Olduğumu sandığım bir hastalık vardı inanmıştım çok ama o bende yokmuş meğersem hayal kırıklığımı anlayabiliyor musunuz?

Çok inanmıştım ya sanmıştım ki İŞTE buldum her şeyin sebebini! Neyi neden yaptığımı bütün bu acıları niye yaşadığımı işte demiştim ya buldum abi bu sefer buldum yemin olsun buldum demiştim. Evreka anıydı bir noktada anlıyor musunuz? Hasta olmayı kim ister ki? Ama ben çok inanmıştım ya abi çok inanmıştım şimdi ben ne yapacağım?

Olduğumu sandığım bir hastalık vardı inanmıştım çok ama o bende yokmuş meğersem hayal kırıklığımı anlayabiliyor musunuz?
Cevapla