Sizce doğanın kanunu neden bu kadar şanssız ve acımasız?

Yani demek istediğim hayat neden bu kadar katlanması zor bir psikolojik gerilimli bir erdemi sorgulayan dramadan ibaret?

Ah hayat dediğin bundan ibaret anlayacağınız Hayretlere kapılırsın

Ah dünya dediğin gezegen

Sizce doğanın kanunu neden bu kadar şanssız ve acımasız?
Cevapla