Çok samimi soruyorum kızlar, bazılarınız neden bu kadar egoistsiniz?

Bazılarını kesinlikle tenzih ediyorum. Fakat ortalığın abazaları sizi boş bırakmıyor diye çok da önemli kişiler olmuyorsunuz. Bence kendinize biraz vakit ayırıp bir şeylerin farkına varmanız gerekiyor
Çok samimi soruyorum kızlar, bazılarınız neden bu kadar egoistsiniz?
Cevapla