Hiç aynanın içine girmeyi hayal ettiniz mi?

Ben aynanın içine girip hiç kimsenin olmadığı bir dünyayı hayal ettim küçükken hep..

Aynanın içine giriyordum. Hayallerimde..
Ve belki sadece istediğim kişiler oluyordu..
Oradan komşumun evlerine girip komşumun evlerini gezmeyi..
Belki hiç tanımadığım insanların günlüklerini okumayı..
Yanımda sadece bir rehber olsun onunla gidelim ve derin sohbetler edelim.
Birlikte gittiğimiz evlerde çay içer ve yazılanlar hakkında konuşurduk..
Deniz kenarında tek ben yürürdüm.
Koruyucum yanımda..
O uçak kullanabiliyor..
Başka ülkeleri sadece onla gezsem?
Paris'te sadece onunla kruvasan yesek?
Şöyle bir sorgulasak.
Canım sıkılınca yine kendi dünyama dönsem..

𝓨𝓲𝓷𝓮 𝓱𝓪𝔂𝓪𝓵𝓹𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓵𝓲𝓰̆𝓲 𝓽𝓪𝓿𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓹𝓶ı𝓼̧ 𝓫𝓲𝓻 𝓶𝓪𝓼𝓪𝓵 𝓴𝓪𝓻𝓪𝓴𝓽𝓮𝓻𝓲 ..

𝓢𝓸𝓻𝓾𝓵𝓪𝓻ı 𝓴𝓮𝓷𝓭𝓲𝓼𝓲 𝓰𝓲𝓫𝓲 𝓱𝓪𝔂𝓪𝓵 𝓾̈𝓻𝓾̈𝓷𝓾̈..

#𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼𝓪𝔁 👑
Hiç aynanın içine girmeyi hayal ettiniz mi?
Hiç aynanın içine girmeyi hayal ettiniz mi?
Cevapla