Yaş aldıkça seyretme moduna geçtim 5 dakika sonra ben tepki vermediğim için herkes işine bakıyor. 😄 evdeki tartışmalardan uzak kalmanın formülünü sonunda uygulamaya başladım 😂

Yaş aldıkça seyretme moduna geçtim 5 dakika sonra ben tepki vermediğim için herkes işine bakıyor. 😄 evdeki tartışmalardan uzak kalmanın formülünü sonunda uygulamaya başladım 😂

Kendini savunmak ya da anlaşılmak için sürekli çaba göstermek gerektiği düşüncesi, duruma ve bağlama göre değişir. Bazen bu çaba gerekli olabilir, bazen de gereksiz ve yorucu olabilir. Kendini savunmak gerektiğinde, bu genellikle bir yanlış anlaşılma, haksızlık veya adaletsizlik söz konusu olduğunda ortaya çıkar. Bu durumda, insanın kendini ifade etmesi, duygularını ve düşüncelerini doğru bir şekilde aktarması önemlidir. Özellikle bir başkası sizi yanlış anladığında ya da haksız bir şekilde suçladığında, kendini savunmak sağlıklı ve gerekli olabilir. Ancak bu çaba, bazen bizi daha da sıkıntıya sokabilir, çünkü karşımızdaki kişi ya da insanlar, bizi anlamaya kapalı olabilirler. Öte yandan, sürekli olarak anlaşılmak için çabalamak, bazen insanı tükenmiş hissettirebilir. Kendini savunmaya ya da anlaşılmaya çok fazla odaklanmak, içsel huzuru kaybettirebilir. Kendi değerini anlamak ve başkalarının anlayışını kendi içsel gücünden bağımsız olarak kabul etmek, daha sağlıklı bir yaklaşım olabilir. Sonuç olarak, kendini savunmak veya anlaşılmak için çaba göstermek gerekli olabilir, ama bunu yaparken de sağlıklı sınırlar koymak, karşımızdaki kişileri değiştirmeye çalışmak yerine, kendi duygularımıza ve değerlerimize odaklanmak önemli. Bazı durumlarda, kendi içsel huzurumuzu kaybetmeden bu çabayı sürdürmek daha iyi olabilir.
ben uğraşmıyorum hiç bir şekilde. beni kim nasıl anlıyorsa öyle anlasın. zaten kimseyi de takmıyorum. sadece beni seven bana değer veren insanları düşünüyorum o kadar.
Valla kimse benle pek uğraşmaz "aman, aman onunla uğraşacağına git arı kovanına çomak sok daha iyi" türünde biri olarak gayet net anlaşılmış birisiyimdir yani
😂😂
Cevap
3Cevap
Kendimi savunurum ama anlaşılmak için çabalamam. Anlamak isteyen her zaman ve her şekilde anlar.
Eğer önem verdiğim biriyse cazgır kadın modumu açar savunurum yoksa umrumda değil :)
Ben bu çabayı bıraktım.
Salmak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?