Pek dışarı çıkmayı seven biri değilim bu arada ne yapsam bilemiyorum
Nasıl geçer can sıkıntım?
Nasıl geçer can sıkıntım?
Millet çalışmaktan kendine, kültürel şeylere vakit bulamıyor birileri de evde duruyorum napıyım diyor bunun adı vizyonsuzluktur.
Yapabileceğin o kadar çok şey var ki..
Ne yapabilirim mesela?
Kitap okuyabilirsiniz, film izleyebilirsiniz, tiyatroya gidebilirsiniz, dil kursuna yazılabilirsiniz.( Ki evde de dil öğrenilir) spor yapabilirsiniz, yeni uğraşlar edinebilirsiniz. Vaktin bu kadar boşken kendi kültürel birikimine vakit ayır derim. Sabah 8 akşam 5 e kadar çalışıp eve yorgun gelsen bunları yapacak değil zaman güç bulamazsın (daha önce çalıştım da söylüyorum)
Dil 1 yıl öğrenmeye çalıştım ama pek bana göre olmadığını fark ettim normalden fazla ama yeterince iyi değil
Spor yapıyorum egzersiz programı indirdim
Kitap okumaktan bu aralar bunaldım biraz ara verdim
Film de izleye izleye kalitesizler ya da ilgimi çekmeyenler kaldı artık
Tiyatroya gitmedim ama nerelerde vardır ki tiyatro?
Gaziantepteyim
Şanssızım ya ben biletler bitmiş
Tamam sık kullanılanlara atarım bildirimi de açarsam tamamdır sanırım
Camı aç yoldan geçenlerin kafasına çekirdek kabuğu at sen o zaman gör heyecanı 🤭
Aşağısı fırın şikayete gelirler valla😄
Çocuk olsam yapardım da şimdi çok ayıp olur adım çıkar valla😅
Bu bir evlilik teklifi mi? Evet evet evet😂
Düğünü ne yapayım arabaya ekle yükseltiriz kalitesini😅
Araba yok haa alırız sorun değil😅
Ama benim şehrime gelmelisin annemi çok severim ban annemden başka kimsem yok
Ne dersin?😄
Başka şehirlerdeyiz maalesef😊
Ailen?
Gaziantepteyim 18 yaşındayım falan sen sor ben söyleyeyim😄
kış vakti dışarı çıkma zaten. yap bir sahlep camdan dışarıyı izle.
Başka ne yapabilirim?
Cevap
20Cevap
Yemekle ugraşabilirsin tatlı felan , film izlenir ev işi yapılır
Uyu veya telefonunla vakit geçir erkeklerin hakkında arkadaşlarınla dedikodu yap
Arkadaşlıklar sahte geliyor yılda 2 3 kez buluşuyorum sadece
Başka ne yapabilirim?
Ev işlerini yaparsın mesela vardır senin samimi arkadaşın belki
Ev işleri 12 ye kadar bitiyor arkadaşta neyse bakarız😊
Erkeklerin hakkında dedikodu yap ki vaktin nasıl geçtiğini anlamazsın o an da erkekler bir daha seni üzemez ki onların hakkında arkadaşına içini dökersen
Tamam teşekkür ederim😄
Rica ederim başka da soru sorabilirsin
Bir işte çalışmayı düşünmüyor musun? Hem vakit geçer sıkılmazsın, hemde eve katkın olur.
Babam pek çalışmamı istemiyor ama 1 yıl sonra falan çalışırım ya da üniversite diye düşünüyorum
Ekimden sonra evde kalmaya başladım ben ve 2 ayda sıkılmaya başladım bir çok şey denedim yaptım ama yine de durum aynı
youtube dan yabancı dil öğrenme videoları izle.
Dil öğrenmek pek bana göre değil ya 1 yıl denedim ama sürekli bir çalışma gerektiriyor baş ağrısı yaptı
Yapabilicegin cok secenek var
Bir kaç tanesini söyler misiniz?
Film izlemek.
Kendini oyuna takmak.
Dahasini yz bna ord sylm
sohet ederek ya da baska seyler de gizlisn ama olmaz diyeme.. burdan
ismek kurslarına gidebilirsin
Sosyal medya ile
Kıtap okuyarak
El uğraşları
Evde otur dışarısı çok soğuk
Yok can sıkıntısı geçmesi zor
Dizi film izle kendıne manita yap :)
Yorumlar yapıcı ve güzel seç beğen al
flim izle belgesel izle kitap oku
Sohbet et burdan en iyisi
Spora başla
Yaptım az önce onu 12 ye kadar temizlik kahvaltı geçiyor zaman ama sonrasında bir sıkılma sarıyor
bir hobi edin kazak ör mesela veya kendini geliştirmek için birşeyler yap. mesela ingilizce ögren vs
Yani örgü olabilir evet
bir tavsiyem. var
Buyrun söyleyin
Film izle
evlilik
Yaşım 18 henüz😊
evi temizle.. :P
12 ye kadar bitti onlar😊
Geleyim hangi şehir😄
Ayy uzakmışız ya😄
Gaziantepteyim😊
Kesinlikle😅 Helikopterini göndermelisin😄
Teşekkürler efendim😄
Ayy çok çok teşekkür ederim çok naziksiniz😄
Senin ilacın bende
Konuşarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar