Çok eziğim gerçekten bu eziklikten nasıl kurtulunur?

Sürekli kendimi kıyaslıyorum birileriyle değersiz ve yetersiz buluyorum kendimi ilişkim olsa yetersiz geleceğimi düşünüyorum kendime değer vermiyorum bildiğiniz eziğin tekiyim yani

Çok eziğim gerçekten bu eziklikten nasıl kurtulunur?
Cevapla