Karadenizli insanların şivesi bir bana mı çok tatlı geliyor?

Bir o kadar hızlı konuşup bir o kadar sanki sinirliymiş gibi konuşup aslında normal konuşuyor olmaları aşırı tatlı bence 😊
Karadenizli insanların şivesi bir bana mı çok tatlı geliyor?
Cevapla