Evde aklımı kaybetmek üzereyim, ev genci olmak ağır gelmeye başladı artık ne yapmalıyım?

Üniversite bitti, kpss den 82 aldım. Maalesef atama yok atama olsa da puanım yetmiyor. Özelde kendi alanımda iş bulamıyorum. Arkadaşlarım kendi halinde dışarı çıkmıyorum. Başka alanda da iş bulamıyorum. Sevgilim de yok. Evde dura dura iyice kilo aldım. Sürekli yatıyorum. İzlenecek film, oynanacak oyunda kalmadı. 22 yaşındayım aklımı kaybetmek üzereyim.
Evde aklımı kaybetmek üzereyim, ev genci olmak ağır gelmeye başladı artık ne yapmalıyım?
Cevapla