Kötü insanların belasını bulduğuna inanıyor musunuz?

-Hiçbir kötü insan belasını bulmuyor yapanın yaptığı yanına kâr kalıyor ne acı..
Kötü insanların belasını bulduğuna inanıyor musunuz?
Cevapla