Sevgilisi olanları görünce üzülüyorum. Çok yalnızım ne yapıcam?

Beni seven karşılık verdigim biri karşıma çıkmıyor kendimi çok yalnız hissediyorum. Sevgilisi olanları görünce üzülüyorum. Mutlu oldukları için seviniyorum ama kendime üzülüyorum ne yapıcam böyle?
Sevgilisi olanları görünce üzülüyorum. Çok yalnızım ne yapıcam?
Cevapla