Bazı zamanlar olur ki insanın hiç kolunu kaldıracak hali olmaz.. İşte tam olarak öyle bir gününüz oldu mu?

Bazı zamanlar olur ki insanın hiç kolunu kaldıracak hali olmaz.. İşte tam olarak öyle bir gününüz oldu mu?

Evet oldu hastaydım tabi korkmuştum. Hani birini kaldırsan ellisi bir defa derlerya. O kadar kötülemesem bile empati yapabilecek kadar kötüledim 😖 Maalesef böyle zamanlar da en büyük destekçin ailen oluyor. Apartmanda yaşıyorsun birine yazdın cevap verene kadar 10 saat geçiyor. Korkudan pişmanlık psikolojisine girdim yemin ediyorum böylesine ya 😂 yatarken korkudan ecelim geldi sandım sıcak bastı apartmana çıkıyorum bağırıyorum biride çıkıp kapımıza dayanıp Ne oldu iyi misiniz demiyor. Araya karışmak bile istemiyorlar sadece apartman olsa neyse sokakta da kadına dayak olduğunda vaziyet böyle. Hani iyileşmek istersin biraz ama zamana ihtiyacın vardır ölmekten korkarsın ya karanlıkta kalırsam süre aşırı uzun sürerse kimse yardım etmezse ya bu benim imtihanımsa? Gurur yapmak istersin gurur zamanı değildir ne zaman iyileşeceğini sorgularsın 2 saat bile sana 1 yıl 2 yıl geçmiş gibi gerçeklik algımın değiştiği bile oldu neler neler 🙄 korku korkamamak benim için çok sıkıntı. O an sadece yatmak istiyorsun. Başka bir şey istemiyorsun. Çok kötülediydim. Korktuğum zaman kötüleyeceğimi bile düşünemiyorum bu cidden vahim bir durum 🤦🏻♀️ aynı zamanda sıkıntıya da gelemem bu arada hemen ya ateşlenirim sonra yorulurum sonra daha da sıkıntıya girersem başım ağrır bayılırım baş dönmesi mide bulantısı felan olur. Bak bu sorduğun soruya sıkıntıya girdiğim de daha rahat oluyorum bunun gibi 😃
Çok olmadı öyle olalı ya 10 Şubatta mıydı neydi bu ay girdim o sorduğun hale
Yok hiç olmadı, ıyy o ne be süs püs. Bi keresinde suçiçeği hastalığına yakalanmıştım ve halim harap uyuyamıyorum, uyumak için ve enerji için mastürbasyon yaptım😂 o derece halsiz ve süs püs olmaya dayanamıyorum (ek bilgi: mastürbasyon yapmak rahat uyku verir, gerekli hormonlar sağlandığı için, gerekince kullanın))
Evet, gerçekten zaman zaman böyle hissettiğim oluyor. Özellikle yoğun işler ve kişisel meseleler birbirine karıştığında, her şeyin üzerime geldiğini hissediyorum. Bir noktada tüm enerjim tükenmiş gibi hissediyorum. O anlarda ne kadar dinlenmeye çalışsam da, kafamda her şey dönmeye devam ediyor. Bazen durup nefes almak bile zor olabiliyor. Ama zamanla geçiyor, kendimi toparlıyorum.
Cevap
17Cevap
bende sürekli yorgunum maalesef
Şu sıralar tamda öyleyim
Arada bi Persembe'yi Cuma hissetmem 😬 sonra Cuma olup hic kalkasim olmuyor ya Allah ya bismillah deyip kalkiyorum ve hadi son gün sonra hafta sonu diye kendimi Motive ediyorum. Bedensel yorgunluğa karsi hap iciyorum yoksa işlerim geride kaliyor
Vitamin takviyesi bende kullanıyorum.. Sonra çikolata vs enerji veriyor.. 😅
Şu anda tam görseldeki kedi gibiyim.
Zihnim yorgun, bedenim halsiz, üstümden tır geçmiş gibi hissediyorum.
Keşke o kedi gibi uyuyup dinlenebilsek..
O kadar yorgun düşmüyorum diyorum bazen de bir hafta hastaneye yatıp sadece uyumak istiyorum 🤭
Hastaneye mi refakatçi olarak geliyorum hemen.. 😂🤭
Elin boş gelme sevdiceğimm
Bitter çikolata ve bol çikolatalı pasta alırım bitanem.. 😅
Bugün, o kadar bitkin ve miskin hissediyorum ki, sanki sürekli verdiğim savaşı en son kaybetmişim ve şimdi o hissizlik boşluk içindeyim
Evet insan zaman zaman öyle hissediyor..
Normalde çok enerjik biri olduğum halde, bazı günler aynı böyle oluyorum. Bir dertten veya zorluktan değil, belki de hayatın hızlı telaşı içinde kendimi unuttuğum için ruhum bana sinyal veriyor..
Ohh ne güzel yatmış.. böyle ortamlarda evet yorgun hissedip dinleniyorum enerjimi topluyorum..
Aynen yerinde olmak isterdim.. 😅
Bi kaç gündür böyleyim güçsüz ve yorgun hissediyorum. Omuzlarımdan biri aşağı doğru bastırıyor gibi geliyor bakalım Allah var gam yok
Yok o kadar değil ama ruh orak biraz evet ve şu tatlı kedi gibi
evet oldu 16 yaşında ki hastamı kaybetmiştim kendime gelememiştim saatlerce kolumu kaldıracak gücüm yoktu
Ay çok kötü bir durum çok üzüldüm.. 🥺
yeni bir olay ölümlere alışmaya çalışıyorum ama çocuklar olunca etkilenmemek elde değil keşke kurtarabilseydik
Olmaz mı hiç ya bazen eve gelip o koltuğu bi düştüğümü biliyorum gerisi yok
Öğrenci iken sabahladigimiz günler oldu o zaman olmustur
Ben hep yorgunum ya..🥺
Oyyy kıyamam sana ben kuzum.. 🥹
🥺🥺
Evet yorgun oluyorum bazı bazı
Ay bu kedi gibi uyumak istiyorum kimse dokunmasın bana.. 😂😂
Aynen.. 😅 Ne güzel uyuyor baksana ya.. 😂😂
Bundan daha fazla yorgun hissettiğim oldu
Her zaman yorgunum zaten.
Evet, cok oluyor.
Regli dönemleri eşittir bu resim
Evet her zaman böyleyim
Ben kendimi hep yorgun hissediyorum
Bu ara öyleyim ya
Yorgunum dostlarım yorgunum artik
son yıllarda hep yorgun hissediyorum kendimi
Son 9 yıldır yorgun hissediyorum
Çoğu zaman evet
Hissettiğim oldu
Yorgun değilim
evet
Bazen oluyor
Hep yorgunum ben yaa
Hemde nasıl sabah 7 gece 2 çalıştığım zaman
Tabiki herkes yaşar bu durumu
Cook
Evet cok kotu bi his
Daha kötüsü de oldu
Hep yorgunum
Hep oluyor 😂
Çok oldu
Evet oluyor
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?