
Ümitsizleşmeyin… herkes ümitsiz … işde aşkta hayatta…herşeyin vakti var…

Ümitsizleşmeyin… herkes ümitsiz … işde aşkta hayatta…herşeyin vakti var…
Selam👋🥲
Yalan abi, herşeyin bir vakti var diye diye kendimizi avutuyoruz sadece. Böyle bir yalanla koruyoruz ümidimizi ama yine en büyük ihanetimiz kendimize
Diyorum diyebiliyorum. Bütün kalbimle inanıyorum.
Ben böyle bazen yazınca buradaki üyeler negatif ve umutsuz aşırı depresif modda olduğumu sanıp hal hatır soruyorlar sağolun varolun güzel insanlar iyiyim iyiyim turp gibiyim ne ümitsizliği sizler daha benim 50 yasima gelip de burada size sataşacağim gunleri bekleyiiiinn (burdan onlara anons yapasım geldi).
Cevap
7Cevap
Ölüm bile vakitsiz gelir. Sen her şeyi vakitli beklesen ne olur! Faydasız
vakti yok maalesef
Evet bana göre de her şeyin vakti zamanı var
Allahın takdiri... Ben bekliyorum herşeyin bir zamanı var
Evet ben herşeyin bir zamanı olduğuna inanırım ve ILAKI bir şeyin zamanı gelir 😅🙂
Evet sabretmek gerek zamanı gelince duamız kabul olur zaten
Hayır yok böyle bir şey. Şimdi ise şimdi. Sonrası yok.
Her nasip vaktine esirdir
Oooo doktor kız özlettin kendini 😄
Biraz ara iyidir 😄
Kısacık ömrü bide herşeyin vakti var diyerek mi geçireceğim mantıklı mı sence
Evet inanıyorum
İnanmam
Nedennn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?