Empati yapıp zor durumda olan insan ve hayvanlara yardım ederek
Ben değil biz bilinci ile hareket ederek
Ben değil biz bilinci ile hareket ederek
Çok çok çok az sayıda insan var bencillikten sıyrılabilmiş, bilinçli, farkındalık ve vicdan, hoşgörü, sağduyu sahibi insan (her toplumda farklı oranlarda, ama kesinlikle dünya genelinde de bakıldığında daha az oranla). Önce insanın insana saygı, sevgi, hoşgörü yaklaşımı olacak ki gerisi gelsin; çevreye ve çevredeki diğer canlı, cansız her oluşuma
Teşekkürler aynen
Ben teşekkür ederim, farkındalık yaratmak için güzel bir soru
,🥳🤭🥰🌹🌸
Empati yapar yapar yapar enayi yerine konur konur kimse değerini bilmez, insanlar karşılarında anlayışlı alçakgönüllü düşünceli nazik bir insna görünce kendilerinde ona kaba davranabilme hakkı bulur ve o kişi defalarca saygisizlik görür. Sonuc olarak birkaç farkındalık yasayan insanın çabasıyla hicbir şeyin değiştirilemedigini ve insanların başlarına gelen her şeyi hak ettiklerini fark ederek s*carim böyle işe deyip sadece kendisini ve sevdiği birkaç insanı önemseyerek hayatini yaşar vee mutlu son
Cevap
2Cevap
Hayattan soğur intihar eğilimi olur, bu dünya hassas kalpler için cehennem
Toplum bilinci demeyelim de arpası fazla gelmiş insan diyelim biz ona
Sokak hayvanlarından mı bahsediyorsun?
Evet
Noldukş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?