Eski arkadaşlıklar, insanın hayatında özel bir yer tutar çünkü paylaşılan anılar, geçirilen zaman ve birlikte atlatılan zorluklar kolay kolay unutulmaz. Ancak zaman ilerledikçe hayat şartları, mesafeler ve değişen öncelikler bu bağları zayıflatabilir. Kimileri eski dostlarını yıllar geçse de aynı sıcaklıkla karşılar, kimileri ise araya giren mesafeler yüzünden yabancılaşır. Peki, eski dostlukları canlı tutan şey gerçekten içten bir bağ mı, yoksa sadece geçmişe duyulan özlem mi?
Eski arkadaşlıklar gerçekten değerini korur mu, yoksa zamanla sadece bir hatıra mı olur?
Kötü arkadaşlarınızın kötülüklerini fark ettiğiniz an, bir daha ardınıza dönüp bakmamak üzere onları terk ediniz. Ve onları yad etmeyiniz. İstikbalinizin hayrınıza uygun şekillenmesi konusunda hiç kuşkunuz olmasın Sevgili Dostlarım 💙 kötü olan da iyi olan da onlar farkında olmasalar bile size kendilerini belli edeceklerdir. Hak ile doğru ve adaletten yana yürüyünüz
Eğer o dostluklarda güven sarsıcı bir eylem ve zedeleyici kırgınlıklar yok ise, anılar hatırlanınca kalpte bir hüzün ama ayni zamanda yüzde tatlı bir tebessüm oluşuyorsa, uzun zaman sonra dahi konuşunca ya da yüz yüze görüşünce sanki daha dün görüşmüş gibi sohbet muhabbet coşkun sular gibi akıyorsa, bir derdin olduğunda dostum sana ihtiyacım var diyebiliyorsan, araya giren zaman ve acılar o dostluğu azaltmamışsa işte bu gerçekten kör düğüm bir bağdır.. Ama tam tersi olduğu zaman artık sadece anılarda kalmış iyi kötü bir hatiradir.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Arkadaşlık diye bir şey yok neden yok çünkü karşı taraf değişik bir tür başka türlü olsaydı her şey daha kolay olurdu mesela beni dinleseydi saygı duysaydı dediklerime tehdit etmeseydi hesaplar sormasaydı erkek gibi konuşmalara karışmasaydı öyle konuşulmaz demeseydi inadına kazıklar atmasaydı empati kurabilen biri olsaydı arkamdan iş çevirmeseydi satmaya bu kadar meraklı olmasaydı her şey güzel olabilirdi ama oda ne yapsın kendine yakışanı yapmaya çalışıyor
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben arkadaşlarıma her zaman değer veririm tabi ki de. çünkü benim için arkadaşlık çok önemlidir kolay bulunmaz ve bulunduğu zaman da insan bunu kaybetmemeli değerini bilmeli. bu zaman da insanlar maalesef kötü kalpli kimseye güven olmuyor. Eski arkadaşlıkların değeri, zamanla değişebilir bence. Bazı arkadaşlıklar, yıllar geçse de değerini korurken, bazıları zamanla sadece bir hatıraya dönüşebilir. önemli olan arkadaşlığı korumak bana kalırsa.
Eski arkadaşlıklar zamanla değişse de gerçekten sağlam olanlar değerini hep korur. Yıllar geçse de oturup eski anıları yad ettiğinizde, o sıcaklığı tekrar hissedebiliyor isen, işte o dostluk hâlâ yaşıyordur. Ama günümüzde kalmadı
Eski arkadaşlıkların değeri bakii kalır. Gözünle anlaşabildiğin birini bulmak zor olabiliyor. Arkadaşlıklar eskimez bence. Gerçek bi arkadaşlıksa her gün arayıp sormanıza bile gerek yok. Aradaki bağ diri tutar arkadaşlığı.
Değerini koruyan dostluklarım var hala liseden yurt hayatımdan, üniversiteden gerek çocukluk arkadaşlarım çok büyük hatalar yapılmadığı taktirde sonsuz olacağına inanıyorum 🙏🤗
Ne varsa eskilerde var. Her şekilde ne olursa olsun hep değerini koruyor. Daha yeni 2 senedir dargın olup görüşemediğim eski arkadaşlarımla buluştum her şey bıraktığımız gibiydi çok güzeldi.