• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz?

Carvel
Carvel Takip Et
FenomenMaster Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
177
Yapay Zekaya Sor
Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz?
Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.

    Evet, her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyorum. Bazen bir şey için ne kadar uğraşırsam uğraşayım olmuyorsa, demek ki henüz vakti gelmemiştir diye düşünüyorum. Zamanı gelince her şey daha kolay, daha akıcı ilerliyor. Acele etmek, zorlamak bazen işleri daha da çıkmaza sokuyor. Hayatta sabır çok önemli, çünkü bazı şeyler ancak doğru zamanda anlam kazanıyor. O yüzden bazen beklemek, akışına bırakmak ve doğru anı yakalamak gerekiyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Değişir duruma göre. bazen o kadar bekliyorum sonra istediğim olmadığı zaman boşuna beklemişim diyorum. bazen de tam zamanında oluyor her şey. hayat tuhaf ve adil değil maalesef. bunların dışında diğer insanlar için konuşursak Her insanın hayatında farklı aşamalar vardır: öğrenme, çalışma, aile kurma, emeklilik. Her aşamanın kendine özgü fırsatları ve zorlukları vardır. Bu inanç, doğru zamanı beklemeyi ve fırsatları değerlendirmeyi teşvik eder. Hayatta karşılaşılan zorluklar ve kayıplar da kendi zamanında gerçekleşir. Bu inanç, zor zamanlarda sabırlı olmayı ve her şeyin geçici olduğunu hatırlamayı sağlar. İlişkilerde de her şeyin bir zamanı vardır: tanışma, yakınlaşma, ayrılık, yeniden bir araya gelme. Bu inanç, ilişkilerde acele etmemeyi ve doğal akışa saygı duymayı öğütler.

    1
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Merhaba,
    Hayır, zaman sadece su misali akıp gider. Zamana yön veren kişilerdir. 😅

    1
    3 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Helal olsun işte beklediğim cevap :D

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      EyvAllah 😅Huzurlu ve mutlu günler dilerim 😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Bende sana dilerim :D

      Yorumla
  • Pinarkrty
    Pinarkrty Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Tipik ebeveyn cümlesi:’Her şeyin bir zamanı var.’
    O yüzden midir bilmem, biraz da sabırsız kişiliğimden çok hayatıma indirgeyemediğim bir cümle.
    Sebebi neye dayanıyor bilmiyorum ama ben her şeyin zamanı olduğuna inanmıyorum. Yapmamız gerekenleri sürekli erteleyen bizler için aslında en uygun zamanın gelmediğine inanmamız, bir tür kendini kandırma hali gibi. Bizler hazır olmadığımız sürece hiçbir şey hazır olmayacak.

    1
    3 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz? aynı ben :D

      Yorumla
    • Pinarkrty
      Pinarkrty
      1 yıl

      Hahah favori görsellerimden oldu bu bak😸

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İyi iyi :D sevindim :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

16

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Bazı şeyler zamansız olmalı bence ama herşeyin bir zamanı oluyor maalesef..

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Bazen zamanı biz seçeriz, bazen de akışa bırakırız.

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Herşeyin bir nedeni olduğuna inanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Evet, hayatta hemen hemen her şeyin bir zamanı vardır. Bu, hem doğal süreçler hem de insan yapımı olaylar için geçerlidir. Mesela her mevsimin kendine özgü bir zamanı vardır. İlkbaharda çiçekler açar, yazın meyveler olgunlaşır, sonbaharda yapraklar dökülür ve kışın kar yağar. Her canlı, büyüme ve gelişme sürecinde belirli aşamalardan geçer. Bir tohumun filizlenmesi, bir bebeğin yürümesi veya bir ağacın meyve vermesi gibi. Her canlının bir doğum ve ölüm zamanı vardır. Bu, yaşam döngüsünün doğal bir parçasıdır. İnsanların işe başlama, terfi etme ve emekli olma gibi belirli zamanları vardır. Hatta yeni arkadaşlıklar kurmak veya yeni bir ilişkiye başlamak için hiçbir zaman geç değildir.

    1
    0 Yorumla
  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.

    Her şey zamanında olur evet ama isteyen insan için her şey kendi zamanında olmaya başlar. Zaman içinde zaman (zamanlar). Paralel evren gerçek hanımlar ve beyler😂 Dünya ve evren- yapmak isteyen, başarmak isteyen, değişmek (değiştirmek) isteyen insanların farklı zamanlamalarının bir bütünüdür.

    1
    5 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Valla o zaman bir türlü gelmiyor ya ne yapacaz kanka :D

      Yorumla
    • Herkesböyle
      Herkesböyle
      1 yıl

      Ya yeteri kadar istemiyorsun (kendini sorgula), ya yeteri kadar başarılı, girişken değilsin ya da sabırlı değilsin😂 Sana kalmış yani

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Valla, bazı şeyleri o kadar istiyorum ki bazen kafa atıyorum ama olmuyor kanka :D

      Yorumla
    • Herkesböyle
      Herkesböyle
      1 yıl

      Diğer iki şeye bak, sadece biri tamam diye diğer ikisini görmezden mi geliyorsun)))

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hayır hiç bir zaman görmezden gelmem hiç bir konuda :D

      Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Her şeyin bir bedeli de var zamanı da var. Kesinlikle inanıyorum ben buna. Çünkü zamansız horoz bile ötmüyor. O sabah saatini muhakkak bekliyor yani horoz. O yüzden bir şey yapılacaksa en uygun zaman beklenmeli.

    1
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Evet. Bazen o zaman gelmeden nekadar çok çaba gösterirsen göster, olmuyor birşeyler. Daha sonraki bir vakitte ise hiç çaba sarf etmeden oluveriyor. Şey gibi düşünmeli, bi güzellik var bize yazılmış ve zorlamayla asla olmuyor. Ben bunu biraz teslimiyete de bağlıyorum. bir şey olmadığı zaman neden olmadı diye kendini yiyip bitirmektense, arkaya yaslanıp merak etmeli, Yaradanın benim için hazırladığı daha güzelini…

    1
    0 Yorumla
  • jelyz
    jelyz Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben buna inanıyorum ama bu yatıp da zamanının gelmesini beklemek anlamına gelmiyor. Aksine ona ulaşmak için çaba sarfetmemiz gerektiği anlamına geliyor. Ama çok çaba sarfetmemize ve herşeyi doğru yapmamıza rağmen elde edemiyorsak demek ki zamanı gelmemiş ya da istikrarlı bir şekilde devam etmemiz gerekiyordur.

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Evet inanıyorum bazen bazı durumlarda zorlamanın daha ters teptigini gördüm insanları sağlığından ettiğini ya da müşkül duruma soktuguna şahit oldum. Doğada herşeyin bir dengesi ve zamanı vardır ve bu doğrultuda yol alırsak mutlu olma oranımız yüksektir, imkansız diye bir şey olmasada dengelere dikkat etmek lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Lavınıaaa_1903
    Lavınıaaa_1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Beklenen zaman diye bir şey yoktur, ya o zaman hiç gelmeyecekse? Kişiler ve olaylar durumu belirler. Nasıp diye bir şey var senin olan senindir. Başkasının hayatının kıyısından köşesinden dönse bile senindir. Sen zamanı geldi diyorsun belki piştiğine inanıyorsun ya nasibin hamsa? Düşünmek gerek.. Doğru zaman kişinin elindedir ama nasıl geleceğine nasip yön verir...

    1
    0 Yorumla
  • тωιикℓє
    тωιикℓє Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Evet inanıyorum lakin, zamana bırakıp aman neyse ya zamanla olur artık diyip boşlamaktansa elimden geleni yapıp istediğim şeyi en hızlı sürede elde etmeye çalışırım.

    1
    2 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı olan zaten elinden geleni yapıp, neyse ya demek

      Yorumla
    • тωιикℓє
      тωιикℓє
      1 yıl

      😊😊😊

      Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Mevlana dediği gibi

    Her şey vaktini bekler, ne gül vaktinden önce açar ne de güneş vaktinden erken doğar. Bekle, senin olan sana gelecektir...

    1
    4 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hiç gelmiyor ama bekleyelim bakalım

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      Doğrudur inan tarafımdan onaylanmıştır.😀

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İnan tabee :D

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      İyi iyi 😀

      Yorumla
  • Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
    Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    1 yıl

    Evet, her şeyin bir zamanı vardır... Zaman her şeyin ilacıdır...

    1
    3 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ölüm hariç

      Yorumla
    • Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
      Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
      1 yıl

      Ölümünde zamanı var işte

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • leyla2100
    leyla2100 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Herseyin bir zamanı var evet doğru zamanı beklemek gerek

    1
    8 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ooo leyla hanım gelmiş hoş gelmiş :D o zaman bir türlü gelmiyor

      Yorumla
    • leyla2100
      leyla2100
      1 yıl

      🤭🤭 hsbuldum o zaman geldi çattı geldim işte

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Genel anlamda demiştim :D

      Yorumla
    • leyla2100
      leyla2100
      1 yıl

      😂🙈 utandirdin ama

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Utanma beaa :D :D kanka değil miyiz :D

      Yorumla
    • leyla2100
      leyla2100
      1 yıl

      Ölümüne kankayizz beaa 🤭😀😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Aferin :D :D

      Yorumla
    • leyla2100
      leyla2100
      1 yıl

      🙏😌 tenkk yuuu ederimm🤭

      Yorumla
  • Liyalina
    Liyalina Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ay evet çok inanıyorum hatta tabi bazen o zamanı kendin yaratman gerekiyor ya da harekete geçirmen gerekiyor öyle köşede oturup hayırlısını beklersek daha çok bekleriz! Ama doğru şeyler doğru zamanda oluyor kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bilmiyorum belki bu bir kendini kandırma biçimi al. Ve hayatında ne için çok aşırı çaba gösterdiysem ben vazgeçince ya da yaptığım şeyi yapmayı bırakınca geldi bana

    1
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Evet inanıyorum, doğru zamanda evren bizi bekletir yanlış zamanda bizi göstermez hayırlısı neyse onu bize gösterir, zamanla güzellikler gelir.

    1
    0 Yorumla
  • Vanilyalıtekilaa
    Vanilyalıtekilaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 95%
    1 yıl

    Her şeyin bir zamanı olmak zorunda değildir. Genelleme sevmem

    1
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    İnanmıyorum. O zaman yok. Doğru zaman sadece lafta..

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    inaniyorum. bir sey olmuyorsa henuz zamani degildir veya olduysa olmasi gerekiyordur

    1
    0 Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Elbette inanıyorum. Hayatta hiçbir şey tesadüf değildir.

    1
    0 Yorumla
  • Liliyys
    Liliyys Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hayatın doğal bir akışı var bu yüzden inanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Her zmaan doğru zaman vardır

    1
    0 Yorumla
  • кızıℓ-ιямαк
    кızıℓ-ιямαк Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.

    Kısmen inanırım. Her şeyin zamanı var deyip köşeye çekilmek olmaz, bu biraz kabulleniş gibi oluyor. Aslında çaba göstermek de gerekir..

    0
    0 Yorumla
  • CausaSui
    CausaSui Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    İnanıyorum beklemekten ibaret ama sabrım yok

    1
    5 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hoş geldin, ben hem inanmıyorum hemde sabrım yok

      Yorumla
    • CausaSui
      CausaSui
      1 yıl

      Hoş buldum yorgunluktan ölüyorum

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ne oldu bea

      Yorumla
    • CausaSui
      CausaSui
      1 yıl

      Ağşam anlatırım

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Her şeyin bir zamanı olmasa beklemezdik demi😀

    1
    11 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Bekleye bekleye çürüdük beaa :D nasıl zaman bu bir gelemedi :D

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Demek ki bir zamanı yok slskkxkskd

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz? yeter ulenn

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Ah Dean üzümlü kekim

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ahaa bu da dean manyağa çıktı

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Bayılıyorum o adama gülüşü beni benden alıyor slskkxkskzk

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Haydaa fgdsfgds karakterden soğuttunuz yaaa

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Çarpılırsın bak deme öyle 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      sizde böyle yapmayın biri kocam der biri üzümlü kekim ne oluyor yaw dfasadfs

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Yok kocam diyemem başka yakışıklı bulursam ona yazık olur sllslxlskx

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      :D deme deme

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Hım yaniii biraz da Allah vergisi

    1
    7 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      soruyu veriyorsun bari inan yaw dsdfs

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Verdiğim her şeye inansam oho jsjs

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      senle işimiz var bizim dfsadfs

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Onu da benle olacak olan düşünsün boş ver sjjs

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yandı desene enişte bey dsfadfsv

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Yok be niye yansın ksjs

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yandı bence dfsdfs

      Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Zamanın da zamanı var, zaman da bitecek bir gün, zaman da kalmayacak, zamanın bile zamanı var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Yoo güzel şeylerin zamanı olduğuna inanmıyorum. Olacak olan olurdu, zamanını beklemek sadece teselli yöntemi. Zaten bekledikçe de görüyor insan geçen şeyin sadece zaman olduğunu.

    0
    0 Yorumla
  • Kashtira
    Kashtira Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 716 cevap paylaştı.

    Deterministik açıdan bakarsak öyle olmak zorunda zaten

    0
    0 Yorumla
  • GzlGkçn
    GzlGkçn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    1 yıl

    Vaktinden önce hiçbir çiçek açmaz, vaktinden önce hiçbir çiçek solmaz...

    1
    0 Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    İnanıyorum

    2
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Evet. Her nasip vaktine esirdir

    2
    0 Yorumla
  • Zeitgeistf
    Zeitgeistf Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Tabiii herşeyin zamanı var

    1
    0 Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Her zaman değil

    1
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    1 yıl

    Evet her şeyin bir yeri ve zamanı vardır

    1
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Artık mümkünse o zaman gelsin.

    1
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Evet her şeyin ürt ve skt olayı vardır

    1
    0 Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    İnanıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Her zaman inanıyorum kesinlikle.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Evet kesinlikle bir şey için çok çok dua ettim bir süre sonra duamı aynı şekilde eksiksiz yaşadım 😊

    1
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Evet çok inanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Evet inanıyorum sabırlı olmalıyım.

    1
    0 Yorumla
  • ZzAllalone
    ZzAllalone Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 101%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 824 cevap paylaştı.

    Elbette vardır ama o zaman çoğunlukla gelmez.

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bazı konular haric evet üstad.

    1
    0 Yorumla
  • Bii_miteolojii0
    Bii_miteolojii0 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    1 yıl

    Kesinlikle ve zamanın her şeye ilaç olduğuna 🔮

    1
    0 Yorumla
  • Fabrizya
    Fabrizya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Evet zamanı gelmeden hiçbir şey olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bazı şeylerin yoktur istesekte olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Zena24356
    Zena24356 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.

    İnanç kalmadi

    1
    0 Yorumla
  • kebeeelek
    kebeeelek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • poyraz_3534
    poyraz_3534 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    1 yıl

    İnanıyorum tabii ki de

    1
    0 Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • siyahlarblack
    siyahlarblack Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 634 cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Her daim...

    1
    0 Yorumla
  • xsantiax35
    xsantiax35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    1 yıl

    Bu hayatın akışı zaten

    1
    0 Yorumla
  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Hemen hemen

    1
    0 Yorumla
  • TuruncuJaponBalığı
    TuruncuJaponBalığı Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    İnanıyorum elbette

    1
    0 Yorumla
  • Duyguuu7u11
    Duyguuu7u11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Evet.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Her şeyin bir vakti olduğuna inanır mısınız? 9 cevap verildi
Her şeyin bir vakti olduğuna inanır mısınız? 10 cevap verildi
Zamanın göreceliği olduğunu hissediyor musun? Bu gerçekten de böyle mi? 4 cevap verildi
Zamanı yaşadığınıza inanıyor musunuz? 14 cevap verildi
Gerçekten her şeyin bir zamanı var mıdır bu hayatta? 25 cevap verildi
Her şeyin vakti diyor musunuz? İnanıyor musunuz? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨