Hiç uçurumdan aşağı doğru gittiğiniz oldumu ya da inişe geçtiğiniz?

Zor kaptan fırtınalı havada belli olurmuş galiba ben şu an böyle bi durumdayım 😄 ama kendime güveniyorum
Hiç uçurumdan aşağı doğru gittiğiniz oldumu ya da inişe geçtiğiniz?
Cevapla