Affedince herşeyin eskisi gibi olcağını sanan insanlar var çok komikler değilmi? affettikleriniz var mı?

o affedenin yüce gönüllülüğü yoksa sen hala aynı kötüsün, affedildim diye vicdanın rahatlamış hissediyorsanda oda pişkinliğinden

not: bu bir gönderme ama o kişi burada değil sadece burada da vardır illa kötü ve pişkinler belki insan olurlar
Güncellemeler
1 yıl
sanırım anlatamadım durum şu affettim işte düşman değiliz ama dostta değiliz merhaba merhaba zaten pişman olarak af dileyen mahçup gezer diğeri pişkin pişkin gezer komik olanlar pişkinler
Affedince herşeyin eskisi gibi olcağını sanan insanlar var çok komikler değilmi? affettikleriniz var mı?
Cevapla