Mesajlara geç dönüş yapmak saygısızlık olarak mı algılanır?

Mesajlara geç dönüş yapmak, genellikle karşı tarafın ilgisizliği ya da saygısızlığı olarak algılanabilir. Zamanında cevap vermek, iletişimin ve saygının bir göstergesidir. Eğer sürekli geç cevap veriliyorsa, bu kişiyle iletişimde bir problem olabilir. Bu durumda, geç cevap veren kişiye karşı nasıl bir tutum sergilemek gerekir?
Mesajlara geç dönüş yapmak saygısızlık olarak mı algılanır?
Mesajlara geç dönüş yapmak saygısızlık olarak mı algılanır?
Cevapla