Hayatımda sıçrama dönemi yaşamak için ne yapmaliyim?

Üniversite bitti. Kpss girdim 82.6 aldım belirsiz bir puan. Üni arkadaşlarım dağıldı. Onun dışında 2 3 arkadaşım var onlar da kendi üni hayatlarına bakıyorlar. İş aradım bulamadım kendi sektör dışında aradım yine bulamadım. Evdeyim. Sürekli evdeyim. Hiçbir şey yapmıyorum. Artık böyle olmasından çok sıkıldım.
Hayatımda sıçrama dönemi yaşamak için ne yapmaliyim?
Cevapla