AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
395 bin paramı la niye böyle bişey yazdinki yani bunu gören hicbi kız AA bunun parası varmış buna yanlayalim demez yani 395 bin $ falan yazsaydın belkiii biseyler olurdu 😁
395 Milyon olsa ne olacak.
Birkaç psikiyatri görüşmesinden sonra bu düşünceni değiştirip. her şey olabilirdi
Boş ver kanka gel u akşam garıylan gızlan yiyelim onu. Ortam yaparım sana miss...
Karıyla kızla yiyebilmem için 13 yıldır içinde bulunduğum fare deliğinden çıkmam lazım bu da İMKANSIZ.
Biz sana gelelim asjkdfbas toparla evi
Antalyadayım beklerim.
Dolar veya altına at 6 ay unut sonra ort. Bi araç alırsın inşallah
Araç alabimem için 75 yıl geçmesi gerekiyor
İlla sıfır alacaksın diye bişey yok ki
araba süreceğim de ihtimal yok.
Olumsuz kullandığımız kelimeler hakkımızda gerçeğe dönüşmesin. Olumlu kullanalım olumlu şeyler yaşarız inşallah
75 Yıl olumlu düşünsemde Araba sürmek sevgili evlilik yabancı ülke gibi görme gibi şeyler Atatükün geri gelme ihtimali ile aynı.
Sen kendine haram kılmış isen biz ne yapabiliriz,?
Helal kılınca her şey oluyordu
Olması için kapıyı açık tutmak ile mükellefiz. Hayal kırıklıkları bizi inata sürüklemek istese de vesvese ile. Güçlü olmak zorundayız. Kapıyı açık bırakalım gelmeyen utansın öyle mi değil mi
Bana dünyayı versen ne yapayım mesela hiç bir şeye hevesim isteğim yok cumhurbaşkanı olsam ne yazar artık.
Kimden neyden ne beklentim var
İşte böyle düşünmemeliyiz. 60 yaşında olan biri senin iki katın yaşama hevesi varsa bence sıkıntı sendedir. Motive olmanın videolarını izleyip yollarını denemeliyiz
Hahahah 13 Yıl olmuş. bu kadar sosyofobi bu kadar eziklik gerikalmışlık varken. hiç bir şeyle mutlu edemezsin hayata dönmem. hiç bir video motivasyon yapamaz.
Peki sen dünyaya mı zulüm ediyorsun yoksa kendine mi kıymetli abim
Sadece bunun cevabını ver evet bende bu yaşıma rağmen birşeylere küsüyorum ama bu tehlikeli bir hastalık ve bizi zamanla öldürecek kadar tesirli, duygularımızı öldürecek, hislerimizi...
13 Yıldır çalışmadım okumadım zayıf sağlıklı yakılışıklı arkadaş eş dost sevgili araba sorumluluk kendini sevme yaşamadım düşün artık bu 2099 yılına kadar böyle gitmek ZORUNDA.
Değil be değil abicim değişime güven, sürece Güven. Sadece dışarıda insanların arasında gezmeye başla kendini rahat bırak her şey rayına oturacak şu kardeşine güven ve dua et
Tamam yarın ilk iş tuvaletçilik mezarcılık işine başlıyorum sayende içime su serpildi.
Depresyondasin agirlasmadan iyice destek al.
Ağırlaşmadan mı 13 yıldır sürüyor hiç bir destek sosyal özgüvenli yapamaz
Bende 18 yıl sürdü. Üç yil once kurtudum geride Anksiyete bıraktı.
ben ancak ölüm gelirse kurtulurum
Aynen. Ancak o zamn kurtulursun.
iyi anlaştık
Karı kızla yeme. Yatırım yap. Geleceğe yatırım yap. Yersen ilerde ailende ye. Esclrrle değil
İstesemde karıyla kızla yiyemem zaten at bankaya çürüsün
Aynen ama bak nap kuyumcudan altın al yani en basidi şu an bişey yapamasan dahil ilerde altın fiyatı artar paran değer kaybetmez
abim öyle yaptı zaten
o para bende olaa benimde hayalim olmazdi bi bisiklet bile almiyor.
İşin ilginç tarafı 300 Trilyon olsa bile hayalim olmaz cumhurbaşkanı bile olsam
senin hayalin olmasa bile baskalarinin hayaline yardimci olup kendini tatmin ederdin.
Bal tutan parmağını yalamıyor ne yalarım ne yalatırım sadece AKITIRIM
Parayı ver bana bir gecede yerim
🤑
Sen kullannasını bilmiyorsun yemesini bilene ver bak neler yapıyor o para ile ;)
Birikim yap elbet zamanla değişir
Benden bir halt olmaz
Şimdiki senden belki ama ilerde zaman neyi getirir bilemezsin. O yüzden birikimini yap
13 Yıldır ne getiriyorsa onu getirir ben kendimi biliyorum
Yarın sabah saat 8 de ne ile karşılaşacaksın? Her günün her anın farklı ilerliyor.
Hahaha 13 yıldır her günüm aynı ilerliyor bütün gün evdeyim ölüm dışında değişiklik olmaz
Her günün ayrı ve farklı. Bundan 4 yıl önce pandemi vardı bu gün yok ee hani aynımı?
Senin için ayrı ve farklı. Benim için 2012 yılından beri pandemi. siz koronadan kapandınız ben 8 sene önceden 2012 de kapandım. benim için 10 Nisan 2012 tarihinden beri pandemi.
Hiçbirşeyin aynı değil. 2 yıl öncw giydiğin iç çamaşırın nile bu gün yoktur veya çorabın. Aldığın nefesi bile bir daha geri alamazsın çünkü o oksijeni çoktan tüketmişsindir. Boşuna her günmaynı yalanıyla beynini oyalama.
Senin için öyle ben 6 yıldır aynı pijama ve kazağı giyiyorum.. Gel de yaşadıklarımı 1 gün yaşa bakalım görelim hanyayı konyayı.
Demekki 7 yıl önce başka bir pijama giyiyormulsun yani aynı değilmiş 😅
Demek ki 13 yıldır hala aynı kafadaymışım hiç evden dışarı çıkmamışım 🤣
13 yıldır aynı yataktamısın yoksa arada değişiklik olsun diye tuvalete gidiyormusun?
Aynı yataktayım aynı oda aynı semt aynı ev 13 yıldır nasıl kimseyle görüşmüyorsam yine öyleyim Arkadaşım Bilgisayar
Hayatındaki farklışıkları farkedemiyorsun ve kendini bu moda sokup devam eden de sensin. Yani senin kararın. Sorununsordun ve sana mantıklı bir cevap verdim. Elbette başka cwvaplar da var ve hangisini yapacağın senin kararın.
13 Yıldır yaşadıklarımı bir de sen yaşa aynı kafa aynı ruh halinde olalım. ordan fikir vermesi kolay.
Sen 13 yılda bir hayat yaşarken ben de o sürede başka bir hayat yaşadım ve tek zor hayat seninkisi değil. O yüzden sirkelenip lendine gelmek de senin elinde hayatını böyle devam ettirmekmde. Tüm güç içinde sen yeterki ne istediğini bil ve o amaçla ilerle
O paraya bir şey yapılmaz zaten
300 Milyonda olsa bir şey yapılmaz
bana 2 atsana o zaman sadakan olsun
2 Lira mı
bin
Gelecekden bir ümidin yok dostum ondan.
nasıl olsun
Olsun paranı çar cur etme belki ilerde olur
hiç bir zaman olmaz.
Neden bukadar umutsuzluk
13 Yıldır eve hapis müebbet depresyon.
Sebep
Herşeye Uzak Yabancı Geri , EZİK KALMAK. Bende soyutladım.
Kimi cezalandırdın böyle
Kendimi.. Diğerleri gibi hayat telaşı maaş iş okul sevgili aşk arkadaş gezme araba alışveriş seyehat gibi şeyler yok 75 yıl boyunca.
Sen kafayı mı yedin saçmalama ya git hayatını yaşa
Ben belki tek bu hayat biçiminde barınabiliyorum nerden biliyorsun. Sosyofobi diye bir şey duydun mu
At yatırıma dursun hayal kurmak için yetmez o para
Paradan başka neyin var?
Yırtık dökük bir de ceket var
Mesela 395 liradan kendine yeni ceket almak için biraz ayırsan, sonra biraz mantığını çalıştırsan geri kalan parayla ne yapabilirim diye bir adım atsan olmaz mı?
Hiç bir şeye hevesim yok desem işim gücüm sosyal hayatım özgürlüğüm yok desem 13 yıldır odama eve hapisim desem.
Peki neden ne için böylesiniz bir sebebi var mı?
Herşeye uzak yabancı ezik geri kalmam.
Size bu kafayla hiçbir şey anlatılmaz Allah yardımcınız olsun iyi günler.
Herkes senin gibi mi sanıyorsun. Allah sevgiline sabır versin , iyi günler.
O parayla ne yapılır ki zaten? Araba bile alınmaz.
300 Milyon bile olsa bir şey yapılmaz benim kafa böyle.
300 milyona yaparsın. Dünya turuna çıkarsın, kendine iş kurarsın, doğayı keşferdersin, lüks araba alırsın.
İçimde 13 Yıldır yaşam hevesi yoksa kendimi ve hayatı sevmiyorsam Cumhurbaşkanı olsam dünya benim olsa ne yazar.
Kral bana ver ben harcarım
Bana ver sjsjjsjsjs
Çerez parası
O parayla ne yapilirki zaten
300 Milyon da olsa nafile
Niye yaşatir bence o para
İçimde yaşam hevesi mi var
Okadar para getirmezmi hevesini
Hayır sosyofobi var
Teknoloji gelişti o oarayla tedavi ettirirdin kendini
Hiç kimse tedavi edemez.
Bana ver
600 Tl bir fatura borcum var ödermisin
dünyayı gez
Değil dünyayı bizim mahalleyi bile gezemem.
neden? çık mesela japonya , tayland , kore tatil yap kendine herşeyden uzak ne güzel
. Çıkabilsem önce 13 sene depresyondan ev hapsinden çıkardım
Benim için araba sürmek sevgili evlenmek yabancı ülke görmek ATATÜRKÜN dünyaya gelme ihtimali ile aynı.
bence kendinden vazgeçme bu kadar birazcık çabala mutlu olmak için emek vermezsen olmaz bişeyler
Tamam emek verince çöpçü mezarcı tuvaletçi temizlikçi olunca çok şeyler olurdu.