Cesaretle bakabildiği halde sevgi ya da nefret namına hiçbir şey hissetmeyen var mı? Duygusuzluk böyle bir şey mi?

Cesaretle bakabildiği halde sevgi ya da nefret namına hiçbir şey hissetmeyen var mı? Duygusuzluk böyle bir şey mi?

Aslında görmezden gelmek gibi bir şey oluyor bu önceleri çok sevdiğim birisi vardı yaptığı bir hata yüzünden şuanda karşıma çıksa elin yefi kat yabancısı bana daha samimi geliyor onu söyleyebilirim tamamen duygum sıfır bu konuda
Hatalarımın tamamı benlik durumlar da değildi ben sadece olan imkanlar ile bana sunulanları kendimce en iyi şekilde değerlendirmeye çalışarak yaşadım
Çok şükür bu günlerime. Daha kötü günlerim oldu. O günleri hatırlayınca şimdiye şükür etmemek imkansız.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 🌸
Merhaba
Cesaretle bakıp sevme zamanım geldi ve daha fazla istediklerim için çaba vakti. Allah'ın izniyle.
🌼
İnşAllah kolaylıkla ve güzellikle çok güzel bir hayatın olur
Cevap
4Cevap
Hayır hayattan nefret ediyorum ben hayatımı sevmiyorum ama yine de güzelleştirmek için elimden geleni yapıyorum tabi ki de
Hayatımı cidden seviyorum, yorsa da zaman zaman hırpalasa da, çok şükür bugünüme.
Evet, hayata cesaretle bakıp onu seviyorum. Çünkü hayat benim kendi yazdığım bir kitap.
Yanaklarını bile okşuyorum.
Harikasın ya 😂😂
👏👏👑
Tokat etkisi yaratan bir soru.. Evet seviyorum
Severim
Bakmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?