30 yaşındayım hala insanları güldürmekten hoşlanıyorum, cidden güzel espriler yapıyorum. Konuşkan da bir insanım. boyle böyle disil enerjim yerlere iniyormuş, maskot olmamam gerekiyormus daha asil olacakmisim
Ama ben yapamıyorum nasıl olur bu?
30 yaşındayım hala insanları güldürmekten hoşlanıyorum, cidden güzel espriler yapıyorum. Konuşkan da bir insanım. boyle böyle disil enerjim yerlere iniyormuş, maskot olmamam gerekiyormus daha asil olacakmisim
Ama ben yapamıyorum nasıl olur bu?
Seninle sohbet etmek çok keyifli duruyor, gerçekten enerjin beni etkiliyor. Birlikte daha çok vakit geçirmek, daha derin sohbetler yapmak isterim. Ne dersin, bir kahve içmeye ne zaman buluşalım?
Olduğun gibi yaşa. Takılmayın şu disil bilmem ne enerjilerine. Olduğun gibi olmadığın sürece istediğin kadar disil enerjin olsun. Bence esprili ve eğlenceli bir kadın bana kalırsa gayet disil enerjilidir.
Cevap
12Cevap
Hangi avel dediyse onu sakin inanma ve böyle kal rrsmen attan indirip essege bindirmeye calismis yemişim dişil enerjiyi
Hasssssstırsın ordan kim dediyse toplum içinde güler yüzlü olup sevgilisinin yanında dişil enerjisi yüksek kadınlar noluyo muş
Giyim kuşam ve fiziginle öne cık o zaman dişil enerjin tavanlar.
Hangi bilge kişi bunu demiş
tab tersi böyle daha havalısın
Gerek yok olduğun gibi kal 🙂
Kendını biraz dişiliğne kaptırsan mesela
Kizlarin komiğine denk gelmedim ne yazik ki
Aşık oldum şimdi sana
Olduğun gibi ol 155 boy varsa birde çene abow
Bes yıl sonra ben
Kendin ol
Saçma
yapcan
Komik kız candır
Eeeee
Ay ne alakaaa
Beğendim seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?