İşim yok atanamadım, arkadaşım da yok ben nasıl mutlu olacağım?

22 yaşındayım. Mezun oldum atanamadım. İşte bulamadım. Üni arkadaşlarım kendi şehrine döndü, diğer arkadaşlarım 3 tane biri çalışıyor diğerleri kendi okuluna bakıyor. Çok yalnız kaldım. Sosyalleşme ve arkadaş edinme konusunda zayıfım. Gece dışarı çıkmak gezmek eğlenmek istiyorum. Ama işim de yok bunu yapacak kimsem de yok. Çok üzülüyorum
İşim yok atanamadım, arkadaşım da yok ben nasıl mutlu olacağım?
Cevapla