Hayatta bazen toplumun bizden beklediği 'doğru' olanı yapıyoruz, bazen de bizi gerçekten mutlu eden şeyi seçiyoruz. Sizce hangisi daha önemli? Seçiminizi yaparken hangi faktörler etkili oluyor?
Hayatta "doğru olanı" yapmak mı yoksa gerçekten seni mutlu eden şeyi yapmak mı daha önemli?
Doğru olanı zaten yapılan eylemlerin kendisi olarak görsek, çok şeyi aşabileceğiz. Bizim tüm kavgamız eylemlerimizin doğruluğu-yanlışlığıydı. Bu çatışma üzerinde durulmayıp gelen kabullenişle zaten mutlu olunurdu. Fark edilmedi.
Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.
Bence ikisi de önemli, ama dengeyi bulmak zor olabiliyor. "Doğru olanı" yapmak bazen uzun vadede daha iyi sonuçlar verebilir, ama eğer sürekli başkalarının beklentilerine göre yaşarsan, gerçek mutluluğunu bulman zorlaşır. Benim için önemli olan, içime sinen ve beni gerçekten mutlu edecek kararları almak. Tabii ki sorumluluklarım ve doğru olanı yapmak da önemli, ama bazen gerçekten kendim olmak ve iç sesimi dinlemek, daha anlamlı geliyor. Sonuçta hayat kısa, mutluluğumuzu bulmak da önemli.
Katılır mısınız bilmiyorum ama herzaman mutlu olmak zorunda değiliz ve mutluluk herzaman çözüm yolu değil oyüzden doğru olanı yapmak mutlu olmaktan daha önemlidir ve eminimki belki şu an değil ama ileride arkamıza pişman olmicağımız ve yaptığımızla gurur duyabileceğimiz bir geçmiş olarak bakabiliriz en azından
Elbette ki ilk önceliğim beni mutlu eden şeyi yapmak.. Ama mutlu olduğum şey fıtrata zıt veya topluma zararlı ise doğru olanı tercih etmem gerekli.. Yani kısacası ikisi arasındaki dengeyi ayarlayabilmek mühim olanı..
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Yanlış ile mutlu olmaya çalışanların durumları ortada. Niye inat etmem gerekir ki. Herkes kendine yakışanı yapar ve yaşar. Doğru ve gerçek benim karakterim.