• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kızların ağlaması erkekler tarafından nasıl karşılanır?

eceligelenkız
eceligelenkız Takip Et
Xper 5 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Kızların ağlaması erkekler açısından itici mi? :D
Kızların ağlaması erkekler tarafından nasıl karşılanır?
Cevapla
Erkek Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • -AKREP
    -AKREP Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 80%
    +1 yıl

    İtici değil hatın kişi. Ancak güçlü durmalı insan, olur olmadık şeylere gözyaşı dökmemeli. Herkesin ağlamak için bir sebebi var hayatta. Ancak herşeyede ağlanmamalı, insan bunu bilmeli.

    Kadın ne kadar ağlamaya daha meğilli olsada ağlamasın. Ağlarsa kadınım gözyaşlarını silerim. Ancak ağlamazsa, gözlerinden okurum hüznünü, güçlüdür bilirim.

    Ancak birde söz vardır. Hözleri nemli insanlara arkamı rahatça dönebilirim. çünkü gözleri nemli insandan zarar gelmez bilirim...

    Ağlayacaksa ağlasın kadım. Ya yalnız ağlasın ya da güvendiği erkeğinin yanında ağladın. Ancak ota boka ağlamasın tabi..,

    6
    2 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      tesekkür ettim iyiydi bu

      Yorumla
    • -AKREP
      -AKREP
      +1 yıl

      Rica ederim, ben teşekkür ederim.

      https://i.hizliresim.com/jYO7GW.jpg

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kelime itici değil. Üzücüdür.

    Ağlayan kadın, her gün özenle saatlerini harcadığı rimellerini hiçe sayan kadındır. Günlük hayatta hemcinsleri ile olan rekabetinden dolayı, ideal havayı korumaya çekici görünmeye gösteren kadın, ağlayarak bunları mahvedebilir.

    Küçük düşmeyi de göze almış demektir.
    O vakit tüm bunları yıkarak ağlayan kadın, kısa zamanda yaşları silinmesi gereken canlıdır.

    12
    3 Yorumla
    • simultan
      simultan
      +1 yıl

      helal be adamsın

      Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      helal be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkürler.

      Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    genelde nefret ettiklerini söylerler ama dayanamazlar aslında. belki de ben pek ağlamadığım için öyle oluyor.
    ağladığımda mendil uzatırlar genelde, gerçi genelleme yapacak yeterli veri de mevcut değil ya neyse anlaşıldı herhalde :P

    0
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      haldsşdkşs teseklürler

      Yorumla
  • Zeuskızıaphrodite
    Zeuskızıaphrodite Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Nadiren Ağlayan kızları itici bulacaklarını sanmıyorım hatta yavru kedi muamelesi yapıyorlar 😄 ama sürekli herşeye göz dolduran kızları bence itici bulurlar 😕

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

27

Cevap

95

Cevap

  • Sevgisizruh
    Sevgisizruh Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    çoğu erkek tarafından hoş bile karşılanabilir. çünkü kız gardını indirmiştir o an. ona sokulmak için daha iyi bir zaman olamazbaşka bir fikirde bu normal bir şeydir. insanlar dolar ve boşalmak ister. bulutlar gibi..

    8
    0 Yorumla
  • mazosıstadam
    mazosıstadam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    cok normal aglayan bir bayan görsem tanısamda tanımasamda neyiniz var diyip derdini dinlemek o an tüm samimyetimle ilgilenmek gerekir... ben kadınların değerli olduguna inanıyorum ve aglamalarını istemiyorum aglatma taraftarı hiç değilim kadın ağlamamalı

    6
    0 Yorumla
  • xdnzkgn
    xdnzkgn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    valla bende bir duygu oluşturmuyor açıkçası annem veya ablam degilse. şu ana kadar karşımda bir kız ağlayıpta ona karşı bir şey hissetmedim. sadece insanlık olsun diye sarılma hal hatır sorma yaptım. dilde üzüldüğümü söyledim ama onun dışınd ahiç bir şey.

    3
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      tamamdir tesekkür ettim

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sevdiğim insan ise onu ağlatanı yakarım ya da teselli ederim arkadaşımsa derdini dinlerim tanımadığım biriyse açıkçası sadece dikkatimi çeker acaba neler yaşadı diye düşünüp emin adımlar ile yoluma devam ederim. İtici değil.

    8
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • BitterJötemm
    BitterJötemm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Gercekten uzulup aglasak bile timsah goz yasi saniyorlar , ne kadar aci bisiydir bu

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      her erkek değil ama doğrudur

      Yorumla
  • mcan_kaya
    mcan_kaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gülmek gibi bişey bu..
    Salak sulak, ota boka gülen birisi nasıl itici olursa, bu da olabilir..
    Ama gururlu bir ağlamadan da daha sert ve keskin bir duruş yoktur mesela..

    4
    3 Yorumla
    • pieceofheaven
      pieceofheaven
      +1 yıl

      Dogrusun

      Yorumla
    • mcan_kaya
      mcan_kaya
      +1 yıl

      son olarak, allah ağlatmasın diyoruz kıssadan hisse :)

      Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      sagolasin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Kızların ağlaması itici olmamalıdır; içten ağlamalıdır. Ağlamayı karşı taraı baskı altına alma aracı olarak kullanılmamalıdır. Normal ruh halinde olan bir erkeğin bu durumu itici karşılayacağını sanmıyorum. Tam tersine ağlamanın neden olduğuna ilişkin partneri ile karşılıklı sorunu çözüme kavuşturması en doğru yapılacak bir davranıştır. Seven ve önemseyen insan ağlar. İçten sevgisi olan , merhametli olan insan ağlar.

    0
    0 Yorumla
  • inceodun
    inceodun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl

    Son derece çekici bulurum aglayan kızların farklı bir hissiyati vardir tarif edemiyorum ama son derece guven veriici icten ve samimi bulurum hatta tanimasam bile bir sarilasim gelir

    3
    0 Yorumla
  • Alemonia02
    Alemonia02 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Eğer o kız sevgilisitse seven adam acı duyar kız ağladığı için. Omzuna yaslatır " geçecek " vs. Şeyler der. Teselli etmeye yuzunu guldurmeye çalışır. Sevgilisi değilse de yardım etsin. Bir kız ağlıyor.

    0
    0 Yorumla
  • KaraAşkBursa
    KaraAşkBursa Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim Yanımda Bir Kız Ağlarsa Bende Dayanamam Ağlarım.
    Öyle Bir Yapım Var Empati Kuruyorum Kısacası.
    Sonrası Kendiliğinden Geliyo :S

    3
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      erkekler kolay kolay aglamaz derler ama acıkcası biri aglayınc ahlayanlar da var cidden

      Yorumla
  • AwesomeUnicupcake
    AwesomeUnicupcake Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    her bir boka ağlayan kızlar var "allaaaaamm tırnağım kırıldı üüühühüh" veya "sevgilimden ayrıldımmmm ühüüh" gibi vs vs bol yani ama ağlamak normal sinirlenirsin gözlerin dolar veya kötü birşey olmuştur yani normali de var saçması da

    1
    0 Yorumla
  • remembrance
    remembrance Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim kontrolsuz bir aglama olayim var biraz tartissam sevgilimle icime okuz oturuyor agladanda gecmiyor. Beni alan adam yandi ya. Duygu somurusu sanacak ama degil tutamiyorum kendimi 😕😕

    1
    4 Yorumla
    • Beyzaa0006
      Beyzaa0006
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      Ya aglamak asla kötü vir sey değil ki.. Ayıca saf ve femiz göz yasları kalbi temizler derler :)

      Yorumla
    • remembrance
      remembrance
      +1 yıl

      Kalpteki agirligi aldigi bir gercek.. 😌😌

      Yorumla
    • adggee
      adggee
      +1 yıl

      Yanliz degilsn :)

      Yorumla
  • HiredLove
    HiredLove Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    . ben manyak olduğu için gülerim kim ağlarsa ağlasın :DSA:DSA Cenaze olduğunda beni götürmezler o yüzden :DSA:SDA:ADS

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      Ahsjlskslsjssşsksşshnak

      Yorumla
  • OneydiGıııız
    OneydiGıııız Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Eskiden ağlayan kızlara gidip sarılıp teselli edesim gelirdi, şimdi acınası geliyorlar tiksiniyorum. Ayakta dimdik sert bir şekilde hayatla yüzleşmeleri gerektiği halde ağlamak nedir lann ıyy rezillik.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dayanamam eger sevgilimse ona hemen sarilirim basini gogsume koyarim saclarini oksarim sakinlestirmeye calisirim baskasiysa eger ne oldugunu ogrenmeye calisirim sakinlesmesini saglarim kadinlar kimsenin gormeyecegi bir yerde aglamali hos olmaz çünkü kadin aglamamali

    4
    0 Yorumla
  • alcasar
    alcasar Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 476 cevap paylaştı.

    Ağlamak normaldir. Esas kızları ağlatanlar hakkında iyi düşünmem.

    5
    2 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      oo eyv

      Yorumla
    • alcasar
      alcasar
      +1 yıl

      ne demek :)

      Yorumla
  • guvugjvug
    guvugjvug Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ya ben ağladım :) o zaman sevgilin öyle aradaki ilişki gidiyor bambaşka ilişki oluyor. Sanki sevgili değilsinizde kanka gibisiniz. Ama tavsiye etmem.

    0
    0 Yorumla
  • İdealADAM
    İdealADAM Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı.

    her gözyaşı dökmek ağlamak değildir, eğer içten ağlıyor ve sebebide eften püften değilse yardımcı olmaya çalışırım... İtici falanda değildir gözyaşları ile dünyaya geldik ve yine dünyadan gözyaşları ile ayrılıyoruz...

    1
    0 Yorumla
  • FreeDream
    FreeDream Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Her vak'a ya ağlayan tipler itici değil de masumiyetini kaybediyor. Bir süre sonra bir şey ifade etmiyor erkek için..

    2
    2 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      hım teşekkür ederim

      Yorumla
    • FreeDream
      FreeDream
      +1 yıl

      Rica.

      Yorumla
  • OgzhnOztkn
    OgzhnOztkn Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Valla be yanımda bir kızın ağlamasına dayanamam. Yardımcı olmaya çalışırım.

    4
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Simariklik ya da hirs kaynakliysa umrumda bile olmaz... onun haricinde kiyamam..

    2
    0 Yorumla
  • yarenyaren1
    yarenyaren1 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    Kız dediğin ağlar :D erkek aglarsa anormal karşılanır :DD

    0
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      saçma bence :d gülmenin kızı erkeği yok, utanmanında, kızmanında, bana göre ağlamanında yok

      Yorumla
  • hexeley
    hexeley Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Her boka ağlayan 2 cins insanada sinir oluyorum. Ağlayacaksan git bir köşede ağla. Bazıları show yapıyor. Geneli bana samimiyetsiz geliyor.

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      tabi söylediğinde haklısın ama şov kaynaklı olmayanlarda gayet samimi

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Niye itici olsun ki?
    Bu gayet normal bir şey...

    4
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      bilmem.. Kişiden kişiye değişiyor işte.. bende sormak istedim

      Yorumla
  • unutulmazzz
    unutulmazzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı.

    ben kıyamam mesela dinlemeye rahatlatmaya çalışırım hatta bazen kendimi tutamayıp ağlardım ama bundan sonra bende üzülmeyeceğim ağlayanlara beni ağlatanlar için üzülmek istemiyorum artık

    1
    0 Yorumla
  • KimlikLazım
    KimlikLazım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    herşeye ağlamaları sinir bozucu benim kadınım ağlayacaksada omzuma yaslansın sabaha kadar ağlasın kör olanaa kadar ağlasın ama her boka aglamak itici :)

    0
    0 Yorumla
  • Frostwind
    Frostwind Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Zırt pırt ağlıyorsa vardır bir ipnelik derim itici gelmez ya herkes ağlar nedir yani Allah ağlatmasın ağlatacaksa da sevinçten ağlatsın.

    0
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      eyvallah

      Yorumla
  • elaadogann
    elaadogann Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekler kalın kafalı ya ne düşünürlerse düşünsünler

    2
    0 Yorumla
  • İtaatkar__
    İtaatkar__ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    İki tarafta ağlıyabilir cinsiyet değil insani bişey bu

    5
    0 Yorumla
  • yanangünışığı
    yanangünışığı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ne olursa olsun sadece mutluluktan ağlamalı kadınlar. o zaman belki biz de güleriz ağlayışınıza :)

    2
    0 Yorumla
  • Adonissoyadiniz
    Adonissoyadiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    iticiden ziyade ağlayan insana karşı zaafım var. oturur bende ağlarım

    4
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      hahahah tesekkürler :)

      Yorumla
  • metafon
    metafon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Kesinlikle beni soğutuyor kendinden basit biriyle birlikte olduğumu düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • parsksk
    parsksk Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 56%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    normal karsılarım sonucta kız veya kadın yapıları geregı duygusaldırlar

    0
    0 Yorumla
  • nehirgzl
    nehirgzl Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 808 cevap paylaştı.

    silah olarak kullandığımı yani numara yaptığımı söylemişlerdi birileri zamanında gerizekalı odun hhh

    0
    0 Yorumla
  • celibunbun
    celibunbun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gucsuz gorunmektir. Asla ve asla yapmayacagim hareketlerdendir. Annemin yaninda bile aglamiyorum ki bir erkegib karsisinda agliyim.

    1
    0 Yorumla
  • kranoss
    kranoss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    sevgilimin yanımda aglamasını isterim göz yasını silerim falan filan güzel olur onun dışındaki kızlara salak gözüyle falan bakıyorum benim görüşüm bu :D

    0
    0 Yorumla
  • canerrrcann
    canerrrcann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mal gibi oluyosunuz aglayinca.. hic cekilmez. Aptal bir surat ifadesi.. bira ilgi alaka.. ne bu *

    2
    0 Yorumla
  • bırakbi
    bırakbi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Basit, saçma sapan birşeye aniden ağlıyorsa koşarak uzaklaşırım :-))

    2
    0 Yorumla
  • Nilay245
    Nilay245 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    erkeğine göre değişiyor ama extra söyliyeyim ikizler burcu bir erkeğiyse asla ağlama.

    0
    0 Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.

    Ben miletin yanında ağlamam çevreme zayıf görünmek istemem

    1
    0 Yorumla
  • theimpala
    theimpala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Eğer ben ağlıyorsam yanıma gelin sessizce omzuma dokunun ve deyinki
    ''Sana kitap alıyım mı?''

    0
    0 Yorumla
  • AkıtGelsin
    AkıtGelsin Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Dayanamıyorum ben eski srvgilimle her ayrıldıgımızda ağladı diye 3 kez affetmiştim ama bir süre sonra ters teper ;)

    2
    0 Yorumla
  • Laqert
    Laqert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kızlari ağlatacak kadar hangi kişiliksiz varsa artik her boka ağlamayında sevdiğiniz erkekse bunun için değer

    1
    0 Yorumla
  • ddlvtk
    ddlvtk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    İtici gören erkek ne biliyim yontulmamış ağaç gibidir bence

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      :Dd

      Yorumla
  • thewalkindead
    thewalkindead Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    eger boş bişey için ağlıyorsa iticidir tırnağım kırıldı ayagım burkuldu üstüme giyicek bişeyim yok vs

    0
    3 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      haklısın.. peki o erkek yüzünden aglıyorsa? mesela bir kız senin yüzünden agladı.. tepkin ne olur? Tabi mevzudan mevzuya değişir elbet ama genel olarak?

      Yorumla
    • thewalkindead
      thewalkindead
      +1 yıl

      eger kız hakıysa onun gönlünü almak için elimden geleni yaparım ama eger ben haklıysam ve kızı ağlatacak derecede üzdüysem suratına bakmadan cekip giderim cünkü canımı yakmayan kimseyi ağlatmam

      Yorumla
    • koreli-genç
      koreli-genç
      +1 yıl

      Çok kaba

      Yorumla
  • Ahmetbcn
    Ahmetbcn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Açıkçası üzülürüm neden ağlıyo diye. Itici değil çok doğal bişey

    0
    0 Yorumla
  • Busssraaa
    Busssraaa Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 435 cevap paylaştı.

    Bazı kızların durup dururken ağlaması mesela benim bile midemi bulandiriyor erkekleri düşünemiyorum bile ama ağlamak normaldir bir sebebi varsa

    0
    0 Yorumla
  • selmaan
    selmaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    normal bir şey bence ama en ufak şeyler şaçma şeyler için ağlamalarına gıcık oluyorum

    0
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      tesekkür ettim

      Yorumla
  • erkeklerveben
    erkeklerveben Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kızların ağlarken salgıladığı koku o an erkekleri onlardan sogutuyormuş. Bilimsel

    0
    2 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      Oha bir arastiricam la

      Yorumla
    • erkeklerveben
      erkeklerveben
      +1 yıl

      Araştır dediğim sonuç olcak

      Yorumla
  • gargamelll
    gargamelll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Itici gelmesede butun ha yat enerjimi alir
    Aglayan kiz gormek cinsel durtuleri bile bitiriyor garip oluyorum

    0
    0 Yorumla
  • asfafags
    asfafags Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben sevmem ya kız dediğin güçlü olur fırsat vermez elaleme

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      ama duygusal olabiliyor insan... mesela ben çok sinirli bir insanım aşırı ama birine sinirlendiğimde bana aşırı kötü bir sey yapmamışsa ona düsmanımda olsa Arar vermem sinirimi atmak icinde aglarım zaten o an istemsiz geliyo yaslar ajdlsms

      Yorumla
  • ahmedoow
    ahmedoow Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Herkesin aglamasi iticidir. Sen sen ol birinin yanında ağlama. Duygularını saklamayı bil. ruhun ve bedenin bazı durumlarda ayır.

    0
    0 Yorumla
  • cr7bale11
    cr7bale11 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    olabilir bende aglarım bazen. Normaldir yani bunda bir gariplik yok asıl bunu sorman biraz garip. D

    0
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      yok bir kaç defa duydum da böyle bir şey ben o yüzden sordum merak ettim aslında

      Yorumla
  • missarchitect
    missarchitect Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    her iki cinsinde aglaayıp zırlamasından nefret ederm

    0
    0 Yorumla
  • umutheart
    umutheart Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Itici degilde erkeklerin koruma icgudusunu uyandiran bir hareket

    3
    0 Yorumla
  • canımacan1
    canımacan1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence çok çekici o anda azıyorum o anda şey yapasım gelir hemen.

    0
    0 Yorumla
  • luissa
    luissa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir kadının ağlamasi itici olamaz ama bir erkeğin fazlasıyla olur itici

    0
    0 Yorumla
  • smgel
    smgel Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    üzülürüm ağladığı için ağlamasının sebebini kaldırmak için elimden geleni yaparım

    1
    0 Yorumla
  • loussecha
    loussecha Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    👀
    👅 Değişir. Mesela sevdiği kız yanında ağlarsa dayanamaz. ( bir çoğu)

    1
    0 Yorumla
  • YatsiyaKadar
    YatsiyaKadar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yalandan teselli etmek için 8 oluyorum ağlamasın 😓

    1
    1 Yorumla
    • eceligelenkız
      eceligelenkız
      +1 yıl

      neden yalandan aa

      Yorumla
  • Devamını Gör (62)
Devamını Gör(107)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızların ağlaması erkekler tarafından nasıl karşılanır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızların ağlaması erkekler tarafından nasıl karşılanır? 57 cevap verildi
Kızların ağlaması erkekler tarafından nasıl karşılanır? 14 cevap verildi
Erkekler kızların ağlamasından nasıl etkilenirler? 29 cevap verildi
Erkekler bir kız ağladığında üzülür mü? 12 cevap verildi
Kızlar, Sevdiği kadın için ağlayan erkeklere kızlar nasıl bakar? 3 cevap verildi
Erkeklerin kızlar için ağlaması ne anlama geliyor? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨