21 yaşındayım. Ancak 12 yaşındaki benle şu an arasında değişen hiçbir şey yok. Hâlâ şişmanım, ders çalışma alışkanlığı kazanamadım, büyüyemedim hassas biriyim. Çevremdeki herkes hayatının bir sonraki aşamasına bir şekilde geçtiler onları tanıdığımdan farklı biriler. Ama ben sacim tipim hala tamamen aynıyım. Her şey gözümde büyüyor hiçbir şey yapamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bi sağlık bölümü bitirdim. Kpss çalışmam gerek. Ama çalışamıyorum hep erteledim şimdi konular gözümde büyüyor başlayamıyorum mahvoldum
Hayatımın bir sonraki aşamasına nasıl atlayacağım?
Canım o yaşlarda normal bunlar üzüle sıkıla maalesef ders çalışmalısın kilo vermek zorunda değilsin sen derslerini öncelikle gerisi zamanla gelir. Motivasyon bekleme ağlaya ağlaya ders çalış
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence plan yaparak.
O zaman küçük bir adım atarak başla. Saç modelini değiştir, arkadaş ortamını değiştir ve ders çalışmaya başla.
Diyorsun.. ise yarar mı ki
Tabi ki bazı küçük değişikliklerin hayatımıza çok büyük yararları oluyor.
Canım o yaşlarda normal bunlar üzüle sıkıla maalesef ders çalışmalısın kilo vermek zorunda değilsin sen derslerini öncelikle gerisi zamanla gelir. Motivasyon bekleme ağlaya ağlaya ders çalış
Hiçbir şey yapmak gelmiyor
askerde 15 kilo verdim hiç diyet filan yapmadan tek yaptığım mülteci kovalamakti. Günlük koşu yürüyüş vs ile kilo verebilirsin.
Ben de mi askere gideyim.. Bu sıcakta nası kosayim
Ders mi çalışayım diyet mi yapayim
Akşamları koş
Çevreni değiştir dostum
Yeminle aynı. Bomboş bi hayat yaşıyorum.
Çok zor çok can sıkıcı bu durum
Benim gibisin
Çok zor. Ergenlik zor sanıyordum.. yetişkinlik daha zormuş
Aynen zorr
ben 23. yasındayim benim icin hayat daha zor