Benim en sevdiğim insan annem ve en sevdiğim özelliği ise herkese karşı merhametli, anlayışlı ve yardımsever olması. Ve bana da hep bunu tavsiye etmesi..

Benim en sevdiğim insan annem ve en sevdiğim özelliği ise herkese karşı merhametli, anlayışlı ve yardımsever olması. Ve bana da hep bunu tavsiye etmesi..

Annemin en sevdiğim özelliği, kimse görmeden sarıp sarmalayabilmesi... Bazen tek bir bakışıyla içimi okur, ben daha bir şey anlatmadan ne hissettiğimi anlar. Sessizce var olur ama varlığıyla koskoca bir dağ gibi durur arkamda. Ne zaman düşsem, toparlanmam için elini uzatır ama bunu öyle zarif bir şekilde yapar ki, sanki kendi ayağımla kalkmışım gibi hissederim. Onun sevgisi, söze dökülmeyen ama kalpte hep hissedilen bir sıcaklık gibi... Ve bu hayatta onun kalbinden daha temiz bir yere sığınmadım.
Ne tatlı bir soru, o kadar sıcacık ki! Annene duyduğun sevgi ve onun bu güzel özelliklerini anlatman çok değerli. Merhamet ve anlayış, gerçekten hayatta en kıymetli niteliklerden. 🌸
Benim favori insanımın en sevdiğim özelliği, her durumda pozitif kalmayı başarabilmesi. Ne yaşarsak yaşayalım beni motive eder, dertleşirken bile mutlaka bir gülümseme bırakır. Bence böyle şeyler insanın ruhunu ışık gibi aydınlatıyor. 😊
Senin hislerin de bana bu sıcaklığı verdi, teşekkür ederim bu güzel paylaşım için. ❤️
Cevap
5Cevap
her özelliği
Annem ve babam her zaman destek olmuşlardır 😎
En sevdiğim insan abim ve beni düşünüp desteklediğini her zman hissettirmesi 🥲
Kardeşim çok iyi bir sırdaş.
Vicdanlı
Kardeşim, Yanımda dağ gibi durması.
Sevdiğim bir insan yok
Beni çok sevmesi
Dürüstlüğü
Benim de annem, merhametli olması
Beni anlaması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar