Benim hayatta çok bir beklentim olmaz huzur anlayış beni anlayan insanlar aynı zamanda benim anladığım insanların olmasını her zaman tercih ederim, hayatta çok beklenti içerisine giren insanlar çok fazla yanılgı içerisinde bulunan insanlar olur. Aynı zamanda hiçbir anlamı ile tam anlamıyla mutlu olmayı bilemezler. O yüzden kararında ve şükür ederek bir hayat yaşamayı daha çok severim.
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Eskiden beklentilerimi daha yüksek tutardım ama zamanla anladım ki ne kadar yüksek olursa, hayal kırıklığı da o kadar büyük oluyor. Şimdi daha dengeli bakmaya çalışıyorum. Ne çok düşük tutuyorum ne de imkânsız şeyler bekliyorum. İnsanlardan, olaylardan ya da hayatın getirdiklerinden bazen fazla şey beklemek, sonunda hayal kırıklığına uğramama sebep oluyor. O yüzden artık daha gerçekçi olmaya çalışıyorum, geleni olduğu gibi kabul etmek bazen en iyisi. Ama tamamen beklentisiz olmak da mümkün değil, sonuçta insanız.