Benim en sevdiğim insan annem ve en sevdiğim özelliği ise herkese karşı merhametli ve anlayışli, yardımsever olması. Ve bana da hep bunu tavsiye etmesi..

Benim en sevdiğim insan annem ve en sevdiğim özelliği ise herkese karşı merhametli ve anlayışli, yardımsever olması. Ve bana da hep bunu tavsiye etmesi..

hayatta en çok kendimi seviyorum ve her özelliğimi de seviyorum. Kendini seven insanlar, kendilerine daha çok güvenirler ve hayatta daha cesur adımlar atarlar. Kendini seven insanlar, başkalarıyla daha sağlıklı ve dengeli ilişkiler kurarlar. Çünkü kendilerini sevdikleri için başkalarından da sevgi ve saygı beklerler. Kendini seven insanlar, kendilerini daha az eleştirirler ve daha az stres yaşarlar. Kendini sevmek, depresyon ve kaygı gibi ruh sağlığı sorunlarıyla başa çıkmaya yardımcı olur. Kendini seven insanlar, hayatlarından daha çok keyif alırlar ve daha mutlu olurlar. Kusurlarını ve hatalarını kabul et. Kimse mükemmel değildir. Kendine karşı nazik ve anlayışlı ol. Kendini eleştirmek yerine, kendine destek ol. Kendine karşı olumlu ve destekleyici bir dil kullan. Olumsuz düşüncelerden uzaklaş. Bedenine ve ruhuna iyi bak. Sağlıklı beslen, düzenli egzersiz yap, yeterince uyu ve hobilerine zaman ayır.
Hayatımda en sevdiğim ve örnek aldığım kişi annem çünkü hepimize eşit davranır , yol gösterir, elinden her iş gelir ve çok cefakar çalışkan bir kadındır hep şükreder okuma. yazmasi bile yoktur ama bizden daha akıllıdır
Burdan söylemek gerekirse @zorundamiyimefsane derdim kendisini tanımamama rağmen sanki onu kırk yıldır tanıyor gibiyim , samimiyetini , Kibarlığını, saygısını , mizah anlayışını gerçekten çok seviyorum 🥰 çok kafa dengi birisidir konuşurken onunla nasıl içimden geliyorsa o şekilde konuşurum kendimi hiç kasmam oda beni hiç yanlis anlamaz ve çok rahatimdir , yorumlarda konuşmaktan en keyif aldığım eğlendigim tek insandır çünkü herşeye uyum sağlar gülmesini eğlenmesini bilir oyuzden etiket yaparken ilk aklıma gelen odur temeli sağlam güzel bir dostluğumuz var burada oyuzden onu çok severim Nazımida çeker kahrımida , aynı şekilde bende onun onun yeri başkadır burdan ona sevgi ve saygılarımı sunuyorum 🙋🥰❤️
Ya ne güzel yazmışsın eline diline sağlık. Aynı duygular benim için de geçerli. Sanki seni 40 yıldır tanıyormuşum gibi. Burada içi dışı bir olan insan tek sensin her zaman derim. ❤️🥰🌹
@ZorundamıyımEfsane rica ederim ne demek 🙋 çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Çok mutlu ettin beni teşekkür ederim ❤️
@ZorundamıyımEfsane 🙏❤️🙋🥰😘
Annemin en sevdiğim özelliği, ne olursa olsun yanımda olması ve bana sonsuz bir sevgiyle yaklaşması. Beni herkesten iyi tanır, bir şey söylemesem bile nasıl hissettiğimi anlar. Hayat bazen yorucu, bazen de insanı gerçekten zorlar ama annem hep bir şekilde moralimi yükseltmeyi başarır. Onun sevgisi, desteği ve şefkati olmasa birçok şeyi bu kadar güçlü atlatamazdım. En kötü anımda bile sarılması yetiyor, başka hiçbir şey olmasa da o var diye içim rahat oluyor.
Hayatımda en sevdiğim insan annem ve her zaman yanımda ne olursa olsun yanımda oluyor iyi günümde kötü günümde bazen cahille gidip ona karşı geldiğimde ya da sesimi yükselttiğinde bile hep yanımda oluyor, gerçek sevgi ve gerçek ilgi budur geriye kalanlar sadece hayal
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim.
Cevap
19Cevap
Hayatta en sevdiğim insan 19 yıl önce yollarımızın ayrıldığı bir kadındı. Çok merhametli, vicdanlı, dürüst, doğal, hayırsever ve mütevazi birisiydi. Allah selamet versin, bahtını açık etsin.
Merhamet vicdanlı olması ♥️
En sevdiğim insan annem her zaman insanların iyiliğini düşünür gadası
Annem tabikide arada bi 👡terlikle koştursada severim can yoldaşım arkadaşım ama çok anlatmıyım anne şefkatine hasret kişiler üzülür kıyamam kardeşlerim zaten canımın canı 4 kızız biz hepsinin yeri ayrı evlatları zaten candan öte bişey iyi ki varlar çok seviyorum hepsini 🤲🙏😇🥰🤗
Annem beni çok sevmesi. Hala ilkokula gidiyormuşum gibi davranıyor :D
En sevdiğim özelliği bir sorunum olduğunda dinleyip anlamaya ve çözmeye çalışması. Bir de sadece tavsiye verip kararı bana bırakıp hayatıma çok karışmaması. Baskı yok, özgürlük var. Çok şükür. Her baba yapmaz bunu
Huyumu, suyumu nelerden mutluğu olduğumu ya da olmadığımı iyi bilir. Ben hangi durumda ciddiyim ya da olmadığımı da iyi bilir. O bu oyunda usta bir pişekar
Sevdiklerimi sevdiklerim olduğu için severim oldukları her halleriyle
En sevdigim iki insan annem ve babam. Merhametli , sevgi dolu , kendinden çok herkesi düşünmesi, tevazu sahibi , herkesin hayatına dokunmuş özel insanlardı.
Bır den fazla sevdıgım ınsan var ortak noktaları muhabbetımızın her zaman akısta ve kuvvetlı olusu empati yapabilmemiz
En sevdiğim insan yok. Hayatımda "en"'ler yok
Benim en sevdiğim kişi kız kardeşim ve tavsiye ettiği şey dedikodu yapılmaması çok hsklı
İş arkadasim, en sevdiğim özelliği beraber gülebilmek ve eglenebilmek
En çok kendimi ve insanlara karşı merhametli vicdanlı biri oluşumu seviyorum
Babamın da annemin de yalandan nefret etmesi, en sevdiğim özellikleri.
Annem hariç insan sevmem, o da doğurdu diye. Sevdiğim huyu ise sevgisi asla yapmacık değildi
Babamı ve annemi aldığım tüm kararlarda yanımda olmaları
Yok insan sevmiyorum ben
Merhaba,
Annem, merhameti!
Merhametli
Varlığı..
En sevdiğim yok yakın bir kaç dost var sadece
Saygısını kaybetmemesi
En çok kimi sevdiğimden emin değilim.
Aklıma ilk gelen kişi yüreği
Bulamadım , ama cok ilginç bir soruymuş.
Canından çok seviyor..
Beni koşulsuz seviyor
Her zaman yanımda olması
Herkesten nefret ediyorum
Sadakat
Kuzenim para hırsı olması tam ben ya 😄
Şevkat <3
Annem. Her özelliğim o benim için dünya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?