İş yerinde 21 yaşında kız var, bana abi demediği gibi işveli hâlleri de var. Bir keresinde seni parmağımda oynatırım demişti, seni cebimden çıkarırım demişti ne bileyim, benden büyüksün ama ben küçük değilim demişti.
Ne bileyim göz süzüyor, parmağı ile gel gel yapıyor, önümde yürürken kırıtıyor. Ben aldırış etmiyorum ama bu kızın bu özgüveni nereden geliyor? Çocuk desem çocuk değil, büyük desem büyük değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
En son bunu diyen kişi 2 çocuğuyla boşandı. Gereksiz bir ego
Kızın egosu değil mi?
Evet tabi ki
Geç bakalım dalganı
Neresi dalga?
40 yaşındaki birine bu kadar densiz konuşan bence çocuk
Ben ciddiye almıyorum, olabildiğine mesafeliyim. Demin yine bir hareket yapınca sormak istedim
Bence bir haddini bildir abuk subuk şeylet yapmasın
Baskın karakterli birisi.. Ben öfkelenince kendisi de bana yükseliyor. Sadece görmez'den geliyorum
20 yaşındaki bir çocuk ne olursa olsun isterse yükselsin haddini bilmeli
Bağırıp çağırdım işle alakalı, tavır alır sandım. Özür dileyip iki gün gözüme gözükmedi, sonra yine aynı.
Eder hemde nasıl eder
Nasıl etsin? Yani afedersin ama sekste bile idare edemez
Ben ediyorum onu bilemem tabi
Neyi idare ediyorsun? Ne yaşıyorsun ki?
Sevgili
Kırk yaşında ki adam mı sevgilin?
Evet?
Sen?
Sanane benim hayatımdan kendi işine bak
Kızla aynı egoist yaklaşım
Aynen
Etkilendin mi?
Yok yav evli barklı adamım, o defterleri kapattım çoktan
Erkekler bayiliyor böyle kızlara sen cidden şikayetçi misin
Pardon bekarsin sandım diye öyle dedim. Aman sakın aklını celmesin
Cesur birine benziyor tahrik etmeye falan çalışır anlık hevesle uzak durun bence tamamen
Şikayetçi de değilim hoşnut da değilim. Aklımı da çalamaz
Eşini seviyorsun o zaman ne guzeeell
Durum benimle ilgili değil kanımca. Bahsini ettiğim kızın hâli tuhaf
Kadınlar olgun erkeklerden hoşlanır birde siz onu fazla umursamayinca sert yapınca etkilenmiştir haa bir de evli olduğunuz için eşinize sadık oldugunuzu hırs yapmış ta olabilir.. çocukça tavırlar anlam aramayın derim
Anlamsızca zaten, doğru diyorsun. Kendi kendine takılıyor. Aslında nişanlı kız, evlense birşeyi kalmaz
Nisanliyken böyle davranıyorsa evlenince duzelecegini sanmıyorum olgunlukla alakalı sanirim
Bugün kendisinden bahsettiğimi anlamış gibi, dik dik bakıp duruyor 😅
Kafamda kuruyorum sanıyordum, bir arkadaş farketmiş abi kız seni yiyecek sanki diyor.
Yanlış anlamayın ama 20 yaşında bir kizin hareketlerine fazla dikkat ediyorsunuz. Bence umursamıyor gibi görünmek yerine gerçekten umursamayin.. aklınızı çeliyor gibi uzak durun evlisiniz
Şöyle diyeyim, kendisi bir defa kendi üstüne bir defa da üst yönetime beni şikayet etti. Neyseki her ikisinde de haklıydım da eline bir şey geçmedi. Geçen iş yerinde küçük bir kaza geçirip rapor aldı, dönüşte geçmiş olsun dedim, senin yüzünden oldu dedi. Ben mi kuruyorum?
Valla siz hapı Yediniz 20 yaşındaki bı çocuğun yaptıklarında böyle anlam arıyorsanız sizde boş degilsiniz.. umarım uzaklasanilirsiniz eşinize uzuldum
Beni iki kere şikayet etmesi diyorum ahaha
Gerçekten etkilenmem için önümde bir kızın çıplak dans etmesi lazım