• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Yazılımda rastgele meydana gelen hatalar, kişiliği oluşturabilir miydi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
youtube.com/shorts/3ihnhk7kdy0?feature=shared
Güncellemeler
1 yıl
Tost makinemin duygusallaşmasını istemem
Yazılımda rastgele meydana gelen hatalar, kişiliği oluşturabilir miydi?
Cevapla
Yazılım Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Göktuğ_07
    Göktuğ_07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Paylaştığın fragmanın kitabı var, okudum. Karışık ama heyecanlı bi kitap, doğrusu bi tık sıkıcı ya da ben yanlış zamanda okudum ama buna rağmen beğendim. Yanlış değilsem kitapta sorudakine benzer bi olay oluyordu, okuyalı 4 yıl oluyor. Genel olarak belki pek mümkün değildir, çünkü hatalıysa geçmesi gereken aşamayı geçemez ve çöp olur fakat, diyelim bi şekilde o makine de hata verdi, hatalı olmasına rağmen geçirdi.. O zaman mümkün ve, bence güzel bi aksiyon olurdu

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani elbette ama imkansız değildir. Çünki git gide komplike bir hal alıyor.
      Kitabın adı ne.

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Aynı isimde.

      Isaac Asimov - Ben, Robot 🙌🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aaaa bunu biliyorum : ) cok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Will smith fena oynuyor. Filmini izlememişsen izle : )

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      rica ederim. İzlemedim evet, ama sen önerdiysen izlerim : )

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Aslında bakarsan, rastgele meydana gelen hatalar bir yazılımda beklenmedik davranışlar yaratabilir ve bu, bir çeşit "kişilik" gibi algılanabilir. Ama gerçek bir kişilikten bahsediyorsak, bunun sadece hatalarla değil, bilinçli seçimler ve öğrenme süreciyle oluşması gerekir. Yine de, bazen insanlar da hatalarından ders çıkararak şekillenir, yani yazılım dünyasında da rastgele hatalar bir nevi "karakter" yaratabilir gibi düşünülebilir. Ama bu, gerçekten bilinçli bir varlık yaratır mı, orası tartışılır.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Anlıyorum yorumunuz icin teşekkürler.

      Yorumla
    • Ayhan67
      Ayhan67
      1 yıl

      Rica ederim 🙏😊

      Yorumla
  • OrganIQ
    OrganIQ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Bugünkü sorular da efsaneydi yalnız 🤩

    Haftanın ilk günü olunca cevaplar taksit taksit gelmek zorunda kaldı 😂

    Ağzımın tadına göre olanları sona sakladım 😋

    Oluşturabilir. Hatta -bilir kısmı fazla, oluşturdu ve oluşturuyor 😀 İnsan genetiği de bir yazılımdır. Mutasyona sebep olan da onda oluşan rastgele hatalardır.

    Yani o hatalar olmasaydı hiçbirimiz olmazdık 🙃

    2
    54 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Daha senin bu soru kötü dediğini görmedim : ) nezaket edipte belki söylemiyorsun o ayrı mevzu : )

      Bu açıdan bakmana şaşırdım birazcık ama cok değil : )

      Doğru zamanda yapılan Hatalarda önemli diyosun : ) hahshah

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Müssadenle "Bilir kısmı fazla, oluşturdu ve oluşturuyor" kısmını sormak istiyorum. Örnekten yola çıkarsak, ben hiç denk gelmedim duygusu olan elektrikli bi alete 😅

      Biz şimdi mutasyon geçirmiş yazılımlardan ibaret miyiz 😀😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Esasen bizde elektirik sinyalleri ve atomlardan meydana geliyoruz. Bu kısım biraz karışık. Bir tost makinesi ile yakınlık hissedersen normal yani. Arkadaş gibi : )

      Organikin demek istediği henüz ilkel çorba oluşmuşken. Elektirik ya da farklı bir enerji çeşidinin o ilkel çorbaya çarpması ile amino asit ve moleküllerin birleşmesi sonucu protein ve dna , ordan tek hücreli canlı oluşumu. Ordan farklı prokaryot hücre ve çok hucreli canlıların oluşumu. Ordan balık , tavşan, dinazor, yassı solucan derken insan ve cok dizeli hatalar, rastlantısal sonucu oluşmak.

      Mesela ruhsal hastalıklar neandartellerde olmayabilirdi ,
      Birileri ile çiftleşme sonucu homo sapiens oluşunca yüzde 2 ila 8 neandartel geni taşır bu bizi bazı konularda güçlü kılsada bazı konularda zayıf kılıyor. Gibi gibi.

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Peki bu ilk paragrafta ki anlatıma göre, eşyalara bağlanan insanların eylemine bi nevi normal diyebilir miyiz? Ya da gerçekten normal değiller?

      Ya da bu soru saçma ve âlâkasız mı oldu?

      Biraz karışık geldi, detaylı bi araştırma yapmak istiyorum. Sen, siz, güzel anlatıyorsunuz ama ben bazen anlamakta güçlük çekiyorum. Kendimce olay özeti çıkarıp oradan yola çıkarak araştırma yapayım. Çok teşekkür ederim açıklık getirdiğin için 🙏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani bakış açına bağlı mesela ben insanları, hayvanları , bitkileri , cansız varlıkları neredeyse birbirine yakın görüyorum. . İnsan sadece biraz daha komplike bir yapı.

      Cevap vermem gerekirse bu bakış açına göre değişir.

      İlk paragrafı yazmamam gerekirdi. : ) kafanın bu kadar cok karışacağını beklemiyordum.
      Kusura bakma.

      Mesela biyolojik olarak insana bakarsan ikinci paragraf.

      Madde olarak bakarsan birinci paragraf.

      Saçma değil hayır tam yerinde bir soru ama ben anlatmada iyi değilim : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @OrganIQ gelince konuya daha bir açıklık getirir diye düşünmekteyim.
      O da hafta başı olduğu icin yoğun galiba.

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Öğle saatinden beri rahat durmadılar 😂
      Hatta şu anda da durmuyorlar da kaçamak yapıcam yoruldum 🤣

      Canlı gelişimini ve değişimini mutasyonlar sağlar. Evrimin taşıyıcı güçü diyebiliriz. Mutasyonun bir sebebi de DNA kopyalanması sırasında hata olması.
      https://tr.m.wikipedia.org/wiki/DNA_replikasyonu

      DNA ve Genlerimiz de aslında bizim kodlamamız yani yazılımımız. Oradaki hatalar bizi biz yapan şeyler 😀

      Canlı ne kadar gelişmişse mutasyon ihtimali artar. Peki ilk kopyalanan DNA'da mutasyon olmasına etki edecek şey o kadar az iken çünkü gelişmiş değil, mutasyonu ne tetikledi?

      İşte o hata 😀
      Yani bir hata sebebiyle varız.
      Belki de bizim hata olarak gördüğümüz bir şey sebebiyledir kim bilir 😇

      Belki de şu arkadaş gibi sistemden çıkmak isteyen bir atomcuktu 😂🤩

      https://youtu.be/0Pa696BSYjg?si=-D861GtfrJubN4tL

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Atomcuğa bak hele (bak hele yankılı konya ağzıyla )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Bu arada beğenmediğim daha doğrusu böyle beni tahrik etmeyen sorularına cevap yazmıyorum 😂

      Bakarsan onların da olduğunu görürsün 😀

      O yüzden sorularının genelinin çok iyi olduğunda ciddiyim, öylesine yazmadım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahaaha : ) evet bilmez olur muyum. Latifee ediyorum.

      Elbette.

      Beğenmenize sevindim. Bazen diyorum neden yani co vasat sorularda vardı yani sorduklarımın arasında : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Onu zaten gelen cevaplardan anlarsın 😂
      Gerçi neye göre iyi şimdi o tartışılır da neyse.

      Gelen cevap azsa bana göre iyi sorudur, gelen cevap çoksa kötü sorudur jdjdk

      1 xer pembeli hesap canı sıkılan var mı ya da canım sıkıldı ne yapalım diye sorsun en az 30 cevap mesela jsjsj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Anladım. : )

      Ahahaha bu nasıl mantık la : )

      youtube.com/shorts/TakwGmyjKNc?feature=shared

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Heh bak bu kafayla sorman lazım etkileşim için 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam pencereden dalıp egeden çıkıyor. Ahahahahah

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      ben yeni uyandım, beş on dakika oldu bulanık görüyorum, anlamaya çalışıp anlayamama sorunsalı devam ediyor ki tamamen uyansam da devam edecek gibi. Uzun teknik şeyleri bir iki okuyuşta anlayamıyorum sanırım bunu sizlerle konuşunca fark etttim. Henüz siz kadar gelişmemişim hayatın koşturmacası derken araştırmayı sevdiğim hâlde çok üstünde düşmedim. Paragraf soruları benden sorulur hâlbuki, üzüldüm kendime şimdi 😅 Erteleme sorunundan kurtulmam lazım, acilen

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      İkinize de kendinize haksızlık etmeniz sebepki falaka lazım 🤣

      Hayat şartları zorlar hepimizi beyler, sizi size bile gömdürtmem uğraşmayın 😂

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      @OrganIQ Ya ben uykumu tam alamıyorum iki haftadır. Şu rem uykusu denen sürece girip sık sık uyanıyorum. Gördüğüm her rüya her kâbus ezberimde. Uykuya geçsem bile anlamıyorum evde kimse yok ama psikolojikmen ses duyup uyanıyorum ya da bi şey görüyorum rüya da ve gerçek diye uyanıyorum ama olmadığını görünce geri uyuyorum sonra çok geçmeden tekrar uyanıyorum falan. Uyku kalitesi sıfıra indi. Bi türlü uykuyu alamadığım için gün içinde normalden daha fazla yoruluyorum kafa olarak. Yani bana açıklamaya çalıştığınız en basit hâlini anlamak için bile artık ciddi ciddi 6 - 8 kez okumam gerekiyor. Ya uykum geliyor ya okuduktan sonra ekrana bakıp düşünürken birkaç dakika geçiyor da kafam başka yerlere kayıyor hiçbir şey düşünmezken buluyorum kendimi, dur bi daha okuyayım diyorum döngüye giriyorum.. Uykuyu verimli alamayınca eskiden sizi daha rahat anlayıp sohbet ederken şimdi anlamak için çok çırpınıyorum :)

      Beni benden koruduğun için teşekkür ederim 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Göktuğ_07 bu dediğin şey benimde başıma geliyor coğu zaman. Bende anlamıyorum çoğu şeyi, üzülme yani. @OrganIQ falaka fikri fena durmuyor. Zamanı seçebiliyor muyum . Öğlene doğru olsun hava soğiktır lo : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      İzleyin ve uygulayın efsaneyi 🤩
      Hiç düşünce...
      https://youtu.be/AMu8c6_pDFQ?si=76H21rlH4nAanuhr

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      La pardon yanlış link 😂
      Bu
      https://youtu.be/cn7K_oLO3qs?si=-vwUikCFDfwjxL6A

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu bizim tom da eskimiyor yaw : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Ahahaha eskimez adam kendini donduruyor arada 😂

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      "Hiç Düşünce" benim meditasyonların temelidir.
      Organik'in yapı taşlarından 😀

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      @Psigareşh Reis sende anlamıyorsan kafamı nereye vurayım benn 😂😂 Vallahi bomba gibisin benim gözümde, yani beni seninle karşılaştırınca, ben karınca sen insan gibi 😂

      @OrganIQ Bu hiç düşünce evresine geçtiğim an uyurum ben 😂 Hatta adam gözünü kapatıp öyle yapmaya çalıştığı an uykum geldi ejxkdpdl Gözüm acıyor çünkü hâlâ uykum var ama açım en son öğlen 12 gibi yedim. Açlık susuzluk uyku bütün düzenim bozuldu ve dengeyi tutturamıyorum çünkü harekete geçecek enerjim yok. Yaşıyorum ama nasıl, evresindeyim. Hiç düşünceden daha kuvvetli, tokat yerine geçecek bi şey lazım bana. mesela ellerinde tuttukları sopa olur belki 😅

      Ama filmi yazdım kenara, ilgimi çekti mutlaka izlerim hepsini

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Yooo uygulamaya başla hemen 😀
      Cenin versiyonuna geç.
      Sadece temel ihtiyaçlarina odaklan.

      Yemeğini ye, suyunu iç ve uyu.
      Gerekmedikçe de hiçbir şey yapmadan bekle 😀

      Hadi go go go jdjdks

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Bu ilk linkte ki çocuk gelip beni dövse süper olur 🤣

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Jdjdksks

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Bunu verelim 😂
      https://youtu.be/b_eduI_bLYI?si=OyB5iMA4H2vTdB_Y

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Göktuğ_07 ne alakası var. Ha karınca, ha insan aynıdır. Bilisen.
      Olabilir insanlık hali anlayamayabilirim yani. Şimdilik.: ) sen genede kendine haksızlık etme.

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Yani yarın sabaha kadar ot gibi yaşayabilir öyle mi 🙃

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Evet ota bağla 🤩
      Hiç düşünce o aslında hadi 😂

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Gehjdkepdğeç beğendim bunu 🤣

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Gidiyorum öyleyse 😅

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      ya bu hiç düşünce işi öyle şeyler gördürdü ki bana 😂 Hepsini de hatırlıyorum, hatta bi ara boğulur gibi olduğum için öksürerek uyandım. Sanırım başaramadım. Yatmadan bakındım biraz da ya anlamadım ya da yapamadım. İyi mi geldi bilmiyorum bi düşünceye takılmayayım derken başım ağrıdı öyle uyudum jdjcjej

      @Psigareşh Reis sıkıntı sende ya da sizde değil dediğim gibi, kafam karışıyor ama sorun tamamen benden kaynaklı sizlerin anlatımı gayet sade ve net ama ben algılamakta zorlanıyorum 😅

      @OrganIQ Wiki linkini okudum ama anlamadım desem kızar mısın?

      Zamanında ders dinlemeliydim ama elimde değil abi, ben sözelciyim. Bak yine kalıp taktım jdkckd 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Göktuğ_07 kendine yüklenme . Bunu ben diyorum inanamıyorum. : )

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      @Psigareşh Kendime abanmayı seviyorum galiba. Kalk toparlan bi işe yara dermiş gibi tokat niyetinde oluyor jdjcjdnjd

      Bu arada benim karınca ve insan benzetmeme verdiğin cevap mecaz mıydı yoksa onun da bi terimi anlamı var mı 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Göktuğ_07 yani benim icin aynı yapı taşlarından oluşmuşlardır.
      O da candır, insanda candır. He katılırsın katılmazssın bilmiyorum. Şimdilik fikrim bu : ) .

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Tamamdır. En azından bunu anladığıma sevindim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Link zaten detaylı.
      Sadece dna kopyalanması ne demek merak edenler baksın diye attım 😀

      Sen karnını doyurup, susuzluğu giderip uyuyabildiysen tamamdır.

      Zaten o dolu zihinle hemen 0'lanamaz düsunceler imkansiz. Bir günde dolmadı onlar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      "Bir günde dolmadı" o kadar haklı ki

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      😂🙏

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Yöntem doğru yani. Tamam o zaman bugün de denicem, günlük böyle devam etsem kıvama gelirim herhalde, umarım : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Doğru doğru hatta akşama ben de yapmayı planlıyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benimde kendime bir yöntem bulmam lazim : )

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Cenin durumuna geç 😀
      Hava da soğuk zaten miss.
      Çek yorganı üzerine aynı o şekilde topla vücudu ve öylece kalıp sadece nefes al ver.
      İlk bulunduğun ortam gibi 😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok bu bende işe yaramıyor. Ayaklarımı cektiğimde daha cok düşünüyorum.

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Ben normalde o pozisyonda uyuyorum. Hatta yastık koysam da kullanmıyorum kolumu yastık yapıyorum her gün boyun ağrısı oluyor : ) Yalnız ilk deneyişte normalde düşünmediğim şeyler bile geldi benim aklıma yani öyle bi düşünce seli oluşuyor ki o an @Psigareşh aklında bulunsun isterim. Aşırı düşünesi geliyor insanın djckdkd ya da bunu yapıcam bilinciyle yatağa girip yapınca oluyordur bilemedim şimdi, unutup uyumak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bizim bir arkadaş vardı.2 c alıyordu 8 saat uyuyordu. Kendi kontrol ediyordu. Kendi yapıyordu ap ayrı bir kafaydı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Göktuğ_07 ben tavan seansi yapıyorum : ) bazen 1 saat boyunca bakıyorum.

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      @Psigareşh Helal olsun ona djjxkdkd

      Ben sırt üstü yatamıyorum, nefesim kesiliyor : ) Kafayı 'koluma' koyduğum an uyuyorum ama kalite sıfır jdkckd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      : ) ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sırt üstü uyumak zordur : )

      Yorumla
    • Göktuğ_07
      Göktuğ_07
      1 yıl

      Zor harbiden. Bi de işin uyku felci kısmı var o da korkutuyor ejxkdkd

      Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer öyleyse hep dediğim kusurları da saklısın sözü in kazanır

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Galiba öyle oluyor.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

1

Cevap

  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Robotlar insanlasiyor insanlar robotlasiyor. Soruna gelicek olursak belli bir kısım için geçerli kişiliği yansıtıyor. Bugün baby Rentier dizisini bitirdim ruh hastasi kadın hep hatalı yaziyordu sürekli :))

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Baştaki cümle cok can alıcı.
      Garip bir dizi olduğu kesin , izlemedim : ) .

      Yorumla
  • pollyy05
    pollyy05 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Rastgeleye gerek yok bence zaman içinde bunu da yapacaklar. Robotlar insan gibi olacak.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Elbette .

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Hayır, oluşturmaz çünkü yazılımın mantığına aykırıdır. kodlama aşamasında yapacağın tek harf ya da satır hatası işlevi geçersiz kılabilir.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Anlıyorum.

      Yorumla
  • Seda23344
    Seda23344 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    Hayir ekrana bakmadan yaziyorum😀😀

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yazılımda rastgele meydana gelen hatalar, kişiliği oluşturabilir miydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir insan karsisindaki kiside neden surekli hata eksik arar? 4 cevap verildi
Yazi yazmasını bilmeyenler hep yapay zekaya suç atmiyor mu? 3 cevap verildi
Yapay zekanın gereksiz anlayışlı yapmacık halleri sizi de çıldırtıyor mu? 2 cevap verildi
İnsan da kişilik çürümesinin sebebi nedir? 36 cevap verildi
Bu aptalca yapay zeka özelliği niye devre dışı olmuyor? 3 cevap verildi
Karakteri hatasız olmak mı, hatadan sonraki duruş mu belirler? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨