İnsanlar zamanla değişebilir ve bundan dolayı duygularda farklılaşabilir. İlgi ve bakış açısı evrilebilir. Peki derinliği aynı mı kalır?


İnsanlar zamanla değişebilir ve bundan dolayı duygularda farklılaşabilir. İlgi ve bakış açısı evrilebilir. Peki derinliği aynı mı kalır?


Sevgimin derinliğini zaman gösterecek orasını bilemem. Ama zamanla değişebilir mesela sevmediğim birini zamanla sevebilirim ya da sevdiğim birini zamanla ilk tanışmamızda ki gibi zamanla sevmeyebilirim. Bana genelde 1. Daha çok oluyor ama yani sevmediğim birini zamanla sevebilirim mesela. Bu duygu bende zamanla değişebilir ya emin değilim 🤷🏻♀️
Sevdiğim birine olan duygularım zamanla değişebilir, çünkü insanlar ve ilişkiler de değişiyor. Ancak bu değişim, sevginin derinliğini asla değiştirmez. Duygular zamanla şekillenebilir, bazen heyecan, bazen huzur ön plana çıkabilir, ama o kişinin benim için taşıdığı anlam, her zaman aynı derinlikte kalır. Sevgi, bir süreklilik gösteriyor; bazen farklı şekillerde tezahür etse de, o kişiye duyduğum değer hep aynı kalır. Sevgi, zamanla olgunlaşır ve derinleşir, ama özü hep aynıdır.
Sevgi güçlü ve köklü bir duygudur. Yapılanlara göre tesiri azalsa da temelde aynı kalır...
Sevgi, bir kişiye karşı duyulan ilgi, bağlılık, içtenlikli yakınlık duygusu, derin sevecenlik; o şeyin iyiliğini isteme, ona içten bağlanmadır. Bu içtenlik sevgisi yani sevginizin derinliği aynı kalır diye düşünüyorum. Her insanın sevgi bakış açısı vardır duyguların neye sahipse sevgi derinliğe göre bağlıdır.
Cevap
11Cevap
Aynı kalmıyor, duygum bittiyse her şey biter bende...
Değişen duygularımla sevgimin derinliği de kalmaz
Duyguların değişmesine karşıdaki hatalarıyla sebep olmamışsa mantıksal olarak sevgi de değişmemesi gerekir.
Derinliğine gelince, bu sevgi ahlaki erdemlerden dolayı ise, iyi bir insan olduğundan dolayı ise bu derinlik değişmez kanaatimce
Ancak nefsani bir sevgi ise belki bu değişebilir...
Sevgi değişmez Sevgi hep aynı kalır bazen Duygu ve düşüncelerimizi baskı altında hissedebiliriz karşımızdaki insana karşı birtakım eski kırgınlıklar dünyaya gelebilir doğabilir ama şunu unutmamak gerekir eğer bir insan size gerçekten değer kıymet veriyorsa ne olursa olsun döner dolaşır size gelir.
Ya sevgim bitmediyse gittikçe daha da derinleşir , bağlanırım hayatımda daha fazla yer edinir fakat bu tam tersi de olabilir o kişiye karşı artık eski sevgiyi hissetmiyor da olabilirim o zaman da bir şekilde aramızdaki mesafe artar kendisi ile.
Sevgi azalsa da yine de ona bir şey olduğu zaman insanın içi sızlıyor üzülüyor. Demek ki derinlerde hala bir şey kalıyormuş.
İnsan değişip dönüşebilen bir varlıktır. Duygular da değişir tabii ki. Sevdiğim kişiye karşı duygularım değişmişse derinliği de değişir elbet. O da eskisi gibi olmaz.
Duygularım değişirse sevgim biter ama saygım hep aynı kalır.
Birine olan sevgim yok olmuşsa Eğer aynı orandan fazla, nefret etmeye başlamışımdır.
Vefa da sevgiye dahil acep. Ne zaman uzak kalsam sevdiklerimden fiziken ya da manen, vefam hiç eksilmiyor. Benden mi sevgimden mi ya da sevdiklerimden mi bilemiyorum.
Yok kalmaz.. Durup dururken de kaybolmaz sevgimin etkisi.. Buna sebep olunmuştur mutlaka..
Sevgimin derinliği de değişir. Bu arada kusura bakma takip istekleri ile ilgilenemedim. Hesabım kapalı olduğu için.
Duruma göre bal dökeriz
Evet, sevgi normal koşullarda baki kalır.
Hiç bir şey aynı kalmaz bende
Derinlik kalır..
Evet kalır. :)
Kalmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?