
İnsan güven duymadığı bakkaldan bile alışveriş yapmaz. Güven her türlü ilişkide olmazsa olmaz ön şarttır bence.

İnsan güven duymadığı bakkaldan bile alışveriş yapmaz. Güven her türlü ilişkide olmazsa olmaz ön şarttır bence.
Güven üzerine kurarım ama temkinli olmayı da ihmal etmem. İnsanlara baştan güvenmeyi tercih ederim çünkü her ilişki, dostluk ya da iletişim güven olmadan başlamaz. Ama bu demek değil ki hemen her şeyi açık ederim ya da tamamen kontrolsüz güvenirim. Zaman içinde hareketleriyle, tavırlarıyla güveni hak edip etmediğini görürüm. Eğer biri güvenimi sarsarsa, bir daha aynı şekilde bakamam. Şüpheyle yaklaşmak baştan insanları kaybetmek gibi geliyor ama tamamen sorgusuz sualsiz güvenmek de riskli. O yüzden ortasını bulmaya çalışırım, ne fazla saf ne de fazla paranoyak olmak lazım.
En yakınımda olanlar, gerçekten güvendiğim kişilerdir. Ama önceden darbe gören tecrübeli biri olarak, her an temkinli olurum. Ve ne kadar güvensem de herkes herşeyimi bilmez. Ve özellikle zaaflarımı belli etmem.
Cevap
3Cevap
tabi ki de güven üzerine kurarım ben her zaman
Güven üzerine ama kişiyle yakınlık dereceme bağlı olarak bana kişisel alan adı altında sınır koyarsa istemem
Güvenin olmadığı hiçbir ilişkim neredeyse yok zaten şüphe duyduklarımdan da ister istemez soğuyarak uzaklaşıyorum
Güzelik üzerinine kurararım
Her ikisi üzerine kurarım
kimseye güvenmedigimden sır vermiyorum
Güven üzerine tabii ki
Süpelenirsen olur
Şüphe üzerine tabikide
İlgi
Seninle ilgilenen biri varsa ne güzel
Yok maalesef
Sağlık olsun. O da olur inşallah
Düzelicez inşalla beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar