Beb edemiyorum pek ama istiyorum. Affedememek normal mi?
Siz affedebiliyorsaniz bana bunu nasil yaptiginizi anlatir misiniz?
Beb edemiyorum pek ama istiyorum. Affedememek normal mi?
Siz affedebiliyorsaniz bana bunu nasil yaptiginizi anlatir misiniz?
Affediyorum ben. Ölüm var, hastalık var. Kimseyle helalleşmeden gitmek istemem. Kimsede hakkım kalsın da istemem. Herkese hakkım helaldir. Herkesi affediyorum artık.
İnşallah ben de o büyük affa layık olurum. Amin
Cevap
3Cevap
İzle istersen
Bi onları affetmedigim kaldı zaten onları da affederim sorun yok qhdkwejejej
Afetmek büyüklüktür. Doğrusu bilselerdi yapmazlardi
Sanırım affedemeyeceğim tek bir insan var.. Onun haricinde affetmeyip kendime yük edemem..
Affet yoksa hasta olursun
Affederim ve unuturum. Bu konularda netim.
Kötüleri Allah affetsin sen niye affediyon
Affedip uzaklaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?