Kendimizi savunmak veya anlaşılmak için uğraşmak gerekir mi her zaman?

Yaş aldıkça seyretme moduna geçtim 5 dakika sonra ben tepki vermediğim için herkes işine bakıyor. 😄 evdeki tartışmalardan uzak kalmanın formülünü sonunda uygulamaya başladım 😂

Kendimizi savunmak veya anlaşılmak için uğraşmak gerekir mi her zaman?
Kendimizi savunmak veya anlaşılmak için uğraşmak gerekir mi her zaman?
Cevapla