek" derdiniz?
Şarkı dinliyorum, KS ye bakıyorum. Dün Saçlarımın rengini değiştirdim kanka jfjfj Artık kıpkırmızıyım. Arada aynaya bakıyorum kendime aşık oluyorum falan. keyfim yerinde yani fjrj
Şey 😅dizi izliyordum ama oyun indiriyorum bir yandan yakuza diye PC oyunu 😅oyun bakıyorum abur cubur ve sigara 😅🌸😅iyiyim çok şükür iyi gidiyor ay başı iş başı yapacağım ramazan bitince 😅patron işler düşük dedi sjdjd
İyi seyirler ve kolay gelsin 😅Oh oh ne güzel yapıyorsun. Keyfine bak tabii. Keyfin bol olsun inşallah.😄Afiyet bal şeker olsun 😊 İyi olmana sevindim. Hep iyi ol inşallah. Aaa ne güzel ramazan bitişi başlayacaksın. Harika haber 😄öyledir mutlaka ya. Senden iyisini mi bulacaklar küpekler 😅
Valla bende sinir olmuştum 😅 ramazan diye başlangıç yok zaten ramazan da işler düşüyor başka yere de bakıyorum çünkü bu firma sadece akşam 4 gece 12 eleman istiyor 😅 en sevmediğim saatler 😂
Gülücük gülücük kanka öyleyimdir yani olur numaram var zaten sende i ş bakıyorum aynı zamanda başka yerden parktayız gençlerle çekirdek kola çerez daha iyisini bulana kadar mecbur ne olursa yapacağız yani
Aynen var tabii ki numaran. sanada gülücük gülücük kanka 😅 iyi yapmışsınız. Afiyet olsun. Keyifli vakit geçirmeler size kanka. aynen öyle iyisini bulana kadar mecbur tabii. İnşallah iyi bir iş bulursun kanka.😊 iyi geceler 😄
Sen kendinin uzerine alinmissin ama ezan zaten dunyayi guzellestiriyo mecazen ama ruhen oyle gercekten o yuzden kardesin dogru soylemis tabi sen istersen yine sarki soylersin
O işin espirisi ya. Jfjf Ezan değil konu. Ara sıra biz kardeşimle şakalaşırız ezan olmadığı zamanda😅 senin kardeşinle aran nasıl bilemem tabii şekerim. Her kardeş aynı değil...😊Ezan elbette dünyayı güzelleştirir, doğru. Ama konu ezan değildi neyse 😄 evet tabii söylerim. Sende söyle iyi gelir 🙃
Sesim güzel demedim zaten. Normal bir sesim var ama bazen gaza gelir değişik söylersin ya benim öyle yaptığım oluyor , o yüzden komik oluyor evet😄 ben ama yinede söylerim, eğlencesine jfjf saol var ol tatlı kız 😅