Dişil enerji icin komiklik yapmamak gerekiyomus, napicam?

30 yaşındayım hala insanları güldürmekten hoşlanıyorum, cidden güzel espriler yapıyorum. Konuşkan da bir insanım. boyle böyle disil enerjim yerlere iniyormuş, maskot olmamam gerekiyormus daha asil olacakmisim

Ama ben yapamıyorum nasıl olur bu?

Dişil enerji icin komiklik yapmamak gerekiyomus, napicam?
Cevapla