Halam bile benim hakkımda “çok yalnız ona kıyamıyorum” demiş. Utandım, utanç verici değil mi bu yalnızlık?

24 yaşındayım hiç arkadaş ortamım olmadı sevgilim yok ana gidecek arkadaşım da yok hep evdeyim kahve içmeye çağıracak bi aarkadşaım bile yok arada sırada yazan arkadaşlarım var sadece hiç dostum yok halamla küsüm o bile kardeşime ablanın bize gelmesini istiyorum çünkü çok yanlız demiş acımışlar bana😔

Halam bile benim hakkımda “çok yalnız ona kıyamıyorum” demiş. Utandım, utanç verici değil mi bu yalnızlık?
Cevapla